přídavné topení

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
daber
Sběrač informací
Příspěvky: 25
Registrován: 20 říj 2006, 21:30
Odpovědi: 0
Bydliště: Urbinská 181

přídavné topení

Příspěvek od daber »

Ahoj lidi,mám sharana 1,9 tdi comfort a s ním i malej problém.Mám tam přídavné topení a na hodinách jeho nastavení na sepnutí v určenej čas.Problém je v tom,že mi to nefunguje.Co jsem zde vyštudoval měla by být pod sedačkou řidiče přídavná baterie,ta tam ale neni a ani žádný volný konektory.Jinak mi bufík funguje bez problémů,jen tohle mě trápý.
daber35
daber
Sběrač informací
Příspěvky: 25
Registrován: 20 říj 2006, 21:30
Odpovědi: 0
Bydliště: Urbinská 181

oprava

Příspěvek od daber »

Pardon pod sedačkou spolujezdce.
daber35
Uživatelský avatar
MirekX
Aktivista
Příspěvky: 4716
Registrován: 24 led 2006, 18:27
Odpovědi: 0
Bydliště: Týniště nad Orlicí

Příspěvek od MirekX »

Pokud to nemá baterku pod sedadlem, tak to není originál, ale dodělaný. (to spínání hodinama) Asi to bude někde mít pojistku, nebo vypínač, hledat, hledat, asi po drátech hodně štěstí :)
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru. :) KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS (noteeth)
sharik4x4
Aktivista
Příspěvky: 1566
Registrován: 06 srp 2006, 17:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Litoměřice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od sharik4x4 »

Originál ovládání bufíku je u hodin nahoře-jsou tam 4tlačítka.Normálně jsou tam 2 tlačítka.Všechny ostatní displeje,čí ovládání je dodatečně montováno.Baterie u origo nezávislého je vždy pod sed.spolujezdce.
Oprava vyvažovacích hřídelí na 2,0TDI a jiné pomsty od VW Group,www.vyvazovaky.cz
daber
Sběrač informací
Příspěvky: 25
Registrován: 20 říj 2006, 21:30
Odpovědi: 0
Bydliště: Urbinská 181

bufík

Příspěvek od daber »

Všechno jsem prošel,baterka tam prostě prostor nemá,ale jinak jsou tam normálně origo spínací hodiny,připojení je taky origo,proměřil jsem svorky,všechno pracuje jak má,to znamená že po sepnutí bufíku jak manuálně tak přes časovač normálně ze svorky odchází proud.Ale to je vše.
daber35
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“