nech dát turbo na vysokootáčkovou vyvažovačku a hned uvidíš co je to za šmejda a sprotokolem vyreklamovat
G4 ARL chip Reesha , turbo - Oleg turbopower (2,... bar )
140 KW 435 nm ( na ježdění do práce ideál )( bude na prodej )
A5 3.0 TDI 210 KW pracovní
škoda 120 L zábava
G7 GTD náhrada za G4
to prepustanie oleja do vyfuku som videl aj u 100% repasu...kupodivu po prejdeni asi 5km (v noci lebo to dymilo jak svina) to prestalo samo pustat olej, odvtedy >20.000km a vyfuk suchy, ubytok oleja ziadny...
OOOO AUDI 100 C3 - s originalom spolocne iba typove oznacenie = prototyp s PD / Vorsprung durch Technik
jimo píše:daval jsem na octavii asv nove turbo made in korea a jde pres nej do vyfuku hodne oleje,mate s tim nekdo nejake zkusenosti
taky muzes mit vyfuk plny oleje s predchozího vadneho turba pokud možno s tím co nejvíc jezdi at se to vypalí melo by to prestat dymit pokud ne tak reklamace
jimo píše:daval jsem na octavii asv nove turbo made in korea a jde pres nej do vyfuku hodne oleje,mate s tim nekdo nejake zkusenosti
taky muzes mit vyfuk plny oleje s predchozího vadneho turba pokud možno s tím co nejvíc jezdi at se to vypalí melo by to prestat dymit pokud ne tak reklamace
Tak,tak muže bejt plnej vejfuk od smrti starýho, navic kdybi to melo takhle brat olej tak bi bylo brzi sucha merka jezdi a hlidej hladinu na merce, když poustí do vejfuku tak ubejva rychle.50 km a 1l v prdeli.