problémy motoru 2,8JTD ???

Alfa Romeo, Fiat, Lancia...

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
pepedro
Nováček
Příspěvky: 6
Registrován: 20 kvě 2010, 21:03
Odpovědi: 0

problémy motoru 2,8JTD ???

Příspěvek od pepedro »

zdravím všechny příznivce nafty :) nedokázal by mě někdo poradit s motorem 2,8JTD 94kw? v dodávce najeto 130tis., startuje perfektně jak teplý tak studený, nezakouří - ani v tahu, ale moc nejede :( pořád podlaha a nic moc, dost "tupý" Přitom slabší 2,8idtd mi jelo daleko víc....
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Registrován: 16 říj 2007, 23:18
Odpovědi: 0

Příspěvek od TDI tech »

1. Patri do sekcie "Italske vozy"
2. Je to dodavka, alebo presklenny 8miestny
pepedro
Nováček
Příspěvky: 6
Registrován: 20 kvě 2010, 21:03
Odpovědi: 0

Příspěvek od pepedro »

je to obytný automobil...
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Registrován: 16 říj 2007, 23:18
Odpovědi: 0

Příspěvek od TDI tech »

Cize Fiat Elnag.

Prezaciatok kontrola tesnosti nasavacieho traktu, a nalogovat MAP alebo MAF (podla toho co tam je). Potom kuknut ci dostava potrebne mnozstvo "zradla" a veci stym suvisiace ;)
pepedro
Nováček
Příspěvky: 6
Registrován: 20 kvě 2010, 21:03
Odpovědi: 0

Příspěvek od pepedro »

díky moc, tak nějak jsem si také myslel, ale na sací straně vše těsní turbo běží dobře, vzuch filtr- nový. připadá mě to také jako kdyby měl málo paliva....Musím to zřejmě dát někam napíchnout. Je to to co myslíš MAP alebo MAF? kam s tím nejlépe zajet do fiatu nebo k bosch nebo na čem se to dá diagnostikovat?
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Registrován: 16 říj 2007, 23:18
Odpovědi: 0

Příspěvek od TDI tech »

Samozrejme najlepsie je diagnostikovat s Examinerom, ale da sa aj s programom FiatECUscan a obycajnym KKL-USB kablom. Program FiatECUscan si stiahnes hocikde trebars aj tu na fore. treba spravit logy bud vahy vzduchu (MAF), alebo plniaceho tlaku (MAP). To ci mas MAF alebo MAP snimac zavisi od toho ci mas motor Euro 3, alebo Euro2.

Motor Euro3 ma vahu vzduchu MAF a EGR ventil a termostarter (taku obdlznikovu spiralu na sani). Motor Euro2 ma snimac plniaceho tlaku MAP, nema EGR, a ma jeden centralny zhavic v sacich zvodoch na ktory prasi naftu.
pepedro
Nováček
Příspěvky: 6
Registrován: 20 kvě 2010, 21:03
Odpovědi: 0

Příspěvek od pepedro »

koukám, že se vyznáš ;) v tom případě mám MAP a euro 2 bez váhy vzduchu. doufám, že se mi podaří něco najít, ale děkuju a napíšu
Odpovědět

Zpět na „Italské vozy“