zkušenosti s Fordem sem s nimi :-))
Moderátoři: šulda, radluk, Moderátoři
Jinak musim hrozně moc pochválit ochotu na těchto stránkách.Kdykoliv jsem něco potřeboval,tak mi zde poradili a nebyli u toho zbytečný keci.Je pak radost jezdit,když víte,že za sebou máte lidi, kteří mají společné zájmy a jsou k tomu i rozumní.Díky moc všem.
Mercedes Benz S124 250d (1989) EX
Škoda Fabia 1.9 tdi (2002)
Škoda Superb 2.0 TDI (2012)
Škoda Fabia 1.9 tdi (2002)
Škoda Superb 2.0 TDI (2012)
Ford Escort 1,8TD 51kw r.v.1999
Zdravim, zacal jsem do svyho escorta lit olej, slunecnicovy a repkovy z kauflandu. Nejdriv jsem to redil pul na pul a ted uz vubec neredim, jen jednou za tyden pri skoro prazdne nadrzi natankuju za 200 naftu a proplachnu to s ni. Nejsou tim zadne problemy, jen za studena je nepravidelny volnobeh a na volnobeh se mi motor zda byt subjektivne hlucnejsi. Leju tam olej uz dele jak mesic, najel jsem skoro 2000km a zadny problem i ranni starty jsou v pohode. Vykon se mi dokonce zda byt lepsi. Nevim co tam mam za cerpadlo, jak poznam jestli lucas, nebo bosh? Taky premyslim ze bych tam lil vyfritovany olej, jak ho mam prefiltrovat? Staci treba pres stare dziny?
koukni na filtraci pomocí mlíka,řešíme to tam,tu filtraci.Jinak já mám třebas lukase a myslim,že to je poznat podle nápisu
někde na boku to je.Na čistej olej mi to hází s motorem jako kráva při startu,musim ředit naftou a bezaromatikem.Jinak auto jede jako ďas ale když to moc chlastá tak to vynechává (třeba přes 3500 ot.)

Mercedes Benz S124 250d (1989) EX
Škoda Fabia 1.9 tdi (2002)
Škoda Superb 2.0 TDI (2012)
Škoda Fabia 1.9 tdi (2002)
Škoda Superb 2.0 TDI (2012)
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33738
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Re: Ford Escort 1,8TD 51kw r.v.1999
na tvém motoru se dají nastavit volnoběžné otáčky až na 95O, tím se dá odstranit jejích nepravidelnost, ventily se štelují O.35/O.5, rozvodový řemen se kontroluje každých 15.OOO a interval výměny je 6O.OOO, pokud nemáš tyto věci v cajku je to jedna z příčin že z motoru máš takový drndáček,dmb77 píše:Zdravim, zacal jsem do svyho escorta lit olej, slunecnicovy a repkovy z kauflandu. Nejdriv jsem to redil pul na pul a ted uz vubec neredim, jen jednou za tyden pri skoro prazdne nadrzi natankuju za 200 naftu a proplachnu to s ni. Nejsou tim zadne problemy, jen za studena je nepravidelny volnobeh a na volnobeh se mi motor zda byt subjektivne hlucnejsi. Leju tam olej uz dele jak mesic, najel jsem skoro 2000km a zadny problem i ranni starty jsou v pohode. Vykon se mi dokonce zda byt lepsi. Nevim co tam mam za cerpadlo, jak poznam jestli lucas, nebo bosh? Taky premyslim ze bych tam lil vyfritovany olej, jak ho mam prefiltrovat? Staci treba pres stare dziny?
čerpadla se osazovaly obje lukas i boš miloš

-
- Aktivista
- Příspěvky: 33738
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33738
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
přesně tak. Je to el. magnetický ventil. Na uvnitř je osička na který je na konci gumovej klobouček a ten hodně odchází. Už jsem to opravoval nejmíň na 3 autech. Na starým čerpadle je přístup dobrej ale pokud už máš nový tak je to schovaný pod železným krytem a to buď muí čerpadlo ven a nebo lehce odstrojit a pak odříznout aby ses dostal k tomu el. magnet. ventilu 

Escort 1,6 D, Escort Combi 1,8 TD 66 Kw, BMW 525 TDS 104 KW,v současnosti Ford Galaxy 1,9 TDi 81 Kw, Galaxy 1,9 PD 85 Kw
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33738
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
já osobně kdo to nedělal ten krat vždy čerpadlo ven ten pancíř je opravdu problém a dá se to dobře dodrbatdvorky1 píše:přesně tak. Je to el. magnetický ventil. Na uvnitř je osička na který je na konci gumovej klobouček a ten hodně odchází. Už jsem to opravoval nejmíň na 3 autech. Na starým čerpadle je přístup dobrej ale pokud už máš nový tak je to schovaný pod železným krytem a to buď muí čerpadlo ven a nebo lehce odstrojit a pak odříznout aby ses dostal k tomu el. magnet. ventilu

Tak jsem dneska nalil slunečnicový olej do nádrže že se pojedu vykoupat a už jsem nenastartova! už při nalití 22 litrů sluneč. oleje a dvou stříkačkách bezaromatu to při jízdě vynechávalo jako svině.Jestli bordel to nevim,filtr jsem měnil před 2000 km ani ne, cukalo to když jsem dal více plynu nebo když dosáhlo auto 2000 rpm a začalo to čapat turbo. zředil jsem olej trochou benzínu asi 10% jezdil jsem tak ještě týden že vyjedu tenhle olej protože mi to u řepkového nebo vyfritu nedělalo. dneska ráno chci ject k vodě a auto nejprve chytlo.už předtim teda házel motor jako kráva ale pak se uklidnil za cca 30s, dneska to samé ale chcípnul, chtěl jsem to nakopnout ještě jednou ale nic, auto nejde nastartovat,při otočení klíčku je slyšet že čerpadlo funguje,tak nevim. CO S TIM? 

Mercedes Benz S124 250d (1989) EX
Škoda Fabia 1.9 tdi (2002)
Škoda Superb 2.0 TDI (2012)
Škoda Fabia 1.9 tdi (2002)
Škoda Superb 2.0 TDI (2012)
Tak je problém vyřešen,nevim jak je to možné ale auto mi vcuclo do paliv. soustavy vzduch. (asi prázdná nádrž...) tak jsem manuálním čerpadlem nasál palivo do trubek a auto chytlo,hnedka jsem natankoval tři litry nafty a auto jelo jako dříve,nevím,ale asi nemá rádo sluneč. olej, jestli je moc hustý, nevím, zkrátka asi nemůžu jezdit jen na olej (tedy bez úprav)
Mercedes Benz S124 250d (1989) EX
Škoda Fabia 1.9 tdi (2002)
Škoda Superb 2.0 TDI (2012)
Škoda Fabia 1.9 tdi (2002)
Škoda Superb 2.0 TDI (2012)
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 146
- Registrován: 25 kvě 2010, 16:05
- Bydliště: Olomouc, Hradec Králové
To není možný,máš starší auto,tak to musí slupnout.Najdi kde to saje vzduch a pak budeš jezdit.zero1724 píše:Tak je problém vyřešen,nevim jak je to možné ale auto mi vcuclo do paliv. soustavy vzduch. (asi prázdná nádrž...) tak jsem manuálním čerpadlem nasál palivo do trubek a auto chytlo,hnedka jsem natankoval tři litry nafty a auto jelo jako dříve,nevím,ale asi nemá rádo sluneč. olej, jestli je moc hustý, nevím, zkrátka asi nemůžu jezdit jen na olej (tedy bez úprav)
Ford Mondeo,1,8TD 1999,čerpadlo Lucas