Samovolné spuštění Alarmu O1

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

midnight_man
Aktivista
Příspěvky: 3089
Registrován: 05 říj 2006, 16:28
Odpovědi: 0
Bydliště: Ružomberok / SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od midnight_man »

aha 98, vyšmariť, kupit alarm z roku 2010 a máš po starostiach
Octavia 1.9TDi AGR + PP502, RS podvozok, puky TT
BMW 318i E46 87kw
VW Golf II Syncro 1.8i
Ford Escort Cosworth
libor.98
Aktivista
Příspěvky: 1327
Registrován: 17 zář 2009, 18:47
Odpovědi: 0

Příspěvek od libor.98 »

to se musí kompletně překopat? v tom já se ale už vůbec nevyznám. nevíte kde najdu ty ostatní čidla?
midnight_man
Aktivista
Příspěvky: 3089
Registrován: 05 říj 2006, 16:28
Odpovědi: 0
Bydliště: Ružomberok / SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od midnight_man »

chce to človeka čo sa tym zaobera ;) takto doma to nespravíš
Octavia 1.9TDi AGR + PP502, RS podvozok, puky TT
BMW 318i E46 87kw
VW Golf II Syncro 1.8i
Ford Escort Cosworth
libor.98
Aktivista
Příspěvky: 1327
Registrován: 17 zář 2009, 18:47
Odpovědi: 0

Příspěvek od libor.98 »

a nedá se zatím ten alarm nějak odpojit??ale aby centrál fungoval?
midnight_man
Aktivista
Příspěvky: 3089
Registrován: 05 říj 2006, 16:28
Odpovědi: 0
Bydliště: Ružomberok / SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od midnight_man »

aha... no nájdi krabičku od alarmu.. vyfoť makrom a niečo vymyslime
Octavia 1.9TDi AGR + PP502, RS podvozok, puky TT
BMW 318i E46 87kw
VW Golf II Syncro 1.8i
Ford Escort Cosworth
libor.98
Aktivista
Příspěvky: 1327
Registrován: 17 zář 2009, 18:47
Odpovědi: 0

Příspěvek od libor.98 »

Tak jsem to nafotil první foto je z venku je tam ten ON-OFF tim to celé vypnu nebo zapnu mám na to spešl klíček k tomu. a na druhej fotce jsem to rozdělal je tam asi nějaké nastavení citlivosti nebo nevím na co to je dá se satym točit je tam MAX-MIN tak jsem to stáhnul na MIN obě. a ještě vedle jsou nějaké malé vypínače očíslované od 1 až 5 to se dá také přepínat všechny jsou přepnuté na jednu stranu. co na to říkáte na fotkách je to označeno.ObrázekObrázek
midnight_man
Aktivista
Příspěvky: 3089
Registrován: 05 říj 2006, 16:28
Odpovědi: 0
Bydliště: Ružomberok / SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od midnight_man »

toto mi skor pride ako poistka ked das do polohy OFF nenastartujes auto nemam pravdu? RJ alarmu bude niekde v elektronike pod palubovkou alebo niekde v tych miestach.
Octavia 1.9TDi AGR + PP502, RS podvozok, puky TT
BMW 318i E46 87kw
VW Golf II Syncro 1.8i
Ford Escort Cosworth
libor.98
Aktivista
Příspěvky: 1327
Registrován: 17 zář 2009, 18:47
Odpovědi: 0

Příspěvek od libor.98 »

když to dám do polohy OFF tak nejde zamknout auto ani pustit alarm nic. a co řikáš na to co je pod tym víčkem foto č.2 tam jsem to stáhnul na MIN. jestli to je nějaká citlivost těch čidel.
Uživatelský avatar
Vali
Přispěvovatel
Příspěvky: 627
Registrován: 26 úno 2007, 22:50
Odpovědi: 0
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od Vali »

Ty trimry budou nejspíš na štelovaní ultrazvuků, a ty přepínače na nastavení zamykacích impulzů. Myslim, můžu se mýlit. ;)
I like to DIESEL DIESEL, I like to D I E S E L
libor.98
Aktivista
Příspěvky: 1327
Registrován: 17 zář 2009, 18:47
Odpovědi: 0

Příspěvek od libor.98 »

ty přepínače jsou očíslovány 1,2,3,4,5 a všechny jsou ve stejne poloze.
midnight_man
Aktivista
Příspěvky: 3089
Registrován: 05 říj 2006, 16:28
Odpovědi: 0
Bydliště: Ružomberok / SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od midnight_man »

Normálne by som s tým siel za niekym kto robi autoelektroniku a on ti poradí.
Octavia 1.9TDi AGR + PP502, RS podvozok, puky TT
BMW 318i E46 87kw
VW Golf II Syncro 1.8i
Ford Escort Cosworth
libor.98
Aktivista
Příspěvky: 1327
Registrován: 17 zář 2009, 18:47
Odpovědi: 0

Příspěvek od libor.98 »

asi jo o jednom chlápkoj vim skusim se za nim stavit . ale jinak diky
ALES
Přispěvovatel
Příspěvky: 255
Registrován: 26 úno 2006, 18:01
Odpovědi: 0
Bydliště: BRNO

Příspěvek od ALES »

Ty přepínače sou určitě na programování alarmu a tím klíčkem alarm vypneš a zapneš . Když dáš do polohy OFF tak alarm nefunguje (ani centrál protože ho alarm ovládá) ale měl bys to nastartovat i přes imobilizér který alarm určitě v sobě má. Trymry sou na ultrazvuky a asi na otřesák asi bude zabudovanej vevnitř. Vytáhni to celé z auta jestli někde zespoda není výrobce pak by se dal dohledat návod.
GOLF 4 96 Kw asz Var. 4Motion
libor.98
Aktivista
Příspěvky: 1327
Registrován: 17 zář 2009, 18:47
Odpovědi: 0

Příspěvek od libor.98 »

mrknu na to jestli tam bude výrobce. otřesák bude 100% uvnitř nikde jinde jsem ho nenašel i když jsem šel po kabelech. stáhnul jsem to na MIN a zatim se mi to nepustilo už to mám půl dne zamknuty. uvidíme


--------------------------------------------------------
moderátor

Necituj předchozí příspěvek, jen tak plevelíš fórum!
eggnoog
Sběrač informací
Příspěvky: 49
Registrován: 14 črc 2009, 11:04
Odpovědi: 0
Bydliště: Plzeň

Příspěvek od eggnoog »

Ahoj, nechci zakládat nové téma, tak to zkusím tady. Mám také problém s originálním alarmem na Fábii II r.v. 2008. Ráno přijdu k autu, odemknu, sednu, nastartuji, pustím světla, ventilátor a najednou se spustí alarm. Musím vypnout motor, vytáhnout klíček a dálkovým odemknout dveře, tím se zruší houkání alarmu. Připadá mi, že se prvním odemčením auta nedeaktivuje. Pak už ho spustí cokoliv, hlídání interiéru, pokles napětí na baterii apod. Je to možné? Dělá to nepravidelně, většinou když je venku chladněji. Bohužel nemám kabel, kterým bych mohl kouknout na výpis jednotky alarmu. Byl bych rád za každou radu na co se zaměřit, případně čím by to mohlo být. Díky
Pašík 01 TDI 96 kW, 6ti kvalt, AVF, zatim serie....
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“