2.5 Tdi AKN KO vačky
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Jedno je iste, ze originaly vydrzia vacsinou 200-250tkm.
Ja som kupil A6 ojazdene. Na tachu malo 200tkm. Spravil som este 40tkm, dal som dole veka a pre istotu som vacky vymenil.
Dalsie sady vaciek vydrzali vacsinou 2000 az 7000km a bolo po nich.
Posledne FEDERAL MOGUL (AE) dotera drzia.
Po vsetkym mojich skusenostiach si myslim ze problem je v materiale vaciek.
Ja som kupil A6 ojazdene. Na tachu malo 200tkm. Spravil som este 40tkm, dal som dole veka a pre istotu som vacky vymenil.
Dalsie sady vaciek vydrzali vacsinou 2000 az 7000km a bolo po nich.
Posledne FEDERAL MOGUL (AE) dotera drzia.
Po vsetkym mojich skusenostiach si myslim ze problem je v materiale vaciek.
Transporter T5 1,9TDI BRS,
AUDI A6 3.0TDI
AUDI A6 3.0TDI
Koukal jsem před nedávnem, že mám taky načatý vačky a nemám ted hned na opravu, myslíte že by pomohlo tam nalít nějaký aditivum do oleje (militec atd). nejsem vůbec příznivcem něco přidávat do oleje, jen chci trochu oddálit výměnu. Kolik myslíte že to ještě vydrží? Najedu tak 5tis KM ročně max. Má už tohle opotřebení vliv na chod motoru?




-
- Aktivista
- Příspěvky: 3089
- Registrován: 05 říj 2006, 16:28
- Bydliště: Ružomberok / SK
- Kontaktovat uživatele:
no co 2.5 tdi v6 dokaze jezdit i bez 8 vahadel )) z toho dve na strane sani na jednom valci
sam sem to kdysi zazil. a jezdil vesele dal nez sem to zjistil a zacal se o to zajimat
jiak k teoriim
vse je o servise oleji vymenych intervalech
nemyslim si ze hydrostely jsou volne a pak to proteka vedle spise jsi myslim ze zanedbany vymeny interval ucpe kanalky a hydra tak ze sice protekaji ale uz ne dostatecne tim se vacka nacne a uz to nelze zastavit stane se z ni šmirgl kterej znici uz vse.
toto nenastane hned prvnich 100 tis je ok dalsich 100 taky ale uz zde je to odreni a pak nastane kolotoc
pokud mate vizi ze mate auto jen s 150 tis a vy to nejste tak to reknu takto
pokud je to auto vase od noveho auta mate sanci
pokud je z bazaru ci od kamarada ktery nepretaci nebo reci o dedovi v nemecku tak si k tachu 150 prictete + 300 tis
tak nam na vsech forach vznika situace :
proc se mi vydreli vacky na mem 150 tis najetem motoru (
2.5 tdi v6 neni motor ktery nemec ,ital, cech, proda s 150 tis ale s 300tis....
a verite ze vsichni majitele pred vami menili olej pravidelne s filtrem + vyplachovaci olej ??? ja tedy ne!
sam sem to kdysi zazil. a jezdil vesele dal nez sem to zjistil a zacal se o to zajimat
jiak k teoriim
vse je o servise oleji vymenych intervalech
nemyslim si ze hydrostely jsou volne a pak to proteka vedle spise jsi myslim ze zanedbany vymeny interval ucpe kanalky a hydra tak ze sice protekaji ale uz ne dostatecne tim se vacka nacne a uz to nelze zastavit stane se z ni šmirgl kterej znici uz vse.
toto nenastane hned prvnich 100 tis je ok dalsich 100 taky ale uz zde je to odreni a pak nastane kolotoc
pokud mate vizi ze mate auto jen s 150 tis a vy to nejste tak to reknu takto
pokud je to auto vase od noveho auta mate sanci
pokud je z bazaru ci od kamarada ktery nepretaci nebo reci o dedovi v nemecku tak si k tachu 150 prictete + 300 tis
tak nam na vsech forach vznika situace :
proc se mi vydreli vacky na mem 150 tis najetem motoru (
2.5 tdi v6 neni motor ktery nemec ,ital, cech, proda s 150 tis ale s 300tis....
a verite ze vsichni majitele pred vami menili olej pravidelne s filtrem + vyplachovaci olej ??? ja tedy ne!
vsak hadej co mam ted )))RC51 píše:Velmi by som to s investiciami do motora 2,5 TDI neprehanal.
Nie je to motor vdacny na investicie.
A tlak oleja si radsej zmeraj ako vyhod 230€ za olejove cerpadlo.
Tie investicie co ma stal usporny diesel 2,5 TDI som sa mohol vozit na 4,2V8 v benzine.
****************
S6)))
Nie som technolog aby som ti to vedel vysvetlit. Ale vo firme na ziadost zakaznikov sme davali robit dodavatelskym sposobom 2 kluky, vacku.
Vydrzala 1 kluka.
Na 2,5 TDI kde je podla mna velmi velky narok na kvalitu pouziteho materialu a velky oter medzi vackou a vahadlom maju stym problem aj renomovani vyrobcovia (balici)vackovych hriadelov to podla mna v ziadnom pripade.
Vydrzala 1 kluka.
Na 2,5 TDI kde je podla mna velmi velky narok na kvalitu pouziteho materialu a velky oter medzi vackou a vahadlom maju stym problem aj renomovani vyrobcovia (balici)vackovych hriadelov to podla mna v ziadnom pripade.
Transporter T5 1,9TDI BRS,
AUDI A6 3.0TDI
AUDI A6 3.0TDI
-
- Aktivista
- Příspěvky: 3089
- Registrován: 05 říj 2006, 16:28
- Bydliště: Ružomberok / SK
- Kontaktovat uživatele: