Kat Off
Moderátoři: šulda, Moderátoři
nesmyslFree*G* píše:zdravim mam audi 80 1.6td a chci poladit vyfuk. misto katu uz je trubka a chtel sem dat misto celeho vyfuku holou rouru ale kamarad mi rikal ze to nemam delat protoze turbo ztrati tah...je to pravda? popripade mi poradte jak udelat trosku lepsi zvuk aby bylo pekne slysel turbo

GIII AHF VA, S764, chip, kat+egr off, jednohmota + HDS57, 280mm brembo max, zadek zatím bubny, podvozek Koni, 1Z 66KW? 

diky ja si to myslel...vcera sem auto projezdel jen s trubkou misto katu bez stredniho a koncovyho dilu vyfuku a jelo to porad dobre ( mozna i o trosicku lip.Golf-GT píše:nesmyslFree*G* píše:zdravim mam audi 80 1.6td a chci poladit vyfuk. misto katu uz je trubka a chtel sem dat misto celeho vyfuku holou rouru ale kamarad mi rikal ze to nemam delat protoze turbo ztrati tah...je to pravda? popripade mi poradte jak udelat trosku lepsi zvuk aby bylo pekne slysel turbodal sem na 1Z vstřiky S764 a jelo to jen o něco líp, ale když sem vykuchal kat tak to bylo lepší, ale s holou rourou je to paráda
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 862
- Registrován: 04 bře 2010, 07:34
- Bydliště: zilina
To,nechal jsem to udelat profesionaly......presne tomuhle jsem se chtel vyhnout,zejed do dieselpoweru.Breeoom píše:a jak jsi ten egr prosimteudelal??? ja dal na BJB plech misto tesneni a super, ale po par km - emise, motor do dilny a konec srandy...Votas83 píše:Kluciii už jste nekdo delal Kat Off na dvojkový oktuli,mam erg už off a chtel bych se pustit i do katu.

Votas83 píše:vyřízni ho ven a je to, jestli není řízenej katalysator tak bych to vubec neřešil a nahradil ho trubkouVotas83 píše:Zdravim,našel pro mne nekdo řešeni?Golf-GT píše: se koukni jestli k tomu vede nějakej drát
GIII AHF VA, S764, chip, kat+egr off, jednohmota + HDS57, 280mm brembo max, zadek zatím bubny, podvozek Koni, 1Z 66KW? 

Zdravím. Tak jsem minulý týden nechal na svem Golfu 4 r.v. 99 1.9 TDI 66 kw vykuchat kat a dal jsem rovnou sportovni filr K&N. Podotýkám,že už mám auto čipovaný zhruba o 20%. Vše původní a najeto 270 000 km. Dřív mi to celkem kouřilo,ale po odstranění vnitřku katu se to o hodně zlepšilo a motor je i svižnejší a má větší snahu se vytáčet. Co se týka spotřeby ,tak s tou jsem šel dolů zhruba o 0.5 l. Nevěril jsem tomu,ale je to tak. Jediný,co ještě musím vyměnit je turbo za silnější. Úpravu mi dělal kolega,který se zabývá úpravami motoru na sprinty,WRC a závody do vrchu. Možná mi ted nekteří budou oponovat,ale když jsem mu řekl,že chci dát kat celej ven,tak mi rekl,že je to velká blbost a udělal mi úpravu viz foto. Informace proč je tomu tak mi řekl,ale to bych rozepsal až později,pokud by to někoho zajímalo.

[/code]

[/code]
[quote="bobancz"]Zdravím. Tak jsem minulý týden nechal na svem Golfu 4 r.v. 99 1.9 TDI 66 kw vykuchat kat a dal jsem rovnou sportovni filr K&N. Podotýkám,že už mám auto čipovaný zhruba o 20%. Vše původní a najeto 270 000 km. Dřív mi to celkem kouřilo,ale po odstranění vnitřku katu se to o hodně zlepšilo a motor je i svižnejší a má větší snahu se vytáčet. Co se týka spotřeby ,tak s tou jsem šel dolů zhruba o 0.5 l. Nevěril jsem tomu,ale je to tak. Jediný,co ještě musím vyměnit je turbo za silnější. Úpravu mi dělal kolega,který se zabývá úpravami motoru na sprinty,WRC a závody do vrchu. Možná mi ted nekteří budou oponovat,ale když jsem mu řekl,že chci dát kat celej ven,tak mi rekl,že je to velká blbost a udělal mi úpravu viz foto. Informace proč je tomu tak mi řekl,ale to bych rozepsal až později,pokud by to někoho zajímalo.
mě by to docela zajímalo, občas se dává plně průchozí tlumič, ale myslím si že je to jedno
mě by to docela zajímalo, občas se dává plně průchozí tlumič, ale myslím si že je to jedno

GIII AHF VA, S764, chip, kat+egr off, jednohmota + HDS57, 280mm brembo max, zadek zatím bubny, podvozek Koni, 1Z 66KW? 

Samotny kat funguje jako by zasobnik plynu. v pripade,ze seslapnes natvdro plyn,tak ma turbo prostor ty spaliny co tlaci ven vice zrychlit a pak to vse tlaci do katu,kde je na konci prave ten trychtir,ktery tomu zrychleni jeste pomuze. v pripade,ze tam mas jen trubku,tak musi turbo vse tlacit pred sebou az do zadni casti vyfukoveho potrubi. Nejsem v tomhle az tak znalej,ale kdyz jsem dnes videl SUBARU WRX,ktery ma totalne predelany svody,turbo a vse kolem toho a to vse jeho rukama,tak si myslim,ze o tom neco malo vi. Jen podotykam,ze tato uprava je pro TDI. U benzinu je situace jina.