2.5 Tdi AKN KO vačky

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
RC51
Přispěvovatel
Příspěvky: 307
Registrován: 23 led 2006, 19:37
Odpovědi: 0
Bydliště: PRESOV

Příspěvek od RC51 »

Jedno je iste, ze originaly vydrzia vacsinou 200-250tkm.
Ja som kupil A6 ojazdene. Na tachu malo 200tkm. Spravil som este 40tkm, dal som dole veka a pre istotu som vacky vymenil.
Dalsie sady vaciek vydrzali vacsinou 2000 az 7000km a bolo po nich.
Posledne FEDERAL MOGUL (AE) dotera drzia.
Po vsetkym mojich skusenostiach si myslim ze problem je v materiale vaciek.
Transporter T5 1,9TDI BRS,
AUDI A6 3.0TDI
20bad
Sběrač informací
Příspěvky: 32
Registrován: 24 úno 2009, 00:19
Odpovědi: 0

Příspěvek od 20bad »

Koukal jsem před nedávnem, že mám taky načatý vačky a nemám ted hned na opravu, myslíte že by pomohlo tam nalít nějaký aditivum do oleje (militec atd). nejsem vůbec příznivcem něco přidávat do oleje, jen chci trochu oddálit výměnu. Kolik myslíte že to ještě vydrží? Najedu tak 5tis KM ročně max. Má už tohle opotřebení vliv na chod motoru?

ObrázekObrázek
midnight_man
Aktivista
Příspěvky: 3089
Registrován: 05 říj 2006, 16:28
Odpovědi: 0
Bydliště: Ružomberok / SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od midnight_man »

na výmenu, škodiš motoru...v oleji piliny....
Octavia 1.9TDi AGR + PP502, RS podvozok, puky TT
BMW 318i E46 87kw
VW Golf II Syncro 1.8i
Ford Escort Cosworth
20bad
Sběrač informací
Příspěvky: 32
Registrován: 24 úno 2009, 00:19
Odpovědi: 0

Příspěvek od 20bad »

to by měl ale pobrat filtr, nebo ne? výměna je jasná, o tom žádná, chci to pak udělat opravdu komplet, i s olejovým čerpadlem, prostě komplet
RC51
Přispěvovatel
Příspěvky: 307
Registrován: 23 led 2006, 19:37
Odpovědi: 0
Bydliště: PRESOV

Příspěvek od RC51 »

Velmi by som to s investiciami do motora 2,5 TDI neprehanal.
Nie je to motor vdacny na investicie.
A tlak oleja si radsej zmeraj ako vyhod 230€ za olejove cerpadlo.
Tie investicie co ma stal usporny diesel 2,5 TDI som sa mohol vozit na 4,2V8 v benzine. (LOL)
Transporter T5 1,9TDI BRS,
AUDI A6 3.0TDI
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14450
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Tak jestli uděláš 5000 km / rok tak bych to snad neřešil vůbec
Uživatelský avatar
avatar
Aktivista
Příspěvky: 1322
Registrován: 23 led 2006, 15:36
Odpovědi: 0
Bydliště: Cambridge

Příspěvek od avatar »

no co 2.5 tdi v6 dokaze jezdit i bez 8 vahadel )) z toho dve na strane sani na jednom valci

sam sem to kdysi zazil. a jezdil vesele dal nez sem to zjistil a zacal se o to zajimat

jiak k teoriim

vse je o servise oleji vymenych intervalech

nemyslim si ze hydrostely jsou volne a pak to proteka vedle spise jsi myslim ze zanedbany vymeny interval ucpe kanalky a hydra tak ze sice protekaji ale uz ne dostatecne tim se vacka nacne a uz to nelze zastavit stane se z ni šmirgl kterej znici uz vse.

toto nenastane hned prvnich 100 tis je ok dalsich 100 taky ale uz zde je to odreni a pak nastane kolotoc

pokud mate vizi ze mate auto jen s 150 tis a vy to nejste tak to reknu takto

pokud je to auto vase od noveho auta mate sanci

pokud je z bazaru ci od kamarada ktery nepretaci nebo reci o dedovi v nemecku tak si k tachu 150 prictete + 300 tis

tak nam na vsech forach vznika situace :

proc se mi vydreli vacky na mem 150 tis najetem motoru (

2.5 tdi v6 neni motor ktery nemec ,ital, cech, proda s 150 tis ale s 300tis....

a verite ze vsichni majitele pred vami menili olej pravidelne s filtrem + vyplachovaci olej ??? ja tedy ne!
Uživatelský avatar
avatar
Aktivista
Příspěvky: 1322
Registrován: 23 led 2006, 15:36
Odpovědi: 0
Bydliště: Cambridge

Příspěvek od avatar »

RC51 píše:Velmi by som to s investiciami do motora 2,5 TDI neprehanal.
Nie je to motor vdacny na investicie.
A tlak oleja si radsej zmeraj ako vyhod 230€ za olejove cerpadlo.
Tie investicie co ma stal usporny diesel 2,5 TDI som sa mohol vozit na 4,2V8 v benzine. (LOL)
vsak hadej co mam ted )))
****************
S6)))
RC51
Přispěvovatel
Příspěvky: 307
Registrován: 23 led 2006, 19:37
Odpovědi: 0
Bydliště: PRESOV

Příspěvek od RC51 »

Pravda.
Len sa zakopes do problemov.
Transporter T5 1,9TDI BRS,
AUDI A6 3.0TDI
20bad
Sběrač informací
Příspěvky: 32
Registrován: 24 úno 2009, 00:19
Odpovědi: 0

Příspěvek od 20bad »

a co oprava vaček navařováním atd? nějaký zkušenosti?
RC51
Přispěvovatel
Příspěvky: 307
Registrován: 23 led 2006, 19:37
Odpovědi: 0
Bydliště: PRESOV

Příspěvek od RC51 »

Zabudni na to. (rofl)
Transporter T5 1,9TDI BRS,
AUDI A6 3.0TDI
20bad
Sběrač informací
Příspěvky: 32
Registrován: 24 úno 2009, 00:19
Odpovědi: 0

Příspěvek od 20bad »

tak to trochu rozved, proč atd. by to mělo být špatný?
RC51
Přispěvovatel
Příspěvky: 307
Registrován: 23 led 2006, 19:37
Odpovědi: 0
Bydliště: PRESOV

Příspěvek od RC51 »

Nie som technolog aby som ti to vedel vysvetlit. Ale vo firme na ziadost zakaznikov sme davali robit dodavatelskym sposobom 2 kluky, vacku.
Vydrzala 1 kluka.
Na 2,5 TDI kde je podla mna velmi velky narok na kvalitu pouziteho materialu a velky oter medzi vackou a vahadlom maju stym problem aj renomovani vyrobcovia (balici)vackovych hriadelov to podla mna v ziadnom pripade.
Transporter T5 1,9TDI BRS,
AUDI A6 3.0TDI
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

20 bade,ty už máš zábradlí,to je v háji..,chtělo by to okamžitou opravu... :(
nepropadat panice...
midnight_man
Aktivista
Příspěvky: 3089
Registrován: 05 říj 2006, 16:28
Odpovědi: 0
Bydliště: Ružomberok / SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od midnight_man »

tak tak, tu sa ukáže...že aj febi je šmejd čína....
Octavia 1.9TDi AGR + PP502, RS podvozok, puky TT
BMW 318i E46 87kw
VW Golf II Syncro 1.8i
Ford Escort Cosworth
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“