kontrola predvstreku VAG
Moderátoři: šulda, Moderátoři
kontrola predvstreku VAG
potreboval by som poradit ohladom predvstreku na TDI 81KW AFN zmeral som ho pomocou grafu vo VAG ale je velmi nízky pohybujem sa v rozmedzi 25-30max. mormálne by sa to malo pohybovat v stredy bodov čiže nejakých 53 toto chcem vyriešit pootočením čerpadla aby som zdvihol predvstrek ale môj problém je vtom že aj po zahriati motora mi stále v pravo dole ukazuje status a tam je teplota paliva príliž nízka v tom okienku dole mi to ukazuje že teplota palivaje 42-43 stupnou a nezobrazuje mi tu žltu čiaru ktora ma ukazovat nadstavenie predvstiku ukazuje len taku bodku žltu na kraji grafu ktora sa pohybuje chcel by som teda vydiet či sa dá nadstavit predvstrik aj ked je teplota paliva tak nízka alebo treba najprv niečo stou teplotou robit vdaka.

tak som meral síce nebol motor studeny ako si písal ale neviem prečo mi píše v tom prvom poli mínusovu hodnotu moc sa vtom nevyznám a hlavne aké hodnoty by to malo mat a ešte by som chcel poprosit keby ste sa mi kukli aj na tieto namerané hodnoty ktoré som pofotil troška nekvalitne ale je tam vydiet čo treba









- chiptuning
- Aktivista
- Příspěvky: 2519
- Registrován: 23 led 2006, 19:59
- Bydliště: plzen
- Kontaktovat uživatele:
vymen si cidlo teploty paliva / je vadne/ je to videt hed na prvnim obrazku - musi ukazovat pri tech 70 stupnich co ma voda tak pres 40 a ne - 16, pri studenem motoru teplotu okoli , je to v podstate jen odpor prisroubovany dvema sroubky / torx / a najdes ho hned pod vickem / nahore /vstrikovaciho cerpadla , da se koupit v bosch a stoji asi 80 kc 

Drag Power
dakujem vám všetkým velmi pekne za odpovede hned ako bude čas tak to čidlo vymením a má na niečo vplyv to čidlo či výkon alebo spotreba načo vlastne slúži a stačí len čidlo vymenit alebo aj nejaké tesnenie čo je tam nedá sa tam niečo pokazit alebo rozštelovat ked ho budem menit ? vdaka , a ešte k tým neraniam to som len skúšal VAG a nevedel som to ako sa to robí cez notebook tak som tie merania odfotil ale už viem takže dakujem a ešte k tým ostatným meraniam je na nich niečo vyditelne odlišne alebo zlé ?? lebo som meral aj predvstrik ale ukazuje to blbiny na grafe teplotu paliva nízku a nezobrazí mi tú žltú čiaru len takú bodku na začiatku grafu ktorá sa pohybuje mezi 35 a predvstrik ma bit nejakých 60 ale tak no neviem ak je to oka je to len tým čidlom tak budem rád a stým meraním čo som robil 013 ako sa to porovnáva není tam velka odchýlka ?? a prečo ked som to robil na IV golfe 98 1.9 TDI tak tam mi krásne ukazovalo všetky štyri vstreky trocha vela otázok na začiatok tak hádam aj stačí 

to ze se ti v TDI grafu zobrazuje teplota paliva je prilis nizka, tak toho si vubec nevsimej. Mne to pise to same a snimac je o.k..... Akorat v bloku 7 ti cidlo vypsalo -16C tak to je blbost, jak pisou kluci je potreba cidlo vymenit... Pak se ti zobrazi zluta cara, ale stejne ti to bude psat ze teplota paliva je prilis nizka... Cena snimace teploty je 440,- Kč
- netopier
- Aktivista
- Příspěvky: 3328
- Registrován: 29 říj 2006, 22:37
- Bydliště: ZVOLEN,SK
- Kontaktovat uživatele:
koli tomu klepaniu?sandy158 píše:dakujem všetkým za rady a nakoniec som sa rozhodol že idem menit motornie len stej príčiny s čidlom ale ohladne iného ale dakujem všetkým za ochotu
porozmyslaj nad tym alternatorom

Seat Cordoba 1.9 TDI,VKLR, Dbilas, HFLO-X, 12mm, 4bar MAP, FMIC,keramika
O III 2.0 TDI
PORSCHE 968 Targa
PORSCHE 944 TURBO S
Š1000MB 1967
O III 2.0 TDI
PORSCHE 968 Targa
PORSCHE 944 TURBO S
Š1000MB 1967