Kup S502. S S764 už to bude pokuřovat, což asi nechceš podle toho co píšeš a navíc kdyby se ti za nějakej čas zdálo, že už ti to nestačí tak se čipem dostaneš na takovejch 96kw. S764 by měly význam jenom pokud by jsi měl v budoucnu v plánu dávat větší turbo. Jinak je nevyužiješ.lucky.jack píše:Jak je to s motorem AGR? Kdybych chtěl vyměnit stávající trysky za SPRINT 502 nebo 520 bez dalších zásahů do motoru, co je lepší nebo spíš schůdnější pro zvýšení výkonu bez nárůstu kouřivosti a spotřeby? V celém vláknu jsem AGR nenašel, tak snad jsem blbě nekoukal. Díky.
Predelavka 66 na 81 Kw
Moderátoři: šulda, Moderátoři
OI: ASV+S764+hybrid RR Auto+soft Dragpower . HP+Eibach+Strongflex+TT puky+23mm stab . FN-III 312mm
- lucky.jack
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 655
- Registrován: 30 led 2010, 16:49
- Bydliště: Hradec Králové
Jestli ten motor teď běží dobře (pravidelnej volnoběh atd.), tak by to nemělo bejt nutný. Nech si ty vstřiky s novejma tryskama seřídit a jezdi. AGR je dobrej motor. Měl jsem ho.lucky.jack píše:96kW to už by snad ani moje octa nerozdejchala. S těma S502 by to mělo být pro mě dostačující
. Nějaký úpravy hodnot paliva přes VAG budou nutný nebo to mám nechat tak je to teď?


OI: ASV+S764+hybrid RR Auto+soft Dragpower . HP+Eibach+Strongflex+TT puky+23mm stab . FN-III 312mm
-
- Nováček
- Příspěvky: 8
- Registrován: 12 kvě 2010, 21:13
Zdar kluci mam golfa 66kw a koupil sem nahr čerpadlo udajně take z 66 ale po rozebrani sem zjistil ze u meho je hridelka v hlavě 10mm a u toho co jsem koupil 11mm je to z 81kw nebo je to jedno psal že 66a 81 jsou uplne stejna čerpadla tak proč ten rozdil v hridelce hlavy čerpadla.Ja bych chětěl časem zvyšit vykon motoru na 180-200koni mam už turbo z 96kw aschanel sem hridelku a hlavu pruměr 12mm prej ta postači ale turbo prej ne doporucujou na takovy vykon 110kw turbo 12mm hridelku velky IC vstriky race 2 -7diry a softik nema někdo zkušenost s takovim vykonem diky vena kod motoru ALH
-
- Nováček
- Příspěvky: 8
- Registrován: 12 kvě 2010, 21:13
ja myslel že cerpadlo necham z 66a přendam jen tu hlavu elektrika za pojeni zustane jen tu hlavu prentad , a maš zkušenost s těmi teflonovymi vstřikovači sjou o něco dražši ale maji dlouhou životnost a menši spotřebu nafty
To turbo tam dam asi z A4 2,5 tdi v zakladu ma 110kw ta to musi stačit sem koukal na mapy jinych aut a s chipem tlak turba zadnej extrem kolem 2,3-2,5 tak to nejni zas az tak velky tlak když mě to teď tlaci 2,3 to turbo z 66
To turbo tam dam asi z A4 2,5 tdi v zakladu ma 110kw ta to musi stačit sem koukal na mapy jinych aut a s chipem tlak turba zadnej extrem kolem 2,3-2,5 tak to nejni zas az tak velky tlak když mě to teď tlaci 2,3 to turbo z 66
-
- Nováček
- Příspěvky: 8
- Registrován: 12 kvě 2010, 21:13
no to nevim v kolika ho nafouknu ale nejidealnejši je to tak kolem 2000-2200ot mit max kroutak . To nim že to nebude žadna snadna prace upravuješ ještě nějak ten otvor pro privod oleje v turbu aby byl lepši prutok oleje no idealni je z 2.5 tdi to turbo ale je jich asi 5 druhu musim počkat až nejake prijede na servis abych si to okouknul jake bude idealni 

-
- Nováček
- Příspěvky: 8
- Registrován: 12 kvě 2010, 21:13
no ja to vezmu podle přiruby abych ho tam napasoval a uvidi se no a se spojkou se taky počita někdo tam ma z vr6 někdo keramiku ja teď řešim turbo a svtřiky zatim sem si sehnal hridelku do cerpadla i s hlavou průměr 11mm origo je 10mmtak to taky zkusim přendat co to uděla a budu mit dvě paliv mapy stažěny z jinych načipovanych aut to bude obštrukce kurňa 

-
- Nováček
- Příspěvky: 8
- Registrován: 12 kvě 2010, 21:13
Mas GIII alebo GIV? resp. kod motora?
Inac ked uz silou mocou uvazujes nad turbom zo 110kW 2.5 V6 TDI, tak si zozen VNT 20. Da sa totiz bez uprav preskladat po 120 stupnoch podla potreby. Napr. 2256V by si pri preskladani musel pracne rozmeravat a vrtat. A myslim si, ze na tych 200k na zakazku vyskladany maly hybrid je lepsia volba. Ked to vsetko poratas (cena dielov na zastavbu VNT 20 + zhananie + robota) tak maly hybrid ta vyjde priblizne rovnako ak nie lacnejsie a vysledok bude urcite podstatne lepsi po kazdej stranke.
Inac ked uz silou mocou uvazujes nad turbom zo 110kW 2.5 V6 TDI, tak si zozen VNT 20. Da sa totiz bez uprav preskladat po 120 stupnoch podla potreby. Napr. 2256V by si pri preskladani musel pracne rozmeravat a vrtat. A myslim si, ze na tych 200k na zakazku vyskladany maly hybrid je lepsia volba. Ked to vsetko poratas (cena dielov na zastavbu VNT 20 + zhananie + robota) tak maly hybrid ta vyjde priblizne rovnako ak nie lacnejsie a vysledok bude urcite podstatne lepsi po kazdej stranke.
-
- Nováček
- Příspěvky: 8
- Registrován: 12 kvě 2010, 21:13
hmm hmmm asi maš praaavdu s tim turbem inak diky za ten typ toho tubra z te 2,5 TDI no uvidim a kery bude za lepši cenu tak to asi vezmu jinak ty si už nejake upravy na motorech dělal , ještě prosimtě porad jake trysky do vstřikovacu race 2- 7 diry nebo ty s tim teflonovim povrchem ale ty jsou dražši a postači my ta hlava 11mm budu mit dost nafty dikes za rady 
