OI sama pridava plyn

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
elis
Nováček
Příspěvky: 13
Registrován: 30 dub 2009, 20:49
Odpovědi: 0
Bydliště: Nove Mesto nad Vahom

OI sama pridava plyn

Příspěvek od elis »

Nazdar majstri.
Chcem sa opytat ci sa uz niekto stretol z nasledovnou zavadou.
Octavia I 1,6l SR 75Kw r.v. 2001 sa sprava tak ze po zohriati ked chcem udrzat pedalom napriklad 1500 otacok nie a nie. otacky samovolne vyletia az na tri-styri tisic otacok. Ked chcem ubrat tak povolim milimeter plynovy pedal a otacky spadnu na volnobezne. Vsetky testy diagnostikou porobene, tesnost sania ok, klapka vycistena nastavena merane hodnoty vsetky v normale.Jediny problem je ze neviem aky odpor maju mat drahy v plynovom pedali.Ked je auto pod zatazou za jazdy udrzim otacky ake treba bez problemu. Viete niekto nieco blizsie poradit?
Dakujem
midnight_man
Aktivista
Příspěvky: 3089
Registrován: 05 říj 2006, 16:28
Odpovědi: 0
Bydliště: Ružomberok / SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od midnight_man »

a čo tak pamat zavad? ked si to uz kontroloval....merana hodnota polohy plynu pedala? hm?
Octavia 1.9TDi AGR + PP502, RS podvozok, puky TT
BMW 318i E46 87kw
VW Golf II Syncro 1.8i
Ford Escort Cosworth
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 34097
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Re: OI sama pridava plyn

Příspěvek od slovacek.milos »

elis píše:Nazdar majstri.
Chcem sa opytat ci sa uz niekto stretol z nasledovnou zavadou.
Octavia I 1,6l SR 75Kw r.v. 2001 sa sprava tak ze po zohriati ked chcem udrzat pedalom napriklad 1500 otacok nie a nie. otacky samovolne vyletia az na tri-styri tisic otacok. Ked chcem ubrat tak povolim milimeter plynovy pedal a otacky spadnu na volnobezne. Vsetky testy diagnostikou porobene, tesnost sania ok, klapka vycistena nastavena merane hodnoty vsetky v normale.Jediny problem je ze neviem aky odpor maju mat drahy v plynovom pedali.Ked je auto pod zatazou za jazdy udrzim otacky ake treba bez problemu. Viete niekto nieco blizsie poradit?
Dakujem
píšeš všechny testy na vagu porobené tak proč se ptáš na odpor pedálu, pedál najdeš v bloku měřených hodnot ve stupních na adrese O1a v kontrole akčních členů, miloš
elis
Nováček
Příspěvky: 13
Registrován: 30 dub 2009, 20:49
Odpovědi: 0
Bydliště: Nove Mesto nad Vahom

OI sama pridava plyn

Příspěvek od elis »

Testoval som aj plynovy pedal v poriadku od 0% do 100% a plynule bez skokov, pamet zavad stale cista. Jedina zvlastnost ktora sa na tom aute deje je ze ked pri diagnostike dam v meranych hodnotach naraz sledovat skupinu 01 a 03 zacne stale otvarat a zatvarat skrtiacu klapku. Ten pedal som len chcel fyzicky zmerat na odpor, len pre istotu.Nejde mi do hlavy preco to robi len na volnobehu a pri zatazenom motore je to ok.
Jindra
Přispěvovatel
Příspěvky: 378
Registrován: 09 úno 2006, 14:14
Odpovědi: 0
Bydliště: zlin

Příspěvek od Jindra »

něco podobné mi na audi dělal volnoběžný ventil
Fabka TDI vše červeně
midnight_man
Aktivista
Příspěvky: 3089
Registrován: 05 říj 2006, 16:28
Odpovědi: 0
Bydliště: Ružomberok / SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od midnight_man »

aby ti otáčky vyleteli na tolko kolko vravíš tak by sa musela klapka otvoriť...a keďže ty plyn tak moc nezatlačíš hladal by som tam chybu, máš tam lanko alebo je to čisto elektronické?
Octavia 1.9TDi AGR + PP502, RS podvozok, puky TT
BMW 318i E46 87kw
VW Golf II Syncro 1.8i
Ford Escort Cosworth
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“