intercooler

Alfa Romeo, Fiat, Lancia...

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
Torgan
Přispěvovatel
Příspěvky: 961
Registrován: 01 kvě 2009, 14:40
Odpovědi: 0
Bydliště: Senica Slovakia

Příspěvek od Torgan »

duri013 píše:
Torgan píše:
duri013 píše:to ja som daval prevodovku asi na 5 krat, ked mi tam nechcela sadnut na zotrvak z 2,4 (LOL)
S ktorej 2,4 si tam daval? ja stale rozmyslam s ktorej by bol najlepsi- ci s marey 2,4TD,2,4jtd alebo s Alfy 2,4JTD. Ktory toho najviac znesie, spojka by tam mala sadnu normalne s 1,9JTD


Zotrvak je rovnaky pre Mareu, 147, 156, 166, GT, Kappa, Lybra, 1,9 aj 2,4 a dava sa od 105 do 150 ps, sachs cislo 2294 701 013, a 400 Nm znesie :) spojka pasuje, ale musi sa dat problozit lamela na 4 mm, a musi sa brusit prevodovka, ma totiz vacsi priemer ako ten z 1,9. Idealne riesenie by bolo pouzit celu spojku z 2,4 a preoblozenou lamelou, ale musela by tam ist prevodovka s opacnym ovladanim spojky.
Lamela az na 4mm? Ten zotrvak je tensi nez povodny s 1,9?
Fiat Bravo 1,9JTD GT- velky IC,vyfuk,Turbo I.H.I RHF5 1,1-1,5 Bar, 235 dvojhmota+ kovokeramika,Vacsie kotuce v predu v zadu, soft BH motor 160ps 360Nm
Fiat Bravo II 2007 1,9 JTDM 88 KW+Sharkan Chip. BMW E91 2012 325D 150Kw
Uživatelský avatar
Torgan
Přispěvovatel
Příspěvky: 961
Registrován: 01 kvě 2009, 14:40
Odpovědi: 0
Bydliště: Senica Slovakia

Příspěvek od Torgan »

autickar21 píše:Takto nejako som to dopasoval, uz len dorobit uchyty nan.Obrázek
Pasuje tam pekne ;)
Fiat Bravo 1,9JTD GT- velky IC,vyfuk,Turbo I.H.I RHF5 1,1-1,5 Bar, 235 dvojhmota+ kovokeramika,Vacsie kotuce v predu v zadu, soft BH motor 160ps 360Nm
Fiat Bravo II 2007 1,9 JTDM 88 KW+Sharkan Chip. BMW E91 2012 325D 150Kw
autickar21
Přispěvovatel
Příspěvky: 466
Registrován: 06 srp 2009, 13:09
Odpovědi: 0
Bydliště: Slovensko

Příspěvek od autickar21 »

pasuje, trochu rezania z naraznika a este ma aj rezervu... ani chladenie na servo nemusim premiestnovat... Len sranda bude s tym potrubim. chce ho fuknut pomedzi dieru na tazne oko a chladic a trochu tam zavadza trubka z klimoveho kompresora. Hlavne chcem zachovat to tazne oko... U stareho auta clovek nikdy nevie kedy ho pouzije...
Uživatelský avatar
Torgan
Přispěvovatel
Příspěvky: 961
Registrován: 01 kvě 2009, 14:40
Odpovědi: 0
Bydliště: Senica Slovakia

Příspěvek od Torgan »

asi viem kadial ked som tam prepchal 60ku ruru tak 35ku tam dopasujem skor :D ale musim to vidiet na zivo a dopojime to
Fiat Bravo 1,9JTD GT- velky IC,vyfuk,Turbo I.H.I RHF5 1,1-1,5 Bar, 235 dvojhmota+ kovokeramika,Vacsie kotuce v predu v zadu, soft BH motor 160ps 360Nm
Fiat Bravo II 2007 1,9 JTDM 88 KW+Sharkan Chip. BMW E91 2012 325D 150Kw
Uživatelský avatar
duri013
Přispěvovatel
Příspěvky: 88
Registrován: 09 kvě 2009, 16:34
Odpovědi: 0
Bydliště: Lipt. Mikuláš, SR

Příspěvek od duri013 »

Torgan píše:
duri013 píše:
Torgan píše: S ktorej 2,4 si tam daval? ja stale rozmyslam s ktorej by bol najlepsi- ci s marey 2,4TD,2,4jtd alebo s Alfy 2,4JTD. Ktory toho najviac znesie, spojka by tam mala sadnu normalne s 1,9JTD


Zotrvak je rovnaky pre Mareu, 147, 156, 166, GT, Kappa, Lybra, 1,9 aj 2,4 a dava sa od 105 do 150 ps, sachs cislo 2294 701 013, a 400 Nm znesie :) spojka pasuje, ale musi sa dat problozit lamela na 4 mm, a musi sa brusit prevodovka, ma totiz vacsi priemer ako ten z 1,9. Idealne riesenie by bolo pouzit celu spojku z 2,4 a preoblozenou lamelou, ale musela by tam ist prevodovka s opacnym ovladanim spojky.
Lamela az na 4mm? Ten zotrvak je tensi nez povodny s 1,9?
Jj, az na 4 mm. Z 2,4 ma dosadaciu plochu pre pritlacak o cca 1,5 mm dalej od trecej plochy ako ten z 1,9.
Fiat Bravo 1,9 JTD 105 GT, egr, kat, maf, vyfuck off, remap
autickar21
Přispěvovatel
Příspěvky: 466
Registrován: 06 srp 2009, 13:09
Odpovědi: 0
Bydliště: Slovensko

Příspěvek od autickar21 »

Takze tu uz mam finalne drziaky aj s nastrekom. Naucil som sa aj trocha zvarat invertorom.Obrázek a dalej uz aj intercoolerom.Obrázek Uz len spojovaci material, drunhy filter a moze sa ist na to.
Uživatelský avatar
Torgan
Přispěvovatel
Příspěvky: 961
Registrován: 01 kvě 2009, 14:40
Odpovědi: 0
Bydliště: Senica Slovakia

Příspěvek od Torgan »

dufam ze je to privarene tak aby to neodpadlo :D
Fiat Bravo 1,9JTD GT- velky IC,vyfuk,Turbo I.H.I RHF5 1,1-1,5 Bar, 235 dvojhmota+ kovokeramika,Vacsie kotuce v predu v zadu, soft BH motor 160ps 360Nm
Fiat Bravo II 2007 1,9 JTDM 88 KW+Sharkan Chip. BMW E91 2012 325D 150Kw
autickar21
Přispěvovatel
Příspěvky: 466
Registrován: 06 srp 2009, 13:09
Odpovědi: 0
Bydliště: Slovensko

Příspěvek od autickar21 »

Torgan píše:dufam ze je to privarene tak aby to neodpadlo :D
No skakal som po tom, drzalo... Ja sa po 10tom ozvem. este mi ostava nakupit spojovaci matros a brzdia ma povinnosti a jedna vadna poloos.
autickar21
Přispěvovatel
Příspěvky: 466
Registrován: 06 srp 2009, 13:09
Odpovědi: 0
Bydliště: Slovensko

Příspěvek od autickar21 »

Dalsi kusok skladacky.Obrázek
Milo75
Přispěvovatel
Příspěvky: 599
Registrován: 24 bře 2009, 21:46
Odpovědi: 0
Bydliště: Jihlava

Příspěvek od Milo75 »

sakra sehnal sem koler ze sprintera, jenže mi vývody sednou přesně do do hrany která je okolo chladiče, takže mám otázečku:

dělá se převaření krajnic??

kde se dá sehnat koler z ávie????
Alfa Romeo 75 3,0V6
alfetta GT 1,8 1976
alfa 159 2,4JTDM TI
autickar21
Přispěvovatel
Příspěvky: 466
Registrován: 06 srp 2009, 13:09
Odpovědi: 0
Bydliště: Slovensko

Příspěvek od autickar21 »

Predpokladam ze novy nechces kupovat... tak jedine na nejaky inzerat starsi. alebo kup odtialto novy, maju celkom dobre ceny. http://shop.wiltec.info/index.php/cat/c ... ehler.html
Milo75
Přispěvovatel
Příspěvky: 599
Registrován: 24 bře 2009, 21:46
Odpovědi: 0
Bydliště: Jihlava

Příspěvek od Milo75 »

autickar21 píše:Predpokladam ze novy nechces kupovat... tak jedine na nejaky inzerat starsi. alebo kup odtialto novy, maju celkom dobre ceny. http://shop.wiltec.info/index.php/cat/c ... ehler.html
mno tohle jsou docela dost dobré a rozumné ceny :) díky za typ
Alfa Romeo 75 3,0V6
alfetta GT 1,8 1976
alfa 159 2,4JTDM TI
Odpovědět

Zpět na „Italské vozy“