kontrola predvstreku VAG

VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

sandy158
Nováček
Příspěvky: 11
Registrován: 09 kvě 2010, 22:26
Odpovědi: 0

kontrola predvstreku VAG

Příspěvek od sandy158 »

potreboval by som poradit ohladom predvstreku na TDI 81KW AFN zmeral som ho pomocou grafu vo VAG ale je velmi nízky pohybujem sa v rozmedzi 25-30max. mormálne by sa to malo pohybovat v stredy bodov čiže nejakých 53 toto chcem vyriešit pootočením čerpadla aby som zdvihol predvstrek ale môj problém je vtom že aj po zahriati motora mi stále v pravo dole ukazuje status a tam je teplota paliva príliž nízka v tom okienku dole mi to ukazuje že teplota palivaje 42-43 stupnou a nezobrazuje mi tu žltu čiaru ktora ma ukazovat nadstavenie predvstiku ukazuje len taku bodku žltu na kraji grafu ktora sa pohybuje chcel by som teda vydiet či sa dá nadstavit predvstrik aj ked je teplota paliva tak nízka alebo treba najprv niečo stou teplotou robit vdaka.
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

čidlo teploty paliva je ok?
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
sandy158
Nováček
Příspěvky: 11
Registrován: 09 kvě 2010, 22:26
Odpovědi: 0

Příspěvek od sandy158 »

to práveže neviem či je ok dá sa to nejak premerat to čidlo ? a kde sa na čerpadle nachádza a ako vyzerá to čidlo
Uživatelský avatar
chosepm
Aktivista
Příspěvky: 1985
Registrován: 27 zář 2007, 18:09
Odpovědi: 1
Bydliště: Plzeňsko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od chosepm »

motor/měřené hodnoty/kanál 007
Za studeného motoru porovnat hodnoty teplot.
***VAG,PSA,Renault***
sandy158
Nováček
Příspěvky: 11
Registrován: 09 kvě 2010, 22:26
Odpovědi: 0

Příspěvek od sandy158 »

Obrázek

tak som meral síce nebol motor studeny ako si písal ale neviem prečo mi píše v tom prvom poli mínusovu hodnotu moc sa vtom nevyznám a hlavne aké hodnoty by to malo mat a ešte by som chcel poprosit keby ste sa mi kukli aj na tieto namerané hodnoty ktoré som pofotil troška nekvalitne ale je tam vydiet čo treba :D hodnoty su merané všetko na volnobeho na tomto meraní neviem prečo mi ukazuje len tri valce a štvrty vôbec a na tretom je nejak velka odchýlka ale nechápem prečo tam není štvrtý valec tu je blok merania Obrázek a ešte pripájam meranie ktoré som spravil keby mi niekto vedel z nich vyčítat či je tam nejaká chyba alebo je niečo zlé bol by som vám velmi vdačny Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek a sú tam aj teploty ktoré ukazuju mínusové hodnoty a neviem prečo takže ešte raz vdaka za každú odpoved :)
Uživatelský avatar
origoš
Aktivista
Příspěvky: 4149
Registrován: 23 led 2006, 14:21
Odpovědi: 0
Bydliště: Kladno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od origoš »

nechápem prečo tam není štvrtý valec
Protože s tím se to porovnává.
Benzín patří do letlampy a taky do resistinu

www.mosaznevyrobky.cz
Julinaa
Přispěvovatel
Příspěvky: 108
Registrován: 09 říj 2009, 17:15
Odpovědi: 0

Příspěvek od Julinaa »

zkus příště místo foťáku udělat scan obrazovky.K tomu slouží klávesy "shift+prtScr - je to ta klávesa vedle scroll Lock,pak otevři malování a zmáčkni ctrl+v.

Jinak mínusovou hodnotu u teploty paliva to ukazuje,protože je čidlo v háji a to čidlo najdeš pod krytem čerpadla
FORD Galaxy TDI AVG
Uživatelský avatar
chiptuning
Aktivista
Příspěvky: 2519
Registrován: 23 led 2006, 19:59
Odpovědi: 0
Bydliště: plzen
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od chiptuning »

vymen si cidlo teploty paliva / je vadne/ je to videt hed na prvnim obrazku - musi ukazovat pri tech 70 stupnich co ma voda tak pres 40 a ne - 16, pri studenem motoru teplotu okoli , je to v podstate jen odpor prisroubovany dvema sroubky / torx / a najdes ho hned pod vickem / nahore /vstrikovaciho cerpadla , da se koupit v bosch a stoji asi 80 kc ;)
Drag Power
sandy158
Nováček
Příspěvky: 11
Registrován: 09 kvě 2010, 22:26
Odpovědi: 0

Příspěvek od sandy158 »

dakujem vám všetkým velmi pekne za odpovede hned ako bude čas tak to čidlo vymením a má na niečo vplyv to čidlo či výkon alebo spotreba načo vlastne slúži a stačí len čidlo vymenit alebo aj nejaké tesnenie čo je tam nedá sa tam niečo pokazit alebo rozštelovat ked ho budem menit ? vdaka , a ešte k tým neraniam to som len skúšal VAG a nevedel som to ako sa to robí cez notebook tak som tie merania odfotil ale už viem takže dakujem a ešte k tým ostatným meraniam je na nich niečo vyditelne odlišne alebo zlé ?? lebo som meral aj predvstrik ale ukazuje to blbiny na grafe teplotu paliva nízku a nezobrazí mi tú žltú čiaru len takú bodku na začiatku grafu ktorá sa pohybuje mezi 35 a predvstrik ma bit nejakých 60 ale tak no neviem ak je to oka je to len tým čidlom tak budem rád a stým meraním čo som robil 013 ako sa to porovnáva není tam velka odchýlka ?? a prečo ked som to robil na IV golfe 98 1.9 TDI tak tam mi krásne ukazovalo všetky štyri vstreky trocha vela otázok na začiatok tak hádam aj stačí (noteeth)
josef10
Aktivista
Příspěvky: 1181
Registrován: 29 led 2010, 22:01
Odpovědi: 0

Příspěvek od josef10 »

to ze se ti v TDI grafu zobrazuje teplota paliva je prilis nizka, tak toho si vubec nevsimej. Mne to pise to same a snimac je o.k..... Akorat v bloku 7 ti cidlo vypsalo -16C tak to je blbost, jak pisou kluci je potreba cidlo vymenit... Pak se ti zobrazi zluta cara, ale stejne ti to bude psat ze teplota paliva je prilis nizka... Cena snimace teploty je 440,- Kč
Uživatelský avatar
netopier
Aktivista
Příspěvky: 3328
Registrován: 29 říj 2006, 22:37
Odpovědi: 0
Bydliště: ZVOLEN,SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od netopier »

vyber a vymen to cidlo z toho druheho cerpadla co mas, a vyskusaj;)
Seat Cordoba 1.9 TDI,VKLR, Dbilas, HFLO-X, 12mm, 4bar MAP, FMIC,keramika
O III 2.0 TDI
PORSCHE 968 Targa
PORSCHE 944 TURBO S
Š1000MB 1967
sandy158
Nováček
Příspěvky: 11
Registrován: 09 kvě 2010, 22:26
Odpovědi: 0

Příspěvek od sandy158 »

dakujem všetkým za rady a nakoniec som sa rozhodol že idem menit motor (LOL) nie len stej príčiny s čidlom ale ohladne iného ale dakujem všetkým za ochotu :)
Uživatelský avatar
netopier
Aktivista
Příspěvky: 3328
Registrován: 29 říj 2006, 22:37
Odpovědi: 0
Bydliště: ZVOLEN,SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od netopier »

sandy158 píše:dakujem všetkým za rady a nakoniec som sa rozhodol že idem menit motor (LOL) nie len stej príčiny s čidlom ale ohladne iného ale dakujem všetkým za ochotu :)
koli tomu klepaniu?
porozmyslaj nad tym alternatorom :)
Seat Cordoba 1.9 TDI,VKLR, Dbilas, HFLO-X, 12mm, 4bar MAP, FMIC,keramika
O III 2.0 TDI
PORSCHE 968 Targa
PORSCHE 944 TURBO S
Š1000MB 1967
sandy158
Nováček
Příspěvky: 11
Registrován: 09 kvě 2010, 22:26
Odpovědi: 0

Příspěvek od sandy158 »

ano kôli tomu klepaniu aspon sa nebudem nudit a nebudem klepat konečne lebo dost to vadi ked to klepe jako traktor cez zimu ho rozoberiem a popozera sa čo tam je zlé :D nehovoril si že si ho dáš opravit ??
Uživatelský avatar
netopier
Aktivista
Příspěvky: 3328
Registrován: 29 říj 2006, 22:37
Odpovědi: 0
Bydliště: ZVOLEN,SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od netopier »

hej, ale este som nedal :D
Seat Cordoba 1.9 TDI,VKLR, Dbilas, HFLO-X, 12mm, 4bar MAP, FMIC,keramika
O III 2.0 TDI
PORSCHE 968 Targa
PORSCHE 944 TURBO S
Š1000MB 1967
Odpovědět

Zpět na „Diagnostika - software/hardware VW group (vag-com, supervag, ...)“