duri013 píše:tak ten ic ti asi bude skor redukovat vykon, ako pomahat, chcelo by to minimalne prerobit vstup/vystup na vacsi priemer.
Preco myslis? Otvory ma 40mm, vystup z turba je 35mm. Malo by to byt akurat, s minimalnymi stratami tlaku. Kebyze tam mam 17kovu radu turba, tak nepoviem, ale toto na seriu staci...
Chlapi sorry,ale myslim,ze toto su take placebo efekty.
Na skutocny rozdiel by ste museli dat FMIC,ktory by bol uzky a velky plochou,ktora sa ma ochladit. Nieco ako mala napr. Xantia 1.9 TD. To uz ma zmysel. Na tomto je strasne mala plocha,tudiz sa vzduch v collery nerozlozi a dostatocne neochladi. A este ta dvojnasobna vzdialenost od turba k motoru.....To co sa ochladi v collery,sa znovu zahreje v hadiciach za collerom... To si radsej pred stavajuci coller namontujte trisky na ochladzovanie vodou. Urcite to bude mat vacsi vyznam...
Alfa 156 2.4 JTD 100kw + Sarkan Chip+EGR Off+Katik na majzel - EX
Passat Variant 1.8T APU
duri013 píše:tak ten ic ti asi bude skor redukovat vykon, ako pomahat, chcelo by to minimalne prerobit vstup/vystup na vacsi priemer.
Preco myslis? Otvory ma 40mm, vystup z turba je 35mm. Malo by to byt akurat, s minimalnymi stratami tlaku. Kebyze tam mam 17kovu radu turba, tak nepoviem, ale toto na seriu staci...
Seriovy IC ma vstup/vystup s priemerom 50 mm, takze ak to ma fungovat treba ten priemer minimalne zachovat, mensi priemer bude klast vzduchu vacsi odpor. Kup si poriadny IC, napr. http://www.highperformanceparts.cz/inte ... x-65mm.598 alebo este vacsi, nie je ani moc drahy a budes to mat poriadne a aj keby si daval vacsie turbo tak ti bude stacit. Vstrekovanie vody do sania pri GT1544 nema zmysel, a ostrekovat IC z vonku, tak to aby si dal do kufra aspon 50 L nadrz
duri013 píše:tak ten ic ti asi bude skor redukovat vykon, ako pomahat, chcelo by to minimalne prerobit vstup/vystup na vacsi priemer.
Preco myslis? Otvory ma 40mm, vystup z turba je 35mm. Malo by to byt akurat, s minimalnymi stratami tlaku. Kebyze tam mam 17kovu radu turba, tak nepoviem, ale toto na seriu staci...
Seriovy IC ma vstup/vystup s priemerom 50 mm, takze ak to ma fungovat treba ten priemer minimalne zachovat, mensi priemer bude klast vzduchu vacsi odpor. Kup si poriadny IC, napr. http://www.highperformanceparts.cz/inte ... x-65mm.598 alebo este vacsi, nie je ani moc drahy a budes to mat poriadne a aj keby si daval vacsie turbo tak ti bude stacit. Vstrekovanie vody do sania pri GT1544 nema zmysel, a ostrekovat IC z vonku, tak to aby si dal do kufra aspon 50 L nadrz
Praveze treba zachovat co najmensi priemer trubiek a IC. GT1544 je dost slabe turbo a velke zvecsenie objemu tlakoveho potrubia by malo za nasledok pokles tlaku k danym otackam a tym padom by turbo malo pri plnom tlaku velke tocky a rychlo by sa opotrebovalo. A samozrejme, by islo v nizsich otackach horsie. Druhe turbo davat nebudem, Toto co mam som kupoval nove. Ak by som mal naplane vecsie turbo, IC by musel byt vecsi. Na seriove turbo staci.