intercooler

Alfa Romeo, Fiat, Lancia...

Moderátoři: šulda, Moderátoři

autickar21
Přispěvovatel
Příspěvky: 466
Registrován: 06 srp 2009, 13:09
Odpovědi: 0
Bydliště: Slovensko

Příspěvek od autickar21 »

duri013 píše:Vahu treba hodit za psom a sisku dat tam, kde mas teraz ic :)
No siska pojde presne tam, alebo az pred podblatnik, necham aj vahu. Ic uz je doma, ma objem 2,2 litra.Obrázek
Uživatelský avatar
duri013
Přispěvovatel
Příspěvky: 88
Registrován: 09 kvě 2009, 16:34
Odpovědi: 0
Bydliště: Lipt. Mikuláš, SR

Příspěvek od duri013 »

tak ten ic ti asi bude skor redukovat vykon, ako pomahat, chcelo by to minimalne prerobit vstup/vystup na vacsi priemer.
Fiat Bravo 1,9 JTD 105 GT, egr, kat, maf, vyfuck off, remap
autickar21
Přispěvovatel
Příspěvky: 466
Registrován: 06 srp 2009, 13:09
Odpovědi: 0
Bydliště: Slovensko

Příspěvek od autickar21 »

duri013 píše:tak ten ic ti asi bude skor redukovat vykon, ako pomahat, chcelo by to minimalne prerobit vstup/vystup na vacsi priemer.
Preco myslis? Otvory ma 40mm, vystup z turba je 35mm. Malo by to byt akurat, s minimalnymi stratami tlaku. Kebyze tam mam 17kovu radu turba, tak nepoviem, ale toto na seriu staci...
alfik
Aktivista
Příspěvky: 1842
Registrován: 05 led 2008, 14:08
Odpovědi: 0
Bydliště: Vsetin-Cz

Příspěvek od alfik »

Chlapi sorry,ale myslim,ze toto su take placebo efekty.
Na skutocny rozdiel by ste museli dat FMIC,ktory by bol uzky a velky plochou,ktora sa ma ochladit. Nieco ako mala napr. Xantia 1.9 TD. To uz ma zmysel. Na tomto je strasne mala plocha,tudiz sa vzduch v collery nerozlozi a dostatocne neochladi. A este ta dvojnasobna vzdialenost od turba k motoru.....To co sa ochladi v collery,sa znovu zahreje v hadiciach za collerom... To si radsej pred stavajuci coller namontujte trisky na ochladzovanie vodou. Urcite to bude mat vacsi vyznam...
Alfa 156 2.4 JTD 100kw + Sarkan Chip+EGR Off+Katik na majzel - EX
Passat Variant 1.8T APU
karol78
Přispěvovatel
Příspěvky: 90
Registrován: 12 zář 2009, 13:41
Odpovědi: 0
Bydliště: bratislava

Příspěvek od karol78 »

na tie trisky som uz pozeral ;) jazdi stym nieko? skusal to niekto uz?
Alfa 156 2,4JTD 100kw soft-alpiners, nove vstreky+cerpadlo, nove turbo, kat + EGR vyhodene, K&N filter 186Ps 406Nm - uz aj viac!
alfik
Aktivista
Příspěvky: 1842
Registrován: 05 led 2008, 14:08
Odpovědi: 0
Bydliště: Vsetin-Cz

Příspěvek od alfik »

karol78 píše:na tie trisky som uz pozeral ;) jazdi stym nieko? skusal to niekto uz?
alpiners to ma na svojej káre....
Alfa 156 2.4 JTD 100kw + Sarkan Chip+EGR Off+Katik na majzel - EX
Passat Variant 1.8T APU
karol78
Přispěvovatel
Příspěvky: 90
Registrován: 12 zář 2009, 13:41
Odpovědi: 0
Bydliště: bratislava

Příspěvek od karol78 »

nemyslim take, myslim take co vstrekuju vodnu paru rovno do sania motora
Alfa 156 2,4JTD 100kw soft-alpiners, nove vstreky+cerpadlo, nove turbo, kat + EGR vyhodene, K&N filter 186Ps 406Nm - uz aj viac!
Uživatelský avatar
duri013
Přispěvovatel
Příspěvky: 88
Registrován: 09 kvě 2009, 16:34
Odpovědi: 0
Bydliště: Lipt. Mikuláš, SR

Příspěvek od duri013 »

autickar21 píše:
duri013 píše:tak ten ic ti asi bude skor redukovat vykon, ako pomahat, chcelo by to minimalne prerobit vstup/vystup na vacsi priemer.
Preco myslis? Otvory ma 40mm, vystup z turba je 35mm. Malo by to byt akurat, s minimalnymi stratami tlaku. Kebyze tam mam 17kovu radu turba, tak nepoviem, ale toto na seriu staci...
Seriovy IC ma vstup/vystup s priemerom 50 mm, takze ak to ma fungovat treba ten priemer minimalne zachovat, mensi priemer bude klast vzduchu vacsi odpor. Kup si poriadny IC, napr. http://www.highperformanceparts.cz/inte ... x-65mm.598 alebo este vacsi, nie je ani moc drahy a budes to mat poriadne a aj keby si daval vacsie turbo tak ti bude stacit. Vstrekovanie vody do sania pri GT1544 nema zmysel, a ostrekovat IC z vonku, tak to aby si dal do kufra aspon 50 L nadrz (LOL)
Fiat Bravo 1,9 JTD 105 GT, egr, kat, maf, vyfuck off, remap
karol78
Přispěvovatel
Příspěvky: 90
Registrován: 12 zář 2009, 13:41
Odpovědi: 0
Bydliště: bratislava

Příspěvek od karol78 »

no hej, ale som skor myslel vstrekovanie vody do 2,4jtd
Alfa 156 2,4JTD 100kw soft-alpiners, nove vstreky+cerpadlo, nove turbo, kat + EGR vyhodene, K&N filter 186Ps 406Nm - uz aj viac!
Uživatelský avatar
duri013
Přispěvovatel
Příspěvky: 88
Registrován: 09 kvě 2009, 16:34
Odpovědi: 0
Bydliště: Lipt. Mikuláš, SR

Příspěvek od duri013 »

v 2,4 tiez turbo nevydrzi vela tlacit, ani tam tonebude mat velmi zmysel
Fiat Bravo 1,9 JTD 105 GT, egr, kat, maf, vyfuck off, remap
autickar21
Přispěvovatel
Příspěvky: 466
Registrován: 06 srp 2009, 13:09
Odpovědi: 0
Bydliště: Slovensko

Příspěvek od autickar21 »

duri013 píše:
autickar21 píše:
duri013 píše:tak ten ic ti asi bude skor redukovat vykon, ako pomahat, chcelo by to minimalne prerobit vstup/vystup na vacsi priemer.
Preco myslis? Otvory ma 40mm, vystup z turba je 35mm. Malo by to byt akurat, s minimalnymi stratami tlaku. Kebyze tam mam 17kovu radu turba, tak nepoviem, ale toto na seriu staci...
Seriovy IC ma vstup/vystup s priemerom 50 mm, takze ak to ma fungovat treba ten priemer minimalne zachovat, mensi priemer bude klast vzduchu vacsi odpor. Kup si poriadny IC, napr. http://www.highperformanceparts.cz/inte ... x-65mm.598 alebo este vacsi, nie je ani moc drahy a budes to mat poriadne a aj keby si daval vacsie turbo tak ti bude stacit. Vstrekovanie vody do sania pri GT1544 nema zmysel, a ostrekovat IC z vonku, tak to aby si dal do kufra aspon 50 L nadrz (LOL)
Praveze treba zachovat co najmensi priemer trubiek a IC. GT1544 je dost slabe turbo a velke zvecsenie objemu tlakoveho potrubia by malo za nasledok pokles tlaku k danym otackam a tym padom by turbo malo pri plnom tlaku velke tocky a rychlo by sa opotrebovalo. A samozrejme, by islo v nizsich otackach horsie. Druhe turbo davat nebudem, Toto co mam som kupoval nove. Ak by som mal naplane vecsie turbo, IC by musel byt vecsi. Na seriove turbo staci.
Uživatelský avatar
duri013
Přispěvovatel
Příspěvky: 88
Registrován: 09 kvě 2009, 16:34
Odpovědi: 0
Bydliště: Lipt. Mikuláš, SR

Příspěvek od duri013 »

No nebudem ta presviedcat, daj potom vediet ako si dopadol :)
Fiat Bravo 1,9 JTD 105 GT, egr, kat, maf, vyfuck off, remap
autickar21
Přispěvovatel
Příspěvky: 466
Registrován: 06 srp 2009, 13:09
Odpovědi: 0
Bydliště: Slovensko

Příspěvek od autickar21 »

duri013 píše:No nebudem ta presviedcat, daj potom vediet ako si dopadol :)
Dam, dolozim fotky. Dneska som rozoberal prevodovku, diferak mal velke vole a vymlatilo mi jednu poloos. Ako tak vymedzene, uz len nahodit...
Uživatelský avatar
duri013
Přispěvovatel
Příspěvky: 88
Registrován: 09 kvě 2009, 16:34
Odpovědi: 0
Bydliště: Lipt. Mikuláš, SR

Příspěvek od duri013 »

to ja som daval prevodovku asi na 5 krat, ked mi tam nechcela sadnut na zotrvak z 2,4 (LOL)
Fiat Bravo 1,9 JTD 105 GT, egr, kat, maf, vyfuck off, remap
alfik
Aktivista
Příspěvky: 1842
Registrován: 05 led 2008, 14:08
Odpovědi: 0
Bydliště: Vsetin-Cz

Příspěvek od alfik »

autickar21 píše:
duri013 píše:No nebudem ta presviedcat, daj potom vediet ako si dopadol :)
Dam, dolozim fotky. Dneska som rozoberal prevodovku, diferak mal velke vole a vymlatilo mi jednu poloos. Ako tak vymedzene, uz len nahodit...
Kolko si tam mal volu?
Alfa 156 2.4 JTD 100kw + Sarkan Chip+EGR Off+Katik na majzel - EX
Passat Variant 1.8T APU
Odpovědět

Zpět na „Italské vozy“