Touran 77kw chcípnul a nejde nastartovat - foto pístu
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Touran 77kw chcípnul a nejde nastartovat - foto pístu
Zdravím, potřeboval bych od vás radu na co by jsme se měli zaměřit při hledání závady. Jedná se o VW Touran 1,9 TDI 77Kw + čip r.v.06. Jeli jsme do táhlého kopce rychlost cca 140, najednou auto lehce zacukalo, vyšlápli jsme spojku a motor chcípnul. Po zastavení jsme si všimli teploty cca 120C, nechali jsme auto vychladnout, voda OK, rozvody OK, ale nejde nastartovat, motor divně točí (jako benzín bez svíček) diagnostika nic nenašla. Nesetkal jste se s tím už někdo? Dík za vaše nápady.
Naposledy upravil(a) formis85 dne 24 čer 2010, 16:07, celkem upraveno 1 x.
-
- Sběrač informací
- Příspěvky: 24
- Registrován: 14 úno 2010, 21:49
- Bydliště: Brno
dík za rady, ted se jen tak provizorně oddělaly žhavící svíčky a 3 válec zleva je uplně bez tlaku. Zdechávací klapka nás napadla ještě než přijel odtah - byla OK, voda nechyběla. Teplota byla pod kopcem Ok po chcípnutí auta bylo na teploměru cca 12OC. Divil jsem se spíš že auto nějak zvukově nesignalizovalo tu vysokou teplotu... 

No dík za rady, vidíme to na ten vadnej vstřik...
Ladas:
auto zacukalo a chcíplo, do tý doby nebyl znát žádnej znatelnej úbytek na výkonu, spotřeba OK (měli jsme za sebbou cca 350km), pochybuju že by byl vidět kouř (DPF + "fotokomora") jinak v tom kopci to určo nečudilo, protože jsme se snažili ujet Impreze a čučeli jsme na ni pořád do zrcátek
chosepm:
a můžeš mi říct co by tomu motoru chybělo tak dlouho? (myslím to v dobrým)
jinak jak by asi mohla vypadat hlava když takhle vypadá píst. Navíc je všude i v turbu "hliníkovej" povlak...
Ladas:
auto zacukalo a chcíplo, do tý doby nebyl znát žádnej znatelnej úbytek na výkonu, spotřeba OK (měli jsme za sebbou cca 350km), pochybuju že by byl vidět kouř (DPF + "fotokomora") jinak v tom kopci to určo nečudilo, protože jsme se snažili ujet Impreze a čučeli jsme na ni pořád do zrcátek
chosepm:
a můžeš mi říct co by tomu motoru chybělo tak dlouho? (myslím to v dobrým)
jinak jak by asi mohla vypadat hlava když takhle vypadá píst. Navíc je všude i v turbu "hliníkovej" povlak...
a přitom stačilo koukat na budíky... ten úbytek výkonu musel bejt znatelnej takhle se píst nerozmrdá běhen "chvilky" už jsem nějakej motor viděl a i jsem dostal ojnici z bloku ven (na TDI) a to bys koukal co to dostávalo za nesmyslnej kouř než se to povedlo...
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Já to chápu, mám SPŠ + několik let na VŠ technický, tak mi je jasný že se to nestane za pár vteřin. Ta teplota tam nemohla být víc jak 8minut. Spíš mi napiš jestli je normální že to nesignalizuje zvukově tu vysokou teplotu, zahlásí to i blbou žárovku, chybějcí vodu ale tohle ne? A myslíš že je to teda opravdu tím vstříkem? Už strojíme další motor, tak aby to nedopadlo stejně. Jinak opravdu dám ruku do ohně, že pod kopcem jsme vypalili jako by nic, auto hezky táhlo 

- marena tdi
- Aktivista
- Příspěvky: 3597
- Registrován: 02 dub 2009, 09:39
- Bydliště: Frýdek-Místek