Predelavka 66 na 81 Kw

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Markus01
Aktivista
Příspěvky: 1131
Registrován: 21 úno 2006, 18:04
Odpovědi: 0
Bydliště: Rokycany

Příspěvek od Markus01 »

lucky.jack píše:Jak je to s motorem AGR? Kdybych chtěl vyměnit stávající trysky za SPRINT 502 nebo 520 bez dalších zásahů do motoru, co je lepší nebo spíš schůdnější pro zvýšení výkonu bez nárůstu kouřivosti a spotřeby? V celém vláknu jsem AGR nenašel, tak snad jsem blbě nekoukal :o . Díky.
Kup S502. S S764 už to bude pokuřovat, což asi nechceš podle toho co píšeš a navíc kdyby se ti za nějakej čas zdálo, že už ti to nestačí tak se čipem dostaneš na takovejch 96kw. S764 by měly význam jenom pokud by jsi měl v budoucnu v plánu dávat větší turbo. Jinak je nevyužiješ.
OI: ASV+S764+hybrid RR Auto+soft Dragpower . HP+Eibach+Strongflex+TT puky+23mm stab . FN-III 312mm
Ferenzzo
Přispěvovatel
Příspěvky: 656
Registrován: 30 lis 2009, 13:21
Odpovědi: 0

Příspěvek od Ferenzzo »

pravda
VW Caddy life 1,9 TDI ... 77 kW (ve vývinu)
Audi TT 1,8T ...153 kW odbrždeno (prodáno)
Opel Astra 1,7TD ...předěláno na mechaniku...pracant do vinohradu :))
Uživatelský avatar
lucky.jack
Přispěvovatel
Příspěvky: 655
Registrován: 30 led 2010, 16:49
Odpovědi: 0
Bydliště: Hradec Králové

Příspěvek od lucky.jack »

96kW to už by snad ani moje octa nerozdejchala (noteeth) . S těma S502 by to mělo být pro mě dostačující :-D. Nějaký úpravy hodnot paliva přes VAG budou nutný nebo to mám nechat tak je to teď?
Markus01
Aktivista
Příspěvky: 1131
Registrován: 21 úno 2006, 18:04
Odpovědi: 0
Bydliště: Rokycany

Příspěvek od Markus01 »

lucky.jack píše:96kW to už by snad ani moje octa nerozdejchala (noteeth) . S těma S502 by to mělo být pro mě dostačující :-D. Nějaký úpravy hodnot paliva přes VAG budou nutný nebo to mám nechat tak je to teď?
Jestli ten motor teď běží dobře (pravidelnej volnoběh atd.), tak by to nemělo bejt nutný. Nech si ty vstřiky s novejma tryskama seřídit a jezdi. AGR je dobrej motor. Měl jsem ho. :) Těch 96kw si možná za čas ještě rozmyslíš. ;)
OI: ASV+S764+hybrid RR Auto+soft Dragpower . HP+Eibach+Strongflex+TT puky+23mm stab . FN-III 312mm
Golf IV TDI
Nováček
Příspěvky: 8
Registrován: 12 kvě 2010, 21:13
Odpovědi: 0

Příspěvek od Golf IV TDI »

Zdar kluci mam golfa 66kw a koupil sem nahr čerpadlo udajně take z 66 ale po rozebrani sem zjistil ze u meho je hridelka v hlavě 10mm a u toho co jsem koupil 11mm je to z 81kw nebo je to jedno psal že 66a 81 jsou uplne stejna čerpadla tak proč ten rozdil v hridelce hlavy čerpadla.Ja bych chětěl časem zvyšit vykon motoru na 180-200koni mam už turbo z 96kw aschanel sem hridelku a hlavu pruměr 12mm prej ta postači ale turbo prej ne doporucujou na takovy vykon 110kw turbo 12mm hridelku velky IC vstriky race 2 -7diry a softik nema někdo zkušenost s takovim vykonem diky vena kod motoru ALH
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Registrován: 16 říj 2007, 23:18
Odpovědi: 0

Příspěvek od TDI tech »

Na peknych 200k ti bohate postacia aj Race 520 st1 a ta 12mm hlava. VB turbo (110kW) 200k zvladne len tak tak, takze maly hybrid by nebol naskodu. A to cerpadlo z 66kW ma 11mm hlavu preto ze je zjavne z ALH automata a nepasuje zapojenie takze ti nepojde.
Golf IV TDI
Nováček
Příspěvky: 8
Registrován: 12 kvě 2010, 21:13
Odpovědi: 0

Příspěvek od Golf IV TDI »

ja myslel že cerpadlo necham z 66a přendam jen tu hlavu elektrika za pojeni zustane jen tu hlavu prentad , a maš zkušenost s těmi teflonovymi vstřikovači sjou o něco dražši ale maji dlouhou životnost a menši spotřebu nafty
To turbo tam dam asi z A4 2,5 tdi v zakladu ma 110kw ta to musi stačit sem koukal na mapy jinych aut a s chipem tlak turba zadnej extrem kolem 2,3-2,5 tak to nejni zas az tak velky tlak když mě to teď tlaci 2,3 to turbo z 66
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Registrován: 16 říj 2007, 23:18
Odpovědi: 0

Příspěvek od TDI tech »

2.3 Bar :o To bude asi absolutna hodnota plniaceho tlaku. Relativna hodnota je priblizne 1.3 Bar +/- ;) S turbom VNT 20 bude pri zastavbe vela roboty a nepocitaj stym, ze ho nafuknes od 1300ot./min. :kol1:
Golf IV TDI
Nováček
Příspěvky: 8
Registrován: 12 kvě 2010, 21:13
Odpovědi: 0

Příspěvek od Golf IV TDI »

no to nevim v kolika ho nafouknu ale nejidealnejši je to tak kolem 2000-2200ot mit max kroutak . To nim že to nebude žadna snadna prace upravuješ ještě nějak ten otvor pro privod oleje v turbu aby byl lepši prutok oleje no idealni je z 2.5 tdi to turbo ale je jich asi 5 druhu musim počkat až nejake prijede na servis abych si to okouknul jake bude idealni :D
Smoke
Aktivista
Příspěvky: 2608
Registrován: 24 bře 2006, 12:00
Odpovědi: 0
Bydliště: kousek od Brna
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Smoke »

s takovím turbem počítej ve vyšších ot, i kvůli tomu že by to nevzala spojka.
5druhů turb 2.5tdi? jak poznáš které je ideál? :D
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu

Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
Golf IV TDI
Nováček
Příspěvky: 8
Registrován: 12 kvě 2010, 21:13
Odpovědi: 0

Příspěvek od Golf IV TDI »

no ja to vezmu podle přiruby abych ho tam napasoval a uvidi se no a se spojkou se taky počita někdo tam ma z vr6 někdo keramiku ja teď řešim turbo a svtřiky zatim sem si sehnal hridelku do cerpadla i s hlavou průměr 11mm origo je 10mmtak to taky zkusim přendat co to uděla a budu mit dvě paliv mapy stažěny z jinych načipovanych aut to bude obštrukce kurňa (LOL)
Smoke
Aktivista
Příspěvky: 2608
Registrován: 24 bře 2006, 12:00
Odpovědi: 0
Bydliště: kousek od Brna
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Smoke »

(rofl) mapy stažený z jiných aut? (LOL)
a ostatní parametry nic?
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu

Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
Golf IV TDI
Nováček
Příspěvky: 8
Registrován: 12 kvě 2010, 21:13
Odpovědi: 0

Příspěvek od Golf IV TDI »

tak ja to mam zatim v zakladu 66kw budu tam mit vstriky z 81 a tu hlavu 11mm bude to takovej pokus no je to moje hobby a když je to čas tak proč ne :)
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Registrován: 16 říj 2007, 23:18
Odpovědi: 0

Příspěvek od TDI tech »

Mas GIII alebo GIV? resp. kod motora?

Inac ked uz silou mocou uvazujes nad turbom zo 110kW 2.5 V6 TDI, tak si zozen VNT 20. Da sa totiz bez uprav preskladat po 120 stupnoch podla potreby. Napr. 2256V by si pri preskladani musel pracne rozmeravat a vrtat. A myslim si, ze na tych 200k na zakazku vyskladany maly hybrid je lepsia volba. Ked to vsetko poratas (cena dielov na zastavbu VNT 20 + zhananie + robota) tak maly hybrid ta vyjde priblizne rovnako ak nie lacnejsie a vysledok bude urcite podstatne lepsi po kazdej stranke.
Golf IV TDI
Nováček
Příspěvky: 8
Registrován: 12 kvě 2010, 21:13
Odpovědi: 0

Příspěvek od Golf IV TDI »

hmm hmmm asi maš praaavdu s tim turbem inak diky za ten typ toho tubra z te 2,5 TDI no uvidim a kery bude za lepši cenu tak to asi vezmu jinak ty si už nejake upravy na motorech dělal , ještě prosimtě porad jake trysky do vstřikovacu race 2- 7 diry nebo ty s tim teflonovim povrchem ale ty jsou dražši a postači my ta hlava 11mm budu mit dost nafty dikes za rady :D
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“