Teče nafta skrz přívod
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Na prvním vstřiku jeden konec zaslepit (jak jsi už udělal,například šroubkem, tam není velký tlak) a pak k 2,pak k 3 atd. Tu vstřikovací trubku nezlomíš ta má silnou stěnu a jen asi 1,5mm vnitřní díru. Na vytvarování na hrubo používám svěrák a tvaruji podle původní trubky a pak na motoru doupravým malým Francouzákem a kombinačkami.(v nouzi uříznu vadný konec a třeba v půlce navařím nový konec z jiného vstřiku profouknu zda je průchozí a je to ok. Na Fordu to mám už rok.
Jinak je lepší koupit hadičku v metráži a pak podle potřeby nařezat.Tady stojí 1m 95,Kč. Mezi jednotlivými vstřiky nech tu hadičku asi o 3cm delší to pro případné zkrácení při prosakování ,tedy na délce nezáleží ale je zbytečné je nechat moc dlouhé aby se o něco neprodřely.
Jinak je lepší koupit hadičku v metráži a pak podle potřeby nařezat.Tady stojí 1m 95,Kč. Mezi jednotlivými vstřiky nech tu hadičku asi o 3cm delší to pro případné zkrácení při prosakování ,tedy na délce nezáleží ale je zbytečné je nechat moc dlouhé aby se o něco neprodřely.
-
- Sběrač informací
- Příspěvky: 30
- Registrován: 17 dub 2009, 07:35
Díky. S tím přepadem mi šlo o to jestli to není jakože něco ve stylu vstup a výstup, ale tak jak to píšeš chápu že je to jedno (nevím jak vypadá vstřik uvnitř).
Trubičky mě napadlo se podívám v práci jestli něco nemáme s vhodným rozměrem. Používá se to u nás na chlazení pump či tak něco přesně nevím, ale ty kužele a trubky vypadají co si tak vzpomenu velmi podobně.
S délkou hadiček jsi mě potěšil ono by se kdyžtak v nouzi dalo sehnat nové hadičky a podle délky na webu je nařezat, ale takhle tam můžu nechat to co jsem tam dal krom jedné tu musím zkrátit ta byla moc dlouhá snad 15-20cm
Trubičky mě napadlo se podívám v práci jestli něco nemáme s vhodným rozměrem. Používá se to u nás na chlazení pump či tak něco přesně nevím, ale ty kužele a trubky vypadají co si tak vzpomenu velmi podobně.
S délkou hadiček jsi mě potěšil ono by se kdyžtak v nouzi dalo sehnat nové hadičky a podle délky na webu je nařezat, ale takhle tam můžu nechat to co jsem tam dal krom jedné tu musím zkrátit ta byla moc dlouhá snad 15-20cm
-
- Sběrač informací
- Příspěvky: 30
- Registrován: 17 dub 2009, 07:35
Já vím no, ale jelikož jsem do tohoto auta žil jen vozy škoda a to s karburátorem tak toto vůbec neznám a ani literaturu příslušného typu. Mohl bys mi něco doporučit?
Jinak problém zdá se vyřešen prozatím. Vyměnil jsem jednu trubku, dal nové přepadové hadičky a nějak s rozumem to dotáhl a zatím ok.
Ale nebylo by to ono kdyby se nevyskytl jiný problém.
Jde o to, že mi padá nafta.
Mám klasické mechanické čerpadlo poháněné rozvody. Kousek od toho před pumpou je na motoru přidělaný filtr (to že do něj vede x drátů je věc další). Pak jsou klasicky dvě hadice k nádrži kde směrem na sání je nejspíš někde ještě jeden filtr a pak už je jen nasávání a přepad v nádrži.
Problém se projevuje docela zajímavě v podstatě se mi zatím stal jen dvakrát oboje jsou příznaky takové: Auto stálo čumákem do mírného kopečka (čumák na chodníku, zadek na silnici) a tehdy se to stane auto odpoledne přijede normálka zaparkuju a další den už ne startuje to, ale ani neškytne (čepadlo nedokáže nasát zjevně takovou dálku nebo se zavzdušní) a druhá věc co to doprovází méně paliva v nádrži, ale hladové oko nesvítí trvale ani při běžné jízdě.
Otázkou je proč to??? Když stojím obráceně nic se neděje a v klidu další den nastartuju. Hladové oko se rozsvítí spíš obráceně když jedu z kopce než do kopce to ručička stoupá mrcha. Kontrolka ukazuje plus mínus správně a podle příruček když se rozsvítí má být v nádrži ještě kolem 9-10l paliva.
Před chvilkou jsem to právě musel naplnit abych nastartoval takže stačilo připojit nádobu na čerpadlo něco tam nateklo, nažhavil jsem a párkrát to zatočilo aby se nafta asi dostala všude tam kde nebyla a hop jede to. Pak už jen stříkačkou natlačit naftu do filtru spojit hadici k čerpadlu s filtrem a už si to blafá pořád v klidečku.
Jinak problém zdá se vyřešen prozatím. Vyměnil jsem jednu trubku, dal nové přepadové hadičky a nějak s rozumem to dotáhl a zatím ok.
Ale nebylo by to ono kdyby se nevyskytl jiný problém.
Jde o to, že mi padá nafta.
Mám klasické mechanické čerpadlo poháněné rozvody. Kousek od toho před pumpou je na motoru přidělaný filtr (to že do něj vede x drátů je věc další). Pak jsou klasicky dvě hadice k nádrži kde směrem na sání je nejspíš někde ještě jeden filtr a pak už je jen nasávání a přepad v nádrži.
Problém se projevuje docela zajímavě v podstatě se mi zatím stal jen dvakrát oboje jsou příznaky takové: Auto stálo čumákem do mírného kopečka (čumák na chodníku, zadek na silnici) a tehdy se to stane auto odpoledne přijede normálka zaparkuju a další den už ne startuje to, ale ani neškytne (čepadlo nedokáže nasát zjevně takovou dálku nebo se zavzdušní) a druhá věc co to doprovází méně paliva v nádrži, ale hladové oko nesvítí trvale ani při běžné jízdě.
Otázkou je proč to??? Když stojím obráceně nic se neděje a v klidu další den nastartuju. Hladové oko se rozsvítí spíš obráceně když jedu z kopce než do kopce to ručička stoupá mrcha. Kontrolka ukazuje plus mínus správně a podle příruček když se rozsvítí má být v nádrži ještě kolem 9-10l paliva.
Před chvilkou jsem to právě musel naplnit abych nastartoval takže stačilo připojit nádobu na čerpadlo něco tam nateklo, nažhavil jsem a párkrát to zatočilo aby se nafta asi dostala všude tam kde nebyla a hop jede to. Pak už jen stříkačkou natlačit naftu do filtru spojit hadici k čerpadlu s filtrem a už si to blafá pořád v klidečku.
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 417
- Registrován: 25 črc 2007, 20:05
- Bydliště: Usti nad labem
- Kontaktovat uživatele:
tady mas pro zacatek aby si vedel jak ten motor funguje http://www.skolahostivar.cz/DownloadPF/16.pdf
Rover 825 TD, 89kW @ 110kW
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 417
- Registrován: 25 črc 2007, 20:05
- Bydliště: Usti nad labem
- Kontaktovat uživatele:
padani nafty http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=52570 mam to taky tak a spokojenost
Rover 825 TD, 89kW @ 110kW
-
- Sběrač informací
- Příspěvky: 30
- Registrován: 17 dub 2009, 07:35
Super zítra si to v hokně vytisknu a budu študovat. Neměl by jsi ještě něco o jednotlivých systémech vstřikování? Myslím PD, Common rail (nevím zda to píšu správně) a další. Rád bych věděl co nejvíc abych byl i v obraze když se o něčem mluví.
K té pumpičce koukám na to je to zajímavé řešení a určitě levnější než to které mě napadlo a to vřadit někam mezi nádrž a čerpadlo palivovou pumpu facet. Ale nějak to nikde nemůžu objevit kde se toto prodává.
A abych zůstal i u otázky. Čím to může být? Tím ventilem u filtru jak je zmíněno v tématu? Je pravda, že auto občas zahlásí cosi ve stylu voda v palivovém filtru (ono to umí elegantněji po italsku)
K té pumpičce koukám na to je to zajímavé řešení a určitě levnější než to které mě napadlo a to vřadit někam mezi nádrž a čerpadlo palivovou pumpu facet. Ale nějak to nikde nemůžu objevit kde se toto prodává.
A abych zůstal i u otázky. Čím to může být? Tím ventilem u filtru jak je zmíněno v tématu? Je pravda, že auto občas zahlásí cosi ve stylu voda v palivovém filtru (ono to umí elegantněji po italsku)
-
- Sběrač informací
- Příspěvky: 30
- Registrován: 17 dub 2009, 07:35
-
- Sběrač informací
- Příspěvky: 30
- Registrován: 17 dub 2009, 07:35
-
- Sběrač informací
- Příspěvky: 30
- Registrován: 17 dub 2009, 07:35
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 417
- Registrován: 25 črc 2007, 20:05
- Bydliště: Usti nad labem
- Kontaktovat uživatele:
tohle si precti. je tam o tom spetnym ventilu psano,ja to neresil a dal rovnou ten balonek. spokojenost a hlavne to fungujepetrsk píše:padani nafty http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=52570 mam to taky tak a spokojenost
Rover 825 TD, 89kW @ 110kW
-
- Sběrač informací
- Příspěvky: 30
- Registrován: 17 dub 2009, 07:35
Četl jsem a teď se snažím najít ten balonek, ale nikde jsem ho ještě neviděl na netu. Zas já bych to rád vyřešil přece jenom strachovat se kdy si to neuvědomím zaparkuju obráceně nafta spadne a pak ráno přemýšlet čím to doprčic zase je že to nechce jet.
Příručku jsem si vytiskl, pročetl a docela sedí i na tu moji italskou popelnici krom pár detailů jako jeden válec navíc a bez ohřevu vody
Příručku jsem si vytiskl, pročetl a docela sedí i na tu moji italskou popelnici krom pár detailů jako jeden válec navíc a bez ohřevu vody