
I když i EGR plní svoji funkci...
//edit - jo a necituj poslední příspěvek, zbytečně se zaplňuje databáze php indexů

Moderátoři: šulda, Moderátoři
neviem aka chyba by sa mala ukazat .Dnes som to hodil na VAG a ziadne chyby .Klobrcík píše:jak je to s tou chybou co to někomu píše? jak poznam že mně jí to nenapíše? mam ALH 66kw 2001 GIV..dík
Torgan píše:tiez som na tom podobneMajklMTB píše:Ja mel při STK bez katu nejlepší hodnoty emisi za 6let.
Před vjezdem do STK jsem autu pořádně naložil abych všecky saze vyprášil a bylo
Po pouziti vifu uz si nedovedu predstavit ze bych uz bez nej kdy vubec jezdil.sparco gti píše:to presne mam aj ja z VIF!zlepsil sa ti tah od spodu?po vindani katu?
ale auta z německa sem s tím jezdějDani34el píše:Přesně tak, "smrdí" to víc a hlavně co l,ítá z vejfuku je hrůza. V Německu a ve švýcarsku někdy dělaj mobilní kontroly němcům a Švýcarům...zastavěj auto a orientačně změřej obsah CO a spol. vě výfukovejch plynech. kdyby tohle dělali u nás, tak Ti bez KATu rovnou vezmou techničák. Lidi mějte rozum, já jsem taky pro mírnej tuning, ale KATT OFF je prasárna a zločin.dali píše:Mám asi tak 14 dní kat off. Důkladně jsem vyčistil vnitřek a obal nechal. Znát to určitě je. Nejvíc znatelný zlepšení je od 3000 otáček nahoru, motor teď má cenu vytáčet dál než předtím, prostě vadne o něco pozdějc. Rezonance žádný slyšet nejsou. Spotřebu jsem zatím neměřil, ale ručička palivoměru padá cca stejně jako předtím.
Může mi někdo napsat, jestli mi něco přinese rozpárání katu a navaření trubky dovnitř?
Jediný co mě po odstranění katu otravuje je smrad z vejfuku - teď to z vejfuku smrdí jak nějaká Avie nebo Karosa, takovej ten štiplavej smrad, fujtajbl! To je důkazem devítiletej kat s víc jak dvěstě tisícema na hrbu opravdu fungoval, ale i tak mi připadá že to smrdí docela dost, má někdo podobnou zkušenost?
Bohužel typicky český --- co nejvíc ochcat, ať to nikdo nevidí, stejně to dejchá ten za mnou![]()
![]()
![]()
![]()
![]()