rozvody 81kw ASV
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Proč by nevydržela??? Motory 1,8/20V mají výměnný interval rozvodů 180.000 km a točí se vyššími otáčkami než TDi a vodní čerpadlo to taky spolehlivě vydrží. Jinak by asi ten interval výrobce nenastavil.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Dushky888 píše:tak ja sa zajtra zastavim v Skodovke a uvidim kolko ma budu stat diely na ten 150tisicovy interval. Ak by som uz nepisal, tak ma tam jeblo....
ve skodovce 7.500,- vcetne pumpy. Ja blbec jsem nevedel o internetovych strankach a tak jsem skodovce nechal nazrat 3.000,- behem jedne sekundy.



Řemen DAYCO s koncovkou H je pro 90.000 km (náhrada orig. řemenu 119D). DAYCO s koncovkou HT je pro 120.000 a 150.000 km (náhrada orig. řemenu 119M). Určitě i jiné značky řemenů mají takové možnosti. Takže není nutné kupovat pouze díly podle orig. značení.
Jedna z milionu stránek na NETu: http://www.skoda-dily.cz/nahradni-dil/0 ... tavia.html
Jedna z milionu stránek na NETu: http://www.skoda-dily.cz/nahradni-dil/0 ... tavia.html
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Máro,Marek77 píše:Řemen DAYCO s koncovkou H je pro 90.000 km (náhrada orig. řemenu 119D). DAYCO s koncovkou HT je pro 120.000 a 150.000 km (náhrada orig. řemenu 119M). Určitě i jiné značky řemenů mají takové možnosti. Takže není nutné kupovat pouze díly podle orig. značení.
neznamena to HT ze je to remen s teflonem?
Ano, jedna vrstva teflonu navíc (má bílý vnitřní povrch), takže je zesílený a tudíž na větší proběh kilometrůjosef10 píše:Máro,Marek77 píše:Řemen DAYCO s koncovkou H je pro 90.000 km (náhrada orig. řemenu 119D). DAYCO s koncovkou HT je pro 120.000 a 150.000 km (náhrada orig. řemenu 119M). Určitě i jiné značky řemenů mají takové možnosti. Takže není nutné kupovat pouze díly podle orig. značení.
neznamena to HT ze je to remen s teflonem?

Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Myslím, že ASV a AHF mají stejné sady, ale ofiko by se měla na AHF použít sada na 90.000 km. Mohly by se s lepší kladkou a zesíleným řemenem měnit rozvody až po 120.000 km, nebo je tam nějaký zásadní rozdíl, který to vylučuje? (Vím, že se ty motory liší, např. jinými písty a pod.)
---------------------------------------------------
Octavia Combi 1.9 TDi 81kW AHF MR00 180tis.
Octavia Combi 1.9 TDi 81kW AHF MR00 180tis.
V sade rozvodov od Skodovky 038 198 119E sedia vsetky cisla, akurat na vodiacich kladkach malych su ine pismenka. Jedno je Q a druhe som zabudol, ale lisi sa od citovaneho zoznamu. Je to problem?Marek77 píše:Kupovat tyto díly ve Škodovce je nerozum. Cena bude trojnásobná ve srovnání s běžnou prodejní sítí.
Já používám řemeny BOSCH, Contitech nebo DAYCO, kladky INA, SNR a podobně. Hlavně při výměně rozvodů nezapomeň vyměnit vodní čerpadlo.
Originál čísla:
Zdvihátko: 050 109 309 J
Řemen: 038 109 119 M
Kladka napínací: 038 109 243 N
Kladka vodicí malá (dole): 038 109 244 E
Kladka vodicí malá (nahoře): 036 109 244 K
Kladka vodicí velká: 038 109 244 M
Vodní čerpadlo: 038 121 011 A
Výměnný interval 150.000 km.
Octavia Combi Elegance 1.9 TDI 81kw ASV
Je to sada na 150000km , jinou ted snad ani nemají, itak doporucuji po 120000km vymenit, když už si ji koupil origo, tak kup i pumpu origo, maj X kovej díl, daj ti novou a pak jim doneses v tej krabici od nový tu starou. Jinak kdo ma AGR,AHF muže tuto sadu použit a menit i po 150000km. Zkraje bylo, 60tis pak 90tis pak zas lepsí řemen na 120tis ted na 150tis ale vysla serrvisni informace pro Skodovku že doporucujou po 120 kontrolu prip vymenu.Dushky888 píše:038 198 119E ....mozem pouzit tuti sadu s cistym svedomim? Akurat naviem aky je tam remen, ci na 60 alebo 90 tisic km, vraj to zistim az po rozbaleni...
Je okolo toho zbytečná panika....vyhazují se kladky,kterým vůbec nic není...rozvoďák je měkčí než ten nový/což je normální/ a prevence je kolikrát spíš panika...kolikrát jste měli potkaný motor ,kdy se přetáhlo o to 10000 km.?U PD s řemenem z kombajnu je 150000 v pohodě/samozřejmě při montáži řemenu profesionálním způsobem s dodržením momentů.../.Je jasné,že jistota je jistota ,ale abych vyhazoval kladku,která je stejná jako nová,je hřích...U mého motoru by se dožila důchodu....Pamatujete někdo motor z továrny ,který se potkal ..kolik měl najeto?Tipuji tak 200000 km..A u ztočených tacho ,kdoví....Takže to chce klídek..Od doby kdy jsou dopínací automatické kladky je zbytečný humbuk...Kolikrát si cucne oleje z turba a všichni to hned svedou na řemen, nebo kladku a přitom motor točil 8000 ot/min... 

nepropadat panice...