
je tam pěkně vidět, jak je diesel těžký, kdy se zvedají zadní pneu

Moderátoři: šulda, Moderátoři
mně ta-technix fungoval taky rozumně a výhoda je,že není problém sehnat klidně jeden tlumič,když by odešelBranislav Farkaš píše:Možno ma tu niekto vysmeje, ale podvozok mám štelovateľný TA Technix za 240 EUR, je dosť tvrdý, no vydáva blbé zvuky, asi vŕzgajú manžety, pneu Yokohama A048 (medium) 195/50 R15, brzdy 280 mm Brembo Max platničky ATE. Uvažujem nad kratšou prevodovkou a ak by sa mi podarilo našetriť tak aj samosvor.
Hlavne aby to ta kola vydrzela...Kulisek píše:Kratší skříň no abych to uvedl na pravou míru zatím jen kratší stálý převodový poměr a na kolech se bude pracovat,ale jen 3,4,5 a to ještě musím pořádně zvážit jelikož se v naftě teprve učím.Na benzíny atmosvéru jsem si dělal převodovku sám od výpočtu převodů tak i výroby ozubených koleček a až po kompletaci.
Jinak vše chce své
Ahoj , kde sis nechával vyrábět ozubený kola ? A na kolik zhruba přišlo soukolí ? Díky Pavel.Kulisek píše:Kratší skříň no abych to uvedl na pravou míru zatím jen kratší stálý převodový poměr a na kolech se bude pracovat,ale jen 3,4,5 a to ještě musím pořádně zvážit jelikož se v naftě teprve učím.Na benzíny atmosvéru jsem si dělal převodovku sám od výpočtu převodů tak i výroby ozubených koleček a až po kompletaci.
Jinak vše chce své
Pekny, mas tam 5g nebo uz 6g ?Branislav Farkaš píše:Ďakujem, ak by ma chcel niekto vidieť v akcii
http://www.youtube.com/watch?v=WBWZII5Krb4