kľudnejší chod má v zime ked je ON,čiže na zimu hadičku zapojím,na leto odpojímsparco gti píše:a kludnejsi chod ma ked je egr oFF alebo on
EGR .zaslepit ,nezaslepit ??? anketka :-))
Moderátoři: šulda, Moderátoři
- lucky.jack
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 655
- Registrován: 30 led 2010, 16:49
- Bydliště: Hradec Králové
- lucky.jack
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 655
- Registrován: 30 led 2010, 16:49
- Bydliště: Hradec Králové
Kontaktuj http://dieselpower.cz/forum/profile.php ... file&u=791.Hanzz píše:Když zaslepím EGR na své Octávce AGR, tak musím něco řešit přes počítač?Stačí když dám záslepku a ucpu hadičku třeba šroubem?Jinak nemá někdo kontakt kde se dá sehnat záslepka?
Záslepky mám od něj.
Tak jsem tu dnes seděl asik hodinu ... a pročetl celý článek...
A usoudil jsem,že dle mého EGR nebudu zaslepovat,jen ho vyčistím,jelikož na mém autě 2.0 TDi PD 103kw BKD motor by to vyhodilo oranž.kontrolku motoru...
Akorá mám jen problém stím,že :
- mě v motorovém prostoru u pojistek když ze 2x nastartuju tak to spálí pojistku č. F24 ..
Dle příručky na pojistky - Aletea je to ARF ventil pojistky...
- Motor mě houká v nízkých otáčkách při plném i puštěném plynu,jako kdybych sebou vozil sovu
- Motor mě cukne při vypnutí,ale studený starty na drc...zato při zahřátém motoru tak na 3-4 otočení...dle VAG mám špatný 2 a 4 žhavič...
Bohužel TDi moc neznám,tak to zkouším tady,díky všem
A usoudil jsem,že dle mého EGR nebudu zaslepovat,jen ho vyčistím,jelikož na mém autě 2.0 TDi PD 103kw BKD motor by to vyhodilo oranž.kontrolku motoru...
Akorá mám jen problém stím,že :
- mě v motorovém prostoru u pojistek když ze 2x nastartuju tak to spálí pojistku č. F24 ..
Dle příručky na pojistky - Aletea je to ARF ventil pojistky...
- Motor mě houká v nízkých otáčkách při plném i puštěném plynu,jako kdybych sebou vozil sovu
- Motor mě cukne při vypnutí,ale studený starty na drc...zato při zahřátém motoru tak na 3-4 otočení...dle VAG mám špatný 2 a 4 žhavič...
Bohužel TDi moc neznám,tak to zkouším tady,díky všem
Seat Leon II - 2.0 TDi PD - 103kw r.v. 2005
AMartyn píše:Tak jsem tu dnes seděl asik hodinu ... a pročetl celý článek...
A usoudil jsem,že dle mého EGR nebudu zaslepovat,jen ho vyčistím,jelikož na mém autě 2.0 TDi PD 103kw BKD motor by to vyhodilo oranž.kontrolku motoru...
Akorá mám jen problém stím,že :
- mě v motorovém prostoru u pojistek když ze 2x nastartuju tak to spálí pojistku č. F24 ..
Dle příručky na pojistky - Aletea je to ARF ventil pojistky...
- Motor mě houká v nízkých otáčkách při plném i puštěném plynu,jako kdybych sebou vozil sovu
- Motor mě cukne při vypnutí,ale studený starty na drc...zato při zahřátém motoru tak na 3-4 otočení...dle VAG mám špatný 2 a 4 žhavič...
Bohužel TDi moc neznám,tak to zkouším tady,díky všem
- houká turbo a nebo spojovací trubka mezi egr a spalinovým výměníkem
- otázka je jak moc cukne, jestli setrvák nebo nedovírá zdechávací klapka
- ten start za teplat je taky poladit softem asi bych to udělal a nechal i sw zaslepit egr
RE:
- houká turbo a nebo spojovací trubka mezi egr a spalinovým výměníkem
- otázka je jak moc cukne, jestli setrvák nebo nedovírá zdechávací klapka
- ten start za teplat je taky poladit softem asi bych to udělal a nechal i sw zaslepit egr
Podle mě asi nedovírá zdechávací klapka,jelikož když chci zdechnout auto,strašně to cukne...a není to pěkné...a houká spojovací trubka mězi ERG si myslím...
Nj...otázka...zaslepit? budu ještě chvíli bádat
Tak klidně poraďte
nebo jestli někdo návod 
- houká turbo a nebo spojovací trubka mezi egr a spalinovým výměníkem
- otázka je jak moc cukne, jestli setrvák nebo nedovírá zdechávací klapka
- ten start za teplat je taky poladit softem asi bych to udělal a nechal i sw zaslepit egr
Podle mě asi nedovírá zdechávací klapka,jelikož když chci zdechnout auto,strašně to cukne...a není to pěkné...a houká spojovací trubka mězi ERG si myslím...
Nj...otázka...zaslepit? budu ještě chvíli bádat
Tak klidně poraďte
Seat Leon II - 2.0 TDi PD - 103kw r.v. 2005

... only S764