Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat
Moderátoři: šulda , Moderátoři
jimo
Přispěvovatel
Příspěvky: 273 Registrován: 14 srp 2007, 19:17
Odpovědi: 0
Bydliště: MOSTECKO
Příspěvek
od jimo » 24 črc 2010, 20:44
daval jsem na octavii asv nove turbo made in korea a jde pres nej do vyfuku hodne oleje,mate s tim nekdo nejake zkusenosti
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14438 Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha
Příspěvek
od Tomas.cz » 24 črc 2010, 20:52
Turbo je v prdeli.
jimo
Přispěvovatel
Příspěvky: 273 Registrován: 14 srp 2007, 19:17
Odpovědi: 0
Bydliště: MOSTECKO
Příspěvek
od jimo » 24 črc 2010, 20:58
to je i muj nazor,ale zakaznik ktery si ho sam sehnal v elitu tomu nechce veřit
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14438 Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha
Příspěvek
od Tomas.cz » 24 črc 2010, 21:00
Tak doufám že si nebude myslet že za to můžeš ty
Jinak to je Garrett? Nebo co za značku?
jimo
Přispěvovatel
Příspěvky: 273 Registrován: 14 srp 2007, 19:17
Odpovědi: 0
Bydliště: MOSTECKO
Příspěvek
od jimo » 24 črc 2010, 21:23
Garett to neni nejaka nic nerikajici značka tam je
Laclosak
Přispěvovatel
Příspěvky: 65 Registrován: 05 čer 2010, 22:40
Odpovědi: 0
Příspěvek
od Laclosak » 24 črc 2010, 21:31
Made in korea....."no name"....
Hmm neni se čemu divit....to bude na 80% vadný kus.....
1pavel
Aktivista
Příspěvky: 2166 Registrován: 01 pro 2007, 15:07
Odpovědi: 0
Bydliště: Pardubice
Příspěvek
od 1pavel » 24 črc 2010, 21:33
nech dát turbo na vysokootáčkovou vyvažovačku a hned uvidíš co je to za šmejda a sprotokolem vyreklamovat
A5 3.0 TDI 210 KW pracovní
škoda 120 L zábava
G7 GTD
tomiisp
Aktivista
Příspěvky: 1578 Registrován: 11 črc 2008, 13:42
Odpovědi: 0
Bydliště: velmi blizko CZ :)
Příspěvek
od tomiisp » 24 črc 2010, 22:53
to prepustanie oleja do vyfuku som videl aj u 100% repasu...kupodivu po prejdeni asi 5km (v noci lebo to dymilo jak svina) to prestalo samo pustat olej, odvtedy >20.000km a vyfuk suchy, ubytok oleja ziadny...
OOOO AUDI 100 C3 - s originalom spolocne iba typove oznacenie = prototyp s PD / Vorsprung durch Technik
moers
Přispěvovatel
Příspěvky: 420 Registrován: 24 led 2009, 11:44
Odpovědi: 0
Příspěvek
od moers » 24 črc 2010, 23:04
jimo píše: daval jsem na octavii asv nove turbo made in korea a jde pres nej do vyfuku hodne oleje,mate s tim nekdo nejake zkusenosti
taky muzes mit vyfuk plny oleje s predchozího vadneho turba pokud možno s tím co nejvíc jezdi at se to vypalí melo by to prestat dymit pokud ne tak reklamace
Zdeněk M
Aktivista
Příspěvky: 3589 Registrován: 28 dub 2008, 22:56
Odpovědi: 0
Bydliště: okres TC
Příspěvek
od Zdeněk M » 24 črc 2010, 23:20
moers píše: jimo píše: daval jsem na octavii asv nove turbo made in korea a jde pres nej do vyfuku hodne oleje,mate s tim nekdo nejake zkusenosti
taky muzes mit vyfuk plny oleje s predchozího vadneho turba pokud možno s tím co nejvíc jezdi at se to vypalí melo by to prestat dymit pokud ne tak reklamace
Tak,tak muže bejt plnej vejfuk od smrti starýho, navic kdybi to melo takhle brat olej tak bi bylo brzi sucha merka
jezdi a hlidej hladinu na merce, když poustí do vejfuku tak ubejva rychle.50 km a 1l v prdeli.
ROBIG
Aktivista
Příspěvky: 1230 Registrován: 01 úno 2008, 00:27
Odpovědi: 0
Příspěvek
od ROBIG » 24 črc 2010, 23:30
Jo kdyby 1L na 50Km. U Passata ztráta výkonu kouř jak zadýmování u tanku a za cca 3min. všechen olej v intercoleru a sání.
CHrysler 300C 5.7 HEMI
Octavia 01 TDi 81Kw AHF 2000 EGR off, trippling
Yamaha R1 110Kw
BMW Thunder Tiger 2.11ccm nitro
tomiisp
Aktivista
Příspěvky: 1578 Registrován: 11 črc 2008, 13:42
Odpovědi: 0
Bydliště: velmi blizko CZ :)
Příspěvek
od tomiisp » 24 črc 2010, 23:34
ROBIG píše: Jo kdyby 1L na 50Km. U Passata ztráta výkonu kouř jak zadýmování u tanku a za cca 3min. všechen olej v intercoleru a sání.
ono mu uteka do vyfuku, nie do sania
OOOO AUDI 100 C3 - s originalom spolocne iba typove oznacenie = prototyp s PD / Vorsprung durch Technik
ROBIG
Aktivista
Příspěvky: 1230 Registrován: 01 úno 2008, 00:27
Odpovědi: 0
Příspěvek
od ROBIG » 24 črc 2010, 23:40
Jen jsem reagoval na to jak rychle umí turbo vysát olej z motoru
CHrysler 300C 5.7 HEMI
Octavia 01 TDi 81Kw AHF 2000 EGR off, trippling
Yamaha R1 110Kw
BMW Thunder Tiger 2.11ccm nitro
jimo
Přispěvovatel
Příspěvky: 273 Registrován: 14 srp 2007, 19:17
Odpovědi: 0
Bydliště: MOSTECKO
Příspěvek
od jimo » 25 črc 2010, 14:51
Dnes majitel volal že je vse ok,olej se neztraci tak snad to chvili vydrzi