Zapoměl jste už někdo namontovat vložku olejového filtru?

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
chosepm
Aktivista
Příspěvky: 1985
Registrován: 27 zář 2007, 18:09
Odpovědi: 1
Bydliště: Plzeňsko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od chosepm »

No pokud tam mělo bejt tohle miloši
a to asi myslí i Huml, tak to nebude fungovat jak má...
Obrázek
Naposledy upravil(a) chosepm dne 29 čer 2010, 21:08, celkem upraveno 1 x.
***VAG,PSA,Renault***
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

to se řešilo u Octy, ta má jinak řešenej držák filtru, u Fabie je ten odtok těsněnej tou vložkou
Obrázek
Dingo
Nováček
Příspěvky: 13
Registrován: 28 čer 2010, 10:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Dingo »

Tak to tam přesně je, tedy mělo být. Jen tedy nechápu, proč se nerozsvítila, popř. nerozpípala signalizace oleje? Pokud bych tomu dobře rozuměl, tak životnost motoru je závislá na kousku umělé hmoty a v případě destrukce (například) je bez signalizace po motoru skoro hned.
Dingo
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

kdybys prošlápl plyn přes 2000ot. tak by ti to ukázalo
Uživatelský avatar
skeletor
Přispěvovatel
Příspěvky: 553
Registrován: 24 pro 2007, 18:06
Odpovědi: 0

Příspěvek od skeletor »

Huml píše:kdybys prošlápl plyn přes 2000ot. tak by ti to ukázalo
podle mě to že to nejede, nemá s olejovou vložkou nic společnýho. (crazy)
nogis
Aktivista
Příspěvky: 3535
Registrován: 29 led 2008, 19:32
Odpovědi: 0
Bydliště:

Příspěvek od nogis »

Taky je mi to divný. Píše, že se motor točí, takže nevidím důvod, proč by neměl chytit, i kdyby to vršek fakt nemazalo.
VW Passat B8 variant R-line, CUAA 218kW/591Nm
Zdeněk M
Aktivista
Příspěvky: 3589
Registrován: 28 dub 2008, 22:56
Odpovědi: 0
Bydliště: okres TC

Příspěvek od Zdeněk M »

nogis píše:Taky je mi to divný. Píše, že se motor točí, takže nevidím důvod, proč by neměl chytit, i kdyby to vršek fakt nemazalo.
Treba se motor tocí tak, že vacka stojí, a vackove kolo se protací. Už sem to videl dvakrat co to po rozvodeh takhle kleklo. Zapomeli ten sroub utahnout. jednomu to udelali ve znackovým servisu, motor mu opravoli, dali mu tam novou hlavu a písty, druhymu to delal dobrej znamej dobrej mechanik :D :D Tam to vyřesili koupí jinýho motoru. ;)
Dingo
Nováček
Příspěvky: 13
Registrován: 28 čer 2010, 10:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Dingo »

Takže to vypadá, že poslední příspěvek je nejblíže pravdě, dnes mi volal mechanik, že nejspíše díky malému tlaku oleje se protočilo vačkové kolo a odnesly to nějaké hydroštely, ale motor prý potkaný není. Takže jen čekám na verdikt ceny. Po převzetí auta napíšu přesný rozsah škod a příčinu. Zatím děkuji všem
Dingo
nogis
Aktivista
Příspěvky: 3535
Registrován: 29 led 2008, 19:32
Odpovědi: 0
Bydliště:

Příspěvek od nogis »

to Zdenek M: On ale vačkový kolo nepovoloval, jen měnil olej, takže asi není důvod.

to Dingo: nevěřím tomu, že by v tomhle případě nezůstal otevřenej některej ventil.
VW Passat B8 variant R-line, CUAA 218kW/591Nm
Dingo
Nováček
Příspěvky: 13
Registrován: 28 čer 2010, 10:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Dingo »

Taky se mi to nezdá, ale jelikož to bylo při volnoběhu, třeba to nic neudělalo. Stejně mi nezbývá, než mu věřit.
Dingo
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Co to je za kravinu ,že díky nemazání se protočilo vačkové kolo...buď se muselo něco přidřít...nebo jak to myslí?Že se protočilo na kuželu...?Tak to nebylo utáhlé , ale to by se při brzdění motorem protočilo stejně..mezi námi,když to někdo neutáhne ,tak se protočí už při startu..,a jestli to utáhl jen např. 25Nm tak to stačí...kužel je kužel...Jsem zvědav ,až se podrobně zeptáš ,jak to opravdu bylo...? A že se protočilo kolo a nepotkalo se to...ventily se schovali do zákrytu.... :D
nepropadat panice...
nogis
Aktivista
Příspěvky: 3535
Registrován: 29 led 2008, 19:32
Odpovědi: 0
Bydliště:

Příspěvek od nogis »

je to celý blbost
VW Passat B8 variant R-line, CUAA 218kW/591Nm
Dingo
Nováček
Příspěvky: 13
Registrován: 28 čer 2010, 10:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Dingo »

Tak záhada vyřešena a peněženka taktéž. Nemazalo to skoro vršek, takže se přidřela vačka a protočilo se vačkové kolo. Ventily to naštěstí neodnesly, jelikož hydroštely byly bez oleje sedlé, takže když dostaly ťukanec od pístů, měly kam popojet, jen to odnesly vyboulením. Mělo to i své pozitivum, jelikož mi prý dělal rozvody nějaký barbar a kdyby se nestalo toto, měl bych více starostí.Jak jsem převzal, tak prodávám. Po opravě a seřízení i čerpadla vůz jede jak zamlada.
Dingo
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14440
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Kolik to stálo? ;)
Dingo
Nováček
Příspěvky: 13
Registrován: 28 čer 2010, 10:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Dingo »

Řekl si za práci a materiál 5800 a 1100 za olej s vložkou.
Dingo
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“