SPATNE STARTOVANI TDI PD 85 KW
Moderátoři: šulda, Moderátoři
SPATNE STARTOVANI TDI PD 85 KW
MAM VW BORA 1,9 TDI PD 85KW AJM 1999.MAM PROBLEM PRI STARTOVANI TEPLEHO MOTORU.NEJCASTEJI SE MI TO STANE KDYZ TREBA JEDU 20 KM,ZASTAVIM NAPR. U BENZINKY.TAM SE ZDRZIM MAX.5 MINUT,SEDNU DO AUTA A CHCI NASTARTOVAT ALE MOTOR NENASKOCI.MUZU TOCIT TREBA 5-10SEK A NIC.VYPNU ZAPAL.,ZNOVA HO ZAPNU A CHVILI POCKAM A PAK TO UZ VCELKU CHYTNE DOBRE.MEL SEM TO VE VW A TAM MI REKLI,ZE TO DELA STARTER,ZE TO V TE DOBE BYL PROBLEM,ZE MA VELKOU SPOTREBU ENERGIE PRI STARTU.NABIZEL MI NOVY TYP ASI ZA 15 TIS,ZE PREJ SE TO URCITE VYRESI.ZVYSILI MI STARTOVACI DAVKU ALE NIC TO NERESI.BATERKA JE NOVA.ALE KDYZ NECHAM AUTO TREBA PUL HODINY STAT,TAK PRIDU A NA TUK IHNED CHYTNE.TAK OPRAVDU NEVIM.MYSLEL JSEM,ZE BY TEN VELKY ODBER PROUDU PRI STARTU MEL VLIV NA NAPETI NA JEDNOTCE A ZE TO PAK SPATNE CHYTA,ALE TO JE ASI BLBOST KDYZ TO PAK JDE ZASE ZA CHVILI NASTARTOVAT DOBRE.JESLI NEKDO VITE JAK TENTO PROBLEM VYRESIT BUDU VAM VDECNY.EMAIL:PIRANA.K@SEZNAM.CZ 604/367945
Ja by som najskôr premeral Tandemové čerpadlo. Štartér robil problémy pri bežných TDI nie pri PD a taktiež šta. dávka sa pridáva u starých TDI ktoré majú vstrekovacie čerpadlo. U teba si myslím, že je to Tandemovým čerpadlom
ale treba ho premerať.

Ešte, že existujú benzíny ináč by boli mechanici bez roboty
preto mám 911 Turbo
:DD


-
- Aktivista
- Příspěvky: 1566
- Registrován: 06 srp 2006, 17:48
- Bydliště: Litoměřice
- Kontaktovat uživatele:
No tak jak to popisuješ bych to vyděl,že ti blbne tamdem.čerpadlo,nebo podávací čerpadlo v nádrži.Prostě to nemá naftu,když točíš a nic.Startérem to nebude na to PD netrpí.Na to trpěly starý TDI.
Oprava vyvažovacích hřídelí na 2,0TDI a jiné pomsty od VW Group,www.vyvazovaky.cz
HONZA PD píše:jak bys to videl ty,jak mam teda pokracovat ve zkoumani.na pc mi to samozrejme nic nenapsalo.doufam,ze to tandem cerpadlo neni LUk co je na hlave,to bych asi nerozchodil,kdybych to mel menit.
User Fantík má nové za 3000 Kć

Ešte, že existujú benzíny ináč by boli mechanici bez roboty
preto mám 911 Turbo
:DD


Mám asi stejný problém,i když jsem si původně myslel,že to je bufíkem,a řešilo se to tady: http://tdi.dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=5884
Takže umí se mi na to někdo podívat na počkání,nebo dát radu,kde co rozebrat a jak na to? Zjistit,jestli teče nafta do motoru korektně? Ještě mě napadá vadná spínací skříňka zapalování,že b y nepustila občas přívod paliva-čerpadlo? Severní morava
Takže umí se mi na to někdo podívat na počkání,nebo dát radu,kde co rozebrat a jak na to? Zjistit,jestli teče nafta do motoru korektně? Ještě mě napadá vadná spínací skříňka zapalování,že b y nepustila občas přívod paliva-čerpadlo? Severní morava
Už som Riešil na Alhambre podobný problém, a nemá to ešte ten jeden kilometer keď to naštartuješ studené dosť slabý výkon.NONE píše:Mám asi stejný problém,i když jsem si původně myslel,že to je bufíkem,a řešilo se to tady: http://tdi.dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=5884
Takže umí se mi na to někdo podívat na počkání,nebo dát radu,kde co rozebrat a jak na to? Zjistit,jestli teče nafta do motoru korektně? Ještě mě napadá vadná spínací skříňka zapalování,že b y nepustila občas přívod paliva-čerpadlo? Severní morava
Ešte, že existujú benzíny ináč by boli mechanici bez roboty
preto mám 911 Turbo
:DD


- INTERCOOLER
- Nováček
- Příspěvky: 16
- Registrován: 08 zář 2006, 10:16