SPATNE STARTOVANI TDI PD 85 KW

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
HONZA PD
Nováček
Příspěvky: 13
Registrován: 16 lis 2006, 00:00
Odpovědi: 0
Bydliště: ZNOJMO

SPATNE STARTOVANI TDI PD 85 KW

Příspěvek od HONZA PD »

MAM VW BORA 1,9 TDI PD 85KW AJM 1999.MAM PROBLEM PRI STARTOVANI TEPLEHO MOTORU.NEJCASTEJI SE MI TO STANE KDYZ TREBA JEDU 20 KM,ZASTAVIM NAPR. U BENZINKY.TAM SE ZDRZIM MAX.5 MINUT,SEDNU DO AUTA A CHCI NASTARTOVAT ALE MOTOR NENASKOCI.MUZU TOCIT TREBA 5-10SEK A NIC.VYPNU ZAPAL.,ZNOVA HO ZAPNU A CHVILI POCKAM A PAK TO UZ VCELKU CHYTNE DOBRE.MEL SEM TO VE VW A TAM MI REKLI,ZE TO DELA STARTER,ZE TO V TE DOBE BYL PROBLEM,ZE MA VELKOU SPOTREBU ENERGIE PRI STARTU.NABIZEL MI NOVY TYP ASI ZA 15 TIS,ZE PREJ SE TO URCITE VYRESI.ZVYSILI MI STARTOVACI DAVKU ALE NIC TO NERESI.BATERKA JE NOVA.ALE KDYZ NECHAM AUTO TREBA PUL HODINY STAT,TAK PRIDU A NA TUK IHNED CHYTNE.TAK OPRAVDU NEVIM.MYSLEL JSEM,ZE BY TEN VELKY ODBER PROUDU PRI STARTU MEL VLIV NA NAPETI NA JEDNOTCE A ZE TO PAK SPATNE CHYTA,ALE TO JE ASI BLBOST KDYZ TO PAK JDE ZASE ZA CHVILI NASTARTOVAT DOBRE.JESLI NEKDO VITE JAK TENTO PROBLEM VYRESIT BUDU VAM VDECNY.EMAIL:PIRANA.K@SEZNAM.CZ 604/367945
Uživatelský avatar
Karl
Aktivista
Příspěvky: 1228
Registrován: 23 led 2006, 16:56
Odpovědi: 0
Bydliště: Trenčín

Příspěvek od Karl »

Ja by som najskôr premeral Tandemové čerpadlo. Štartér robil problémy pri bežných TDI nie pri PD a taktiež šta. dávka sa pridáva u starých TDI ktoré majú vstrekovacie čerpadlo. U teba si myslím, že je to Tandemovým čerpadlom :) ale treba ho premerať.
Ešte, že existujú benzíny ináč by boli mechanici bez roboty :) preto mám 911 Turbo :) :DD
HONZA PD
Nováček
Příspěvky: 13
Registrován: 16 lis 2006, 00:00
Odpovědi: 0
Bydliště: ZNOJMO

Příspěvek od HONZA PD »

diky za odpoved.jen jsem se te chtel jeste zeptat kde je to cerpadlo ulozene a jakym zpusobem by se dalo promerit?je to jen klasicke tlacne cerpadlo?jen porad nevim,v cem bude ten problem,ze za studena to chytne dobre.fungovat asi musi kdyz to chytne,nebo ne?diky za odpoved.
sharik4x4
Aktivista
Příspěvky: 1566
Registrován: 06 srp 2006, 17:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Litoměřice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od sharik4x4 »

No tak jak to popisuješ bych to vyděl,že ti blbne tamdem.čerpadlo,nebo podávací čerpadlo v nádrži.Prostě to nemá naftu,když točíš a nic.Startérem to nebude na to PD netrpí.Na to trpěly starý TDI.
Oprava vyvažovacích hřídelí na 2,0TDI a jiné pomsty od VW Group,www.vyvazovaky.cz
HONZA PD
Nováček
Příspěvky: 13
Registrován: 16 lis 2006, 00:00
Odpovědi: 0
Bydliště: ZNOJMO

Příspěvek od HONZA PD »

jak bys to videl ty,jak mam teda pokracovat ve zkoumani.na pc mi to samozrejme nic nenapsalo.doufam,ze to tandem cerpadlo neni LUk co je na hlave,to bych asi nerozchodil,kdybych to mel menit.
Uživatelský avatar
Karl
Aktivista
Příspěvky: 1228
Registrován: 23 led 2006, 16:56
Odpovědi: 0
Bydliště: Trenčín

Příspěvek od Karl »

HONZA PD píše:jak bys to videl ty,jak mam teda pokracovat ve zkoumani.na pc mi to samozrejme nic nenapsalo.doufam,ze to tandem cerpadlo neni LUk co je na hlave,to bych asi nerozchodil,kdybych to mel menit.


User Fantík má nové za 3000 Kć :)
Ešte, že existujú benzíny ináč by boli mechanici bez roboty :) preto mám 911 Turbo :) :DD
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

doufam,ze to tandem cerpadlo neni LUk co je na hlave,to bych asi nerozchodil,kdybych to mel menit.
a proč bys to jako nerozchodil?
HONZA PD
Nováček
Příspěvky: 13
Registrován: 16 lis 2006, 00:00
Odpovědi: 0
Bydliště: ZNOJMO

Příspěvek od HONZA PD »

myslel jsem,ze je trochu drazsi.jen bych nerad investoval do neceho,kdyz ani nevim,jestli to tim je.je nejaka moznost vyzkouset spravnou funkci tandemu?treba pres pc?
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

dá se odzkoušet jen tlakoměrem
NONE
Sběrač informací
Příspěvky: 41
Registrován: 15 dub 2006, 21:52
Odpovědi: 0

Příspěvek od NONE »

Mám asi stejný problém,i když jsem si původně myslel,že to je bufíkem,a řešilo se to tady: http://tdi.dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=5884
Takže umí se mi na to někdo podívat na počkání,nebo dát radu,kde co rozebrat a jak na to? Zjistit,jestli teče nafta do motoru korektně? Ještě mě napadá vadná spínací skříňka zapalování,že b y nepustila občas přívod paliva-čerpadlo? Severní morava
Uživatelský avatar
Karl
Aktivista
Příspěvky: 1228
Registrován: 23 led 2006, 16:56
Odpovědi: 0
Bydliště: Trenčín

Příspěvek od Karl »

NONE píše:Mám asi stejný problém,i když jsem si původně myslel,že to je bufíkem,a řešilo se to tady: http://tdi.dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=5884
Takže umí se mi na to někdo podívat na počkání,nebo dát radu,kde co rozebrat a jak na to? Zjistit,jestli teče nafta do motoru korektně? Ještě mě napadá vadná spínací skříňka zapalování,že b y nepustila občas přívod paliva-čerpadlo? Severní morava
Už som Riešil na Alhambre podobný problém, a nemá to ešte ten jeden kilometer keď to naštartuješ studené dosť slabý výkon.
Ešte, že existujú benzíny ináč by boli mechanici bez roboty :) preto mám 911 Turbo :) :DD
NONE
Sběrač informací
Příspěvky: 41
Registrován: 15 dub 2006, 21:52
Odpovědi: 0

Příspěvek od NONE »

Studené to jen lechtám ale jede to chvíli OK,pak pár sekund jakoby na volnoběh,a pak to zhasne.
Mám pocit,že to zlobí od výměny palivového filtru,a něco jsem četl o ventilku,to je dole ten plastový odkalovač? Dotáhnout to? A ještě prý o kroužek na čerpadle,ale kde to přesně je a jak na to?
Uživatelský avatar
INTERCOOLER
Nováček
Příspěvky: 16
Registrován: 08 zář 2006, 10:16
Odpovědi: 0

Příspěvek od INTERCOOLER »

Jak zvysim start.davku v 1.6TD intercooler (Audi 80 B3) :?
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“