Nejde radit 1 a 2. OI ASZ 6ti kvalt.

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
lukas1
Sběrač informací
Příspěvky: 27
Registrován: 15 lis 2009, 15:41
Odpovědi: 0

Nejde radit 1 a 2. OI ASZ 6ti kvalt.

Příspěvek od lukas1 »

Kdyz jsem se dnes chtel rozjet z krizovatky, tak jsem uz nezaradil 1ku ani 2ku. Jako kdyby ty rychlosti zmizeli. Tahla se hejbou, ale prevodovka 1ku a 2ku nezaradi(Ani nekladou odpor, jako kdyby tam nic nebylo). Ostatni stupne jdou bezproblemu. Neresil uz nekdo?
Co jsem si jeste vsiml, tak gumova krytka na prevodovce(blizko starteru) vypadla a zustala primackla v mechanismu nad prevodovkou.
OI 1.9TDi PD 96kw ASZ - 404,3Nm 175,02PS by TDIfun
tom133
Přispěvovatel
Příspěvky: 187
Registrován: 20 led 2008, 21:43
Odpovědi: 0
Bydliště: Kladno

Příspěvek od tom133 »

resil jsem to samy na ibize 6 kvalt. Byla zlomena ta vidlicka co radi 1 a 2. Presne bylo to bez odporu a nezaradila se rychlost. Vymenil jsem prevodovku.
Seat Ibiza 1.9 TDI 96kW
lukas1
Sběrač informací
Příspěvky: 27
Registrován: 15 lis 2009, 15:41
Odpovědi: 0

Příspěvek od lukas1 »

Oprava se nevyplati?
PS: Uz jsem nasel tvuj topic: http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... ht=zaradit
OI 1.9TDi PD 96kw ASZ - 404,3Nm 175,02PS by TDIfun
Uživatelský avatar
live69
Aktivista
Příspěvky: 2437
Registrován: 11 říj 2008, 11:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Tábor

Příspěvek od live69 »

Já ted nechával opravovat taky 6q a chlapík říkal že u nákých typu se lámala tahle vidlička 1,2 ulomí se v tom nýtu který jí drží! pokud se ta vidlička nikam nesekla mezi kola tak by to mělo jít opravit v poho
OI TDI PD 4x4 COMBI, 312/260, TT, VB,PP 1043,FMIC,HDS,FMH ,HP-sporting,17 SPIDER,D5WSC-TP5, 193/421 PRODÁNO :-)
T5 TRANSPORTER 1,9PD,
CBR 1000RR
ZAJÍMÁM SE O BUDOUCNOST, PROTOŽE V NÍ HODLÁM STRÁVIT ZBYTEK ŽIVOTA.
lukas1
Sběrač informací
Příspěvky: 27
Registrován: 15 lis 2009, 15:41
Odpovědi: 0

Příspěvek od lukas1 »

Diky za info.
To by mi spadl kamen ze srdce :)
OI 1.9TDi PD 96kw ASZ - 404,3Nm 175,02PS by TDIfun
tom133
Přispěvovatel
Příspěvky: 187
Registrován: 20 led 2008, 21:43
Odpovědi: 0
Bydliště: Kladno

Příspěvek od tom133 »

oprava se vyplati, vidlicka prej stoji asi 1500 + prace, alespon tak mi to rikali. Mel jsem ale dobrou nabidku jiny prevodovky, tak tam sla ta.
Seat Ibiza 1.9 TDI 96kW
lukas1
Sběrač informací
Příspěvky: 27
Registrován: 15 lis 2009, 15:41
Odpovědi: 0

Příspěvek od lukas1 »

Zitra jde prevodovka do servisu.
Kdyz uz jde prevodovka dolu, tak se zkoukne spojka. Podle stavu bud komplet a nebo preoblozit lamelu. Smes HDS 57 od renovaku by mela vydrzet.
OI 1.9TDi PD 96kw ASZ - 404,3Nm 175,02PS by TDIfun
lukas1
Sběrač informací
Příspěvky: 27
Registrován: 15 lis 2009, 15:41
Odpovědi: 0

Příspěvek od lukas1 »

Tak mam novinky. Dnes volali ze servisu, ze je rozpadle razeni, cena materialu 3500,- + prace a asi i olej.
Jeste meli pripominku k chipu, ze to muze byt tim.
Tak nevim, nevim, jestli neni lepsi sehnat jinou prevodovku. U jine prevodovky je risk se stavem :(

PS: Zavada s ulomenym nytem drzicim vidlicku pro 1ku a 2ku se potvrdila.
Naposledy upravil(a) lukas1 dne 24 kvě 2010, 10:28, celkem upraveno 1 x.
OI 1.9TDi PD 96kw ASZ - 404,3Nm 175,02PS by TDIfun
josef10
Aktivista
Příspěvky: 1181
Registrován: 29 led 2010, 22:01
Odpovědi: 0

Příspěvek od josef10 »

lukas1 píše:Tak mam novinky. Dnes volali ze servisu, ze je rozpadle razeni, cena materialu 3500,- + prace a asi i olej.
Jeste meli pripominku k chipu, ze to muze byt tim.
Tak nevim, nevim, jestli neni lepsi sehnat jinou prevodovku. U jine prevodovky je risk se stavem :(

Do autorizáku bych auto nikdy nedal. Te potrebujou oskubat, aby meli na vyplaty a na provoz servisu...... ;) :P Radeji to dam chlapikovi, ktery je srdcem i dusi skodovak..... a vi co a jak........ :)
calibrator
Přispěvovatel
Příspěvky: 170
Registrován: 28 pro 2010, 01:34
Odpovědi: 0
Bydliště: Ba - SK

Příspěvek od calibrator »

nedavno sa mi stalo to iste.. na vydličke pre rychlosti 1-2 sa mo zlomil nyt..

oprava ma stala jeden šrob M8 s inbusovou hlavou... do ocelovej časti vydličky som do diery po povodnom nytu narezal zavit M8 , na zavit som dal Loctite "hochfest", a po poriadnom pritiahnuti srobu, som prečnievajuci koniec zavitu ešte rozklepal kladivom .. teda zlomenie vydličky už nehrozi- a šrob sa nam nevytoči... urobil som to sučastne rovnako aj na druhej vydličke pre rychlosti 3-4 myslim

oprava stala 1,-euro.. len ta robota okolo toho.. :) to je horši..
Tomas6
Aktivista
Příspěvky: 3750
Registrován: 27 črc 2009, 14:16
Odpovědi: 0
Bydliště: Zlínsko

Příspěvek od Tomas6 »

Bych asi nechal opravit....Co je jim po chipu?Ten snad ten nejtek neulomil...Stát se to na mojem tak pokud by to bylo jen o tom nejtku,tak tam navalím šroubek přesně jak píše kolega nade mnou...Ale zákazníkovi bych asi vyměnil co je třeba.Ne kvůli výdělku.To ne,ale aby to prostě bylo tak jak to má bejt.
OIII 1.4 TSI 240 000km
FI HTP LPG 340 000km
Uživatelský avatar
e36power
Aktivista
Příspěvky: 1445
Registrován: 02 srp 2008, 22:57
Odpovědi: 0

Příspěvek od e36power »

josef10 píše:
lukas1 píše:Tak mam novinky. Dnes volali ze servisu, ze je rozpadle razeni, cena materialu 3500,- + prace a asi i olej.
Jeste meli pripominku k chipu, ze to muze byt tim.
Tak nevim, nevim, jestli neni lepsi sehnat jinou prevodovku. U jine prevodovky je risk se stavem :(

Do autorizáku bych auto nikdy nedal. Te potrebujou oskubat, aby meli na vyplaty a na provoz servisu...... ;) :P Radeji to dam chlapikovi, ktery je srdcem i dusi skodovak..... a vi co a jak........ :)

Některé názory mě opravdu dostávaj.
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“