logy alhambra 81kw

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
bulvak
Sběrač informací
Příspěvky: 30
Registrován: 15 bře 2009, 15:48
Odpovědi: 0

logy alhambra 81kw

Příspěvek od bulvak »

Mrkněte se mě na to,nový ventil tlaku turba.Díky
http://leteckaposta.cz/804421650
Uživatelský avatar
JohnnyBOSS
Aktivista
Příspěvky: 1296
Registrován: 30 led 2010, 15:36
Odpovědi: 0
Bydliště: Prostějov

Příspěvek od JohnnyBOSS »

na tom logu 1 je to nějaký divný, ta váha ti tam dává 2x tolik než je požadavek a turbo taky tlačí nějak víc než je požadavek. a na tom druhym se zdá vše vpořádku relativně, akorát váha je taky už načatá podle mě :D
Toledo 1M ALH >> FB PP764 stage 2, 12mm Zexel, podávačka AXR, ATD, VR6, EWT, 230FMIC/60mm, VB, 288/232mm a pár věcí z ARL. 177PS 399Nm, chip od benzínky (noteeth) - PRODÁNO
Superb II 3,6 V6 FSI - PRODÁNO
VW Touran 1.9 TDi 74kW
Pája 19
Aktivista
Příspěvky: 3733
Registrován: 15 čer 2008, 12:12
Odpovědi: 0
Bydliště: u pár dubic

Příspěvek od Pája 19 »

Tohle nejsou logy a proto se podle nich těžko soudí. Vem jí někam za město a rozkutálej 4ku od volnoběhu až do omezovače s plnym plynem a loguj kanály 3,10,11, pak se uvidí co a jak. A hned k tomu můžeš připsat co to dělá a co ne, popř chyby v paměti závad.
Oct asv 2000, DieselPower
Uživatelský avatar
rege245
Přispěvovatel
Příspěvky: 192
Registrován: 08 kvě 2008, 11:06
Odpovědi: 0
Bydliště: PresoVW (Sk)

Příspěvek od rege245 »

staci na 3-ku a do kopca. na 4-ke uz pojdes velmi rychlo
VW Passat Comfortline, AWX, 5/2005, 169HP@MAHA, FMIC, EGR Off, remap
Avatar: VW 1.9TD
bulvak
Sběrač informací
Příspěvky: 30
Registrován: 15 bře 2009, 15:48
Odpovědi: 0

Příspěvek od bulvak »

No nevím měl by tam býl 3,11 a na trojku do kopce jsem jel.Zkusím znovu,je to ten druhý log.
Pája 19
Aktivista
Příspěvky: 3733
Registrován: 15 čer 2008, 12:12
Odpovědi: 0
Bydliště: u pár dubic

Příspěvek od Pája 19 »

Trojku do kopce si jel, ale na plnej plyn asi jen od 3000 do 4000 otáček a kdoví jestli... Proto se loguje ta desítka kanál, aby bylo vidět, jestli poctivě drtíš pedál. ;)

A nezapomeň na tu paměť závad.
Oct asv 2000, DieselPower
bulvak
Sběrač informací
Příspěvky: 30
Registrován: 15 bře 2009, 15:48
Odpovědi: 0

Příspěvek od bulvak »

http://leteckaposta.cz/115568298
Tak jsem to udělal znovu,pamět závad je čistá.Jen si myslím že by to turbo mohlo lépe zabírat.Chci ho vyndat a podívat se na regulaci moc se mě to nezdá,Váhu jsem vyčistil.Moc kopců tady u nás není,abych to pořádně nalogoval.
Uživatelský avatar
JohnnyBOSS
Aktivista
Příspěvky: 1296
Registrován: 30 led 2010, 15:36
Odpovědi: 0
Bydliště: Prostějov

Příspěvek od JohnnyBOSS »

na to že je tam novej N75 to reguluje dost blbě se mi zdá, jsou tam dost velký špičky. a musiš mu dát plnej plyn už od začátku a ne až v 1600otáčkách :D
Toledo 1M ALH >> FB PP764 stage 2, 12mm Zexel, podávačka AXR, ATD, VR6, EWT, 230FMIC/60mm, VB, 288/232mm a pár věcí z ARL. 177PS 399Nm, chip od benzínky (noteeth) - PRODÁNO
Superb II 3,6 V6 FSI - PRODÁNO
VW Touran 1.9 TDi 74kW
bulvak
Sběrač informací
Příspěvky: 30
Registrován: 15 bře 2009, 15:48
Odpovědi: 0

Příspěvek od bulvak »

1239 podlaha,zdá se mě že to nereaguje hned.
Uživatelský avatar
JohnnyBOSS
Aktivista
Příspěvky: 1296
Registrován: 30 led 2010, 15:36
Odpovědi: 0
Bydliště: Prostějov

Příspěvek od JohnnyBOSS »

v logu ale čtu, že 1239ot máš 34,1% plynu (noteeth) jinak podle toho logu ti turbo naběhne celkem rychle, prostě normálně. akorát se pak zreguluje moc a to, co má ti začne tlačit až ve 4ticících otáčkách, když už řadíš :D nejsem žádnej machr na to, ale zkus, jestli ti chodí dobře to táhlo regulace, jestli nejde třeba nějak moc ztuha... mně se zdá, že bys to mohl mít trošku "přisazený" a proto to reguluje takhle pomalu
Toledo 1M ALH >> FB PP764 stage 2, 12mm Zexel, podávačka AXR, ATD, VR6, EWT, 230FMIC/60mm, VB, 288/232mm a pár věcí z ARL. 177PS 399Nm, chip od benzínky (noteeth) - PRODÁNO
Superb II 3,6 V6 FSI - PRODÁNO
VW Touran 1.9 TDi 74kW
bulvak
Sběrač informací
Příspěvky: 30
Registrován: 15 bře 2009, 15:48
Odpovědi: 0

Příspěvek od bulvak »

To si právě myslím regulace,on tam je super přístup ale řekl bych že se přidírá.Proto to chci vyndat.N 75 tam původně byl jinej,řekl bych z novějšího typu a jiné zapojení podtlakových hadiček,dal jsem origo a zapojil jsem to jak má být.Změna kapku je.
Uživatelský avatar
JohnnyBOSS
Aktivista
Příspěvky: 1296
Registrován: 30 led 2010, 15:36
Odpovědi: 0
Bydliště: Prostějov

Příspěvek od JohnnyBOSS »

tak dej log i s tim druhým N75 a bude se vidět:) jinak asi turbo ven no :)
Toledo 1M ALH >> FB PP764 stage 2, 12mm Zexel, podávačka AXR, ATD, VR6, EWT, 230FMIC/60mm, VB, 288/232mm a pár věcí z ARL. 177PS 399Nm, chip od benzínky (noteeth) - PRODÁNO
Superb II 3,6 V6 FSI - PRODÁNO
VW Touran 1.9 TDi 74kW
bulvak
Sběrač informací
Příspěvky: 30
Registrován: 15 bře 2009, 15:48
Odpovědi: 0

Příspěvek od bulvak »

Zatím díky moc,vyndám turbo a dám vědět.
Uživatelský avatar
JohnnyBOSS
Aktivista
Příspěvky: 1296
Registrován: 30 led 2010, 15:36
Odpovědi: 0
Bydliště: Prostějov

Příspěvek od JohnnyBOSS »

oukej, respekt (noteeth)
Toledo 1M ALH >> FB PP764 stage 2, 12mm Zexel, podávačka AXR, ATD, VR6, EWT, 230FMIC/60mm, VB, 288/232mm a pár věcí z ARL. 177PS 399Nm, chip od benzínky (noteeth) - PRODÁNO
Superb II 3,6 V6 FSI - PRODÁNO
VW Touran 1.9 TDi 74kW
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“