Lamela az na 4mm? Ten zotrvak je tensi nez povodny s 1,9?duri013 píše:Torgan píše:S ktorej 2,4 si tam daval? ja stale rozmyslam s ktorej by bol najlepsi- ci s marey 2,4TD,2,4jtd alebo s Alfy 2,4JTD. Ktory toho najviac znesie, spojka by tam mala sadnu normalne s 1,9JTDduri013 píše:to ja som daval prevodovku asi na 5 krat, ked mi tam nechcela sadnut na zotrvak z 2,4
Zotrvak je rovnaky pre Mareu, 147, 156, 166, GT, Kappa, Lybra, 1,9 aj 2,4 a dava sa od 105 do 150 ps, sachs cislo 2294 701 013, a 400 Nm znesiespojka pasuje, ale musi sa dat problozit lamela na 4 mm, a musi sa brusit prevodovka, ma totiz vacsi priemer ako ten z 1,9. Idealne riesenie by bolo pouzit celu spojku z 2,4 a preoblozenou lamelou, ale musela by tam ist prevodovka s opacnym ovladanim spojky.
intercooler
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Fiat Bravo 1,9JTD GT- velky IC,vyfuk,Turbo I.H.I RHF5 1,1-1,5 Bar, 235 dvojhmota+ kovokeramika,Vacsie kotuce v predu v zadu, soft BH motor 160ps 360Nm
Fiat Bravo II 2007 1,9 JTDM 88 KW+Sharkan Chip. BMW E91 2012 325D 150Kw
Fiat Bravo II 2007 1,9 JTDM 88 KW+Sharkan Chip. BMW E91 2012 325D 150Kw
Pasuje tam pekneautickar21 píše:Takto nejako som to dopasoval, uz len dorobit uchyty nan.

Fiat Bravo 1,9JTD GT- velky IC,vyfuk,Turbo I.H.I RHF5 1,1-1,5 Bar, 235 dvojhmota+ kovokeramika,Vacsie kotuce v predu v zadu, soft BH motor 160ps 360Nm
Fiat Bravo II 2007 1,9 JTDM 88 KW+Sharkan Chip. BMW E91 2012 325D 150Kw
Fiat Bravo II 2007 1,9 JTDM 88 KW+Sharkan Chip. BMW E91 2012 325D 150Kw
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 466
- Registrován: 06 srp 2009, 13:09
- Bydliště: Slovensko
pasuje, trochu rezania z naraznika a este ma aj rezervu... ani chladenie na servo nemusim premiestnovat... Len sranda bude s tym potrubim. chce ho fuknut pomedzi dieru na tazne oko a chladic a trochu tam zavadza trubka z klimoveho kompresora. Hlavne chcem zachovat to tazne oko... U stareho auta clovek nikdy nevie kedy ho pouzije...
asi viem kadial ked som tam prepchal 60ku ruru tak 35ku tam dopasujem skor
ale musim to vidiet na zivo a dopojime to

Fiat Bravo 1,9JTD GT- velky IC,vyfuk,Turbo I.H.I RHF5 1,1-1,5 Bar, 235 dvojhmota+ kovokeramika,Vacsie kotuce v predu v zadu, soft BH motor 160ps 360Nm
Fiat Bravo II 2007 1,9 JTDM 88 KW+Sharkan Chip. BMW E91 2012 325D 150Kw
Fiat Bravo II 2007 1,9 JTDM 88 KW+Sharkan Chip. BMW E91 2012 325D 150Kw
Jj, az na 4 mm. Z 2,4 ma dosadaciu plochu pre pritlacak o cca 1,5 mm dalej od trecej plochy ako ten z 1,9.Torgan píše:Lamela az na 4mm? Ten zotrvak je tensi nez povodny s 1,9?duri013 píše:Torgan píše: S ktorej 2,4 si tam daval? ja stale rozmyslam s ktorej by bol najlepsi- ci s marey 2,4TD,2,4jtd alebo s Alfy 2,4JTD. Ktory toho najviac znesie, spojka by tam mala sadnu normalne s 1,9JTD
Zotrvak je rovnaky pre Mareu, 147, 156, 166, GT, Kappa, Lybra, 1,9 aj 2,4 a dava sa od 105 do 150 ps, sachs cislo 2294 701 013, a 400 Nm znesiespojka pasuje, ale musi sa dat problozit lamela na 4 mm, a musi sa brusit prevodovka, ma totiz vacsi priemer ako ten z 1,9. Idealne riesenie by bolo pouzit celu spojku z 2,4 a preoblozenou lamelou, ale musela by tam ist prevodovka s opacnym ovladanim spojky.
Fiat Bravo 1,9 JTD 105 GT, egr, kat, maf, vyfuck off, remap
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 466
- Registrován: 06 srp 2009, 13:09
- Bydliště: Slovensko
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 466
- Registrován: 06 srp 2009, 13:09
- Bydliště: Slovensko
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 466
- Registrován: 06 srp 2009, 13:09
- Bydliště: Slovensko
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 466
- Registrován: 06 srp 2009, 13:09
- Bydliště: Slovensko
Predpokladam ze novy nechces kupovat... tak jedine na nejaky inzerat starsi. alebo kup odtialto novy, maju celkom dobre ceny. http://shop.wiltec.info/index.php/cat/c ... ehler.html
mno tohle jsou docela dost dobré a rozumné cenyautickar21 píše:Predpokladam ze novy nechces kupovat... tak jedine na nejaky inzerat starsi. alebo kup odtialto novy, maju celkom dobre ceny. http://shop.wiltec.info/index.php/cat/c ... ehler.html

Alfa Romeo 75 3,0V6
alfetta GT 1,8 1976
alfa 159 2,4JTDM TI
alfetta GT 1,8 1976
alfa 159 2,4JTDM TI