Kat Off

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Free*G*
Nováček
Příspěvky: 3
Registrován: 11 dub 2010, 18:13
Odpovědi: 0

Příspěvek od Free*G* »

zdravim mam audi 80 1.6td a chci poladit vyfuk. misto katu uz je trubka a chtel sem dat misto celeho vyfuku holou rouru ale kamarad mi rikal ze to nemam delat protoze turbo ztrati tah...je to pravda? popripade mi poradte jak udelat trosku lepsi zvuk aby bylo pekne slysel turbo
Golf-GT
Přispěvovatel
Příspěvky: 479
Registrován: 07 pro 2009, 19:43
Odpovědi: 0

Příspěvek od Golf-GT »

Votas83 píše:Práve to nevím,ale melo by to být jako u všech aut,asi...
se koukni jestli k tomu vede nějakej drát :D
GIII AHF VA, S764, chip, kat+egr off, jednohmota + HDS57, 280mm brembo max, zadek zatím bubny, podvozek Koni, 1Z 66KW? (LOL)
Golf-GT
Přispěvovatel
Příspěvky: 479
Registrován: 07 pro 2009, 19:43
Odpovědi: 0

Příspěvek od Golf-GT »

Free*G* píše:zdravim mam audi 80 1.6td a chci poladit vyfuk. misto katu uz je trubka a chtel sem dat misto celeho vyfuku holou rouru ale kamarad mi rikal ze to nemam delat protoze turbo ztrati tah...je to pravda? popripade mi poradte jak udelat trosku lepsi zvuk aby bylo pekne slysel turbo
nesmysl :) dal sem na 1Z vstřiky S764 a jelo to jen o něco líp, ale když sem vykuchal kat tak to bylo lepší, ale s holou rourou je to paráda
GIII AHF VA, S764, chip, kat+egr off, jednohmota + HDS57, 280mm brembo max, zadek zatím bubny, podvozek Koni, 1Z 66KW? (LOL)
Votas83
Sběrač informací
Příspěvky: 21
Registrován: 12 dub 2009, 18:13
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Votas83 »

Golf-GT píše:
Votas83 píše:Práve to nevím,ale melo by to být jako u všech aut,asi...
se koukni jestli k tomu vede nějakej drát :D
Jjjj diky moc. ;)
Free*G*
Nováček
Příspěvky: 3
Registrován: 11 dub 2010, 18:13
Odpovědi: 0

Příspěvek od Free*G* »

Golf-GT píše:
Free*G* píše:zdravim mam audi 80 1.6td a chci poladit vyfuk. misto katu uz je trubka a chtel sem dat misto celeho vyfuku holou rouru ale kamarad mi rikal ze to nemam delat protoze turbo ztrati tah...je to pravda? popripade mi poradte jak udelat trosku lepsi zvuk aby bylo pekne slysel turbo
nesmysl :) dal sem na 1Z vstřiky S764 a jelo to jen o něco líp, ale když sem vykuchal kat tak to bylo lepší, ale s holou rourou je to paráda
diky ja si to myslel...vcera sem auto projezdel jen s trubkou misto katu bez stredniho a koncovyho dilu vyfuku a jelo to porad dobre ( mozna i o trosicku lip.
Uživatelský avatar
Breeoom
Přispěvovatel
Příspěvky: 94
Registrován: 10 bře 2008, 09:38
Odpovědi: 0

Příspěvek od Breeoom »

Votas83 píše:Kluciii už jste nekdo delal Kat Off na dvojkový oktuli,mam erg už off a chtel bych se pustit i do katu.
a jak jsi ten egr prosimteudelal??? ja dal na BJB plech misto tesneni a super, ale po par km - emise, motor do dilny a konec srandy...
4l/100km tomu rikam prima spotreba...
sparco gti
Přispěvovatel
Příspěvky: 862
Registrován: 04 bře 2010, 07:34
Odpovědi: 0
Bydliště: zilina

Příspěvek od sparco gti »

nezmenil sa niekomu vykon k lepsiemu po odpojeni ventilu n239?
Votas83
Sběrač informací
Příspěvky: 21
Registrován: 12 dub 2009, 18:13
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Votas83 »

Breeoom píše:
Votas83 píše:Kluciii už jste nekdo delal Kat Off na dvojkový oktuli,mam erg už off a chtel bych se pustit i do katu.
a jak jsi ten egr prosimteudelal??? ja dal na BJB plech misto tesneni a super, ale po par km - emise, motor do dilny a konec srandy...
To,nechal jsem to udelat profesionaly......presne tomuhle jsem se chtel vyhnout,zejed do dieselpoweru. ;)
Votas83
Sběrač informací
Příspěvky: 21
Registrován: 12 dub 2009, 18:13
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Votas83 »

Votas83 píše:
Golf-GT píše:
Votas83 píše:Práve to nevím,ale melo by to být jako u všech aut,asi...
se koukni jestli k tomu vede nějakej drát :D
Zdravim,našel pro mne nekdo řešeni?
Golf-GT
Přispěvovatel
Příspěvky: 479
Registrován: 07 pro 2009, 19:43
Odpovědi: 0

Příspěvek od Golf-GT »

Votas83 píše:
Votas83 píše:
Golf-GT píše: se koukni jestli k tomu vede nějakej drát :D
Zdravim,našel pro mne nekdo řešeni?
vyřízni ho ven a je to, jestli není řízenej katalysator tak bych to vubec neřešil a nahradil ho trubkou
GIII AHF VA, S764, chip, kat+egr off, jednohmota + HDS57, 280mm brembo max, zadek zatím bubny, podvozek Koni, 1Z 66KW? (LOL)
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14446
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Tak Votas83 má v autě motor 1.9TDi-PD kód BXE 77kw, ten plní Euro 4 a filtr pevných částic / naštěstí / nemá. :)
bobancz
Nováček
Příspěvky: 7
Registrován: 14 srp 2010, 15:40
Odpovědi: 0
Bydliště: Tišnov

Příspěvek od bobancz »

Zdravím. Tak jsem minulý týden nechal na svem Golfu 4 r.v. 99 1.9 TDI 66 kw vykuchat kat a dal jsem rovnou sportovni filr K&N. Podotýkám,že už mám auto čipovaný zhruba o 20%. Vše původní a najeto 270 000 km. Dřív mi to celkem kouřilo,ale po odstranění vnitřku katu se to o hodně zlepšilo a motor je i svižnejší a má větší snahu se vytáčet. Co se týka spotřeby ,tak s tou jsem šel dolů zhruba o 0.5 l. Nevěril jsem tomu,ale je to tak. Jediný,co ještě musím vyměnit je turbo za silnější. Úpravu mi dělal kolega,který se zabývá úpravami motoru na sprinty,WRC a závody do vrchu. Možná mi ted nekteří budou oponovat,ale když jsem mu řekl,že chci dát kat celej ven,tak mi rekl,že je to velká blbost a udělal mi úpravu viz foto. Informace proč je tomu tak mi řekl,ale to bych rozepsal až později,pokud by to někoho zajímalo.








Obrázek
[/code]
toby66kw
Aktivista
Příspěvky: 2344
Registrován: 16 bře 2008, 10:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Vyškov

Příspěvek od toby66kw »

Žeby pariodie na expanzní komoru. :) Proč ne :D
G5 TDI - 66KW - 3X OFF + VB + čip a Plusko jede líp

G5+ko TDI -77KW + 3X OFF + Oleg Hybrid = 142 MAHA kw Mvolessoft
Golf-GT
Přispěvovatel
Příspěvky: 479
Registrován: 07 pro 2009, 19:43
Odpovědi: 0

Příspěvek od Golf-GT »

[quote="bobancz"]Zdravím. Tak jsem minulý týden nechal na svem Golfu 4 r.v. 99 1.9 TDI 66 kw vykuchat kat a dal jsem rovnou sportovni filr K&N. Podotýkám,že už mám auto čipovaný zhruba o 20%. Vše původní a najeto 270 000 km. Dřív mi to celkem kouřilo,ale po odstranění vnitřku katu se to o hodně zlepšilo a motor je i svižnejší a má větší snahu se vytáčet. Co se týka spotřeby ,tak s tou jsem šel dolů zhruba o 0.5 l. Nevěril jsem tomu,ale je to tak. Jediný,co ještě musím vyměnit je turbo za silnější. Úpravu mi dělal kolega,který se zabývá úpravami motoru na sprinty,WRC a závody do vrchu. Možná mi ted nekteří budou oponovat,ale když jsem mu řekl,že chci dát kat celej ven,tak mi rekl,že je to velká blbost a udělal mi úpravu viz foto. Informace proč je tomu tak mi řekl,ale to bych rozepsal až později,pokud by to někoho zajímalo.


mě by to docela zajímalo, občas se dává plně průchozí tlumič, ale myslím si že je to jedno :)
GIII AHF VA, S764, chip, kat+egr off, jednohmota + HDS57, 280mm brembo max, zadek zatím bubny, podvozek Koni, 1Z 66KW? (LOL)
bobancz
Nováček
Příspěvky: 7
Registrován: 14 srp 2010, 15:40
Odpovědi: 0
Bydliště: Tišnov

Příspěvek od bobancz »

Samotny kat funguje jako by zasobnik plynu. v pripade,ze seslapnes natvdro plyn,tak ma turbo prostor ty spaliny co tlaci ven vice zrychlit a pak to vse tlaci do katu,kde je na konci prave ten trychtir,ktery tomu zrychleni jeste pomuze. v pripade,ze tam mas jen trubku,tak musi turbo vse tlacit pred sebou az do zadni casti vyfukoveho potrubi. Nejsem v tomhle az tak znalej,ale kdyz jsem dnes videl SUBARU WRX,ktery ma totalne predelany svody,turbo a vse kolem toho a to vse jeho rukama,tak si myslim,ze o tom neco malo vi. Jen podotykam,ze tato uprava je pro TDI. U benzinu je situace jina.
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“