Kat Off

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
borelli
Přispěvovatel
Příspěvky: 583
Registrován: 01 říj 2007, 09:31
Odpovědi: 0

Příspěvek od borelli »

Už jsem to někde psal, EGR zacpané mám to ano, sání si zaslouží čistotu ale uznej, že ekologický rozdíl mezi nefunkční EGR a vykuchaným katalizátorem je značný...

Obrázek

I když i EGR plní svoji funkci...

//edit - jo a necituj poslední příspěvek, zbytečně se zaplňuje databáze php indexů :P
Octavia 2 08, TDI BLS DPF, ECU úprava TDIfun - EGR off, GT1646V, 324Nm/148 PS
Uživatelský avatar
Champion
Přispěvovatel
Příspěvky: 293
Registrován: 08 zář 2009, 20:38
Odpovědi: 0
Bydliště: Slovakia-NR
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Champion »

uz som OFF ziadny extra smrad a ziadny dym, na konci vyfuku pocujem turbo (noteeth)

Obrázek

Obrázek
Golf IV 1.9TDI ATD PD, EGR-KAT=OFF, spojka VR6+ kovokeramika, prevodka dlha EWT, vstreky AL, turbo hybrid, sanie ARL, custom FMIC 60mm, custom NEREZ vyfuk 63mm, brzdy RS 312/256 , Lowtec stelovak -6cm , 18" REPLICA RS4 carbon, look R32, soft by DTech
Klobrcík
Přispěvovatel
Příspěvky: 240
Registrován: 01 bře 2010, 19:20
Odpovědi: 0
Bydliště: Plzeň

Příspěvek od Klobrcík »

jak je to s tou chybou co to někomu píše? jak poznam že mně jí to nenapíše? mam ALH 66kw 2001 GIV..dík
RADOSLAV
Přispěvovatel
Příspěvky: 481
Registrován: 21 úno 2010, 17:35
Odpovědi: 0

Příspěvek od RADOSLAV »

Já jsem to chtěl taky udělat ale když jsem ho viděl že je jak novéj tak mně ho byla škoda ho rozřezat. :)
Uživatelský avatar
Champion
Přispěvovatel
Příspěvky: 293
Registrován: 08 zář 2009, 20:38
Odpovědi: 0
Bydliště: Slovakia-NR
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Champion »

Klobrcík píše:jak je to s tou chybou co to někomu píše? jak poznam že mně jí to nenapíše? mam ALH 66kw 2001 GIV..dík
neviem aka chyba by sa mala ukazat .Dnes som to hodil na VAG a ziadne chyby .
Golf IV 1.9TDI ATD PD, EGR-KAT=OFF, spojka VR6+ kovokeramika, prevodka dlha EWT, vstreky AL, turbo hybrid, sanie ARL, custom FMIC 60mm, custom NEREZ vyfuk 63mm, brzdy RS 312/256 , Lowtec stelovak -6cm , 18" REPLICA RS4 carbon, look R32, soft by DTech
Klobrcík
Přispěvovatel
Příspěvky: 240
Registrován: 01 bře 2010, 19:20
Odpovědi: 0
Bydliště: Plzeň

Příspěvek od Klobrcík »

Champion píše:
Klobrcík píše:jak je to s tou chybou co to někomu píše? jak poznam že mně jí to nenapíše? mam ALH 66kw 2001 GIV..dík
neviem aka chyba by sa mala ukazat .Dnes som to hodil na VAG a ziadne chyby .
někde sem to čet, ale pokud je to ok a nic to nepíše tak se na to o víkendu vrhnu :)
mibfox
Přispěvovatel
Příspěvky: 63
Registrován: 08 čer 2008, 12:33
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od mibfox »

Torgan píše:
MajklMTB píše:Ja mel při STK bez katu nejlepší hodnoty emisi za 6let.
Před vjezdem do STK jsem autu pořádně naložil abych všecky saze vyprášil a bylo :D
tiez som na tom podobne

Mam za sebou emise a to mam egr a kat venku.
Kourivost byla tak v pohode, ze sem byl jeste tretinu v norme a to mam nacipovano.

Pouzivam verva diesel a aditivum, mozna to melo vliv ? Na nic jineho nejezdim.
OII kombi, BXE 1.9 tdi @ 92kw a 280nm zatim jen chip
sparco gti
Přispěvovatel
Příspěvky: 862
Registrován: 04 bře 2010, 07:34
Odpovědi: 0
Bydliště: zilina

Příspěvek od sparco gti »

to presne mam aj ja z VIF!zlepsil sa ti tah od spodu?po vindani katu?
mibfox
Přispěvovatel
Příspěvky: 63
Registrován: 08 čer 2008, 12:33
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od mibfox »

sparco gti píše:to presne mam aj ja z VIF!zlepsil sa ti tah od spodu?po vindani katu?
Po pouziti vifu uz si nedovedu predstavit ze bych uz bez nej kdy vubec jezdil.
Je to bajecny, motor se ztisil temer hned po naliti do nadrze a po vyjeti 1/3 mi prislo ze to calo o malinko lepe jet. Po jedny nadrzi uz je rozdil znat dobre.

Po vyndani katu sem nepozoroval narust tahu odspoda, ale rychlejsi vytaceni motoru nez driv. Myslim ze je znat ta lepsi pruchodnost. Emise mam normalni i s katem out a egr off, takze ekoteroristi tahnete do prde... (LOL)

Chybu na emisisch vylucuju, stal sem normalne ve fronte a 2 auta prede mnou neprosly :D
OII kombi, BXE 1.9 tdi @ 92kw a 280nm zatim jen chip
Golf-GT
Přispěvovatel
Příspěvky: 479
Registrován: 07 pro 2009, 19:43
Odpovědi: 0

Příspěvek od Golf-GT »

Dani34el píše:
dali píše:Mám asi tak 14 dní kat off. Důkladně jsem vyčistil vnitřek a obal nechal. Znát to určitě je. Nejvíc znatelný zlepšení je od 3000 otáček nahoru, motor teď má cenu vytáčet dál než předtím, prostě vadne o něco pozdějc. Rezonance žádný slyšet nejsou. Spotřebu jsem zatím neměřil, ale ručička palivoměru padá cca stejně jako předtím.
Může mi někdo napsat, jestli mi něco přinese rozpárání katu a navaření trubky dovnitř?
Jediný co mě po odstranění katu otravuje je smrad z vejfuku - teď to z vejfuku smrdí jak nějaká Avie nebo Karosa, takovej ten štiplavej smrad, fujtajbl! To je důkazem devítiletej kat s víc jak dvěstě tisícema na hrbu opravdu fungoval, ale i tak mi připadá že to smrdí docela dost, má někdo podobnou zkušenost?
Přesně tak, "smrdí" to víc a hlavně co l,ítá z vejfuku je hrůza. V Německu a ve švýcarsku někdy dělaj mobilní kontroly němcům a Švýcarům...zastavěj auto a orientačně změřej obsah CO a spol. vě výfukovejch plynech. kdyby tohle dělali u nás, tak Ti bez KATu rovnou vezmou techničák. Lidi mějte rozum, já jsem taky pro mírnej tuning, ale KATT OFF je prasárna a zločin.

Bohužel typicky český --- co nejvíc ochcat, ať to nikdo nevidí, stejně to dejchá ten za mnou :-) :x :x :? :? (hm)
ale auta z německa sem s tím jezděj (LOL) (LOL) (LOL)
Votas83
Sběrač informací
Příspěvky: 21
Registrován: 12 dub 2009, 18:13
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Votas83 »

Kluciii už jste nekdo delal Kat Off na dvojkový oktuli,mam erg už off a chtel bych se pustit i do katu.
Golf-GT
Přispěvovatel
Příspěvky: 479
Registrován: 07 pro 2009, 19:43
Odpovědi: 0

Příspěvek od Golf-GT »

Votas83 píše:Kluciii už jste nekdo delal Kat Off na dvojkový oktuli,mam erg už off a chtel bych se pustit i do katu.
je to jak u kterýhokoli jinýho auta ne? nebo má řízenej kat?
GIII AHF VA, S764, chip, kat+egr off, jednohmota + HDS57, 280mm brembo max, zadek zatím bubny, podvozek Koni, 1Z 66KW? (LOL)
Votas83
Sběrač informací
Příspěvky: 21
Registrován: 12 dub 2009, 18:13
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Votas83 »

Práve to nevím,ale melo by to být jako u všech aut,asi...
Votas83
Sběrač informací
Příspěvky: 21
Registrován: 12 dub 2009, 18:13
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Votas83 »

Poradi mi nekdo prosím?... :(
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14447
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Napiš kód motoru
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“