Chyba 1268

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

midnight_man
Aktivista
Příspěvky: 3089
Registrován: 05 říj 2006, 16:28
Odpovědi: 0
Bydliště: Ružomberok / SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od midnight_man »

niekto to tu uz riesil ze odvzdusnoval a nič a nič....tušim mal KO čerpadlo. Ale ináč je to o nervy, hlavne keď čerpadlo dlhšie stojí bez nafty a podobne, sa natrápiš.
Octavia 1.9TDi AGR + PP502, RS podvozok, puky TT
BMW 318i E46 87kw
VW Golf II Syncro 1.8i
Ford Escort Cosworth
embro
Přispěvovatel
Příspěvky: 68
Registrován: 01 lis 2009, 03:39
Odpovědi: 0
Bydliště: Slovensko okres PN

Příspěvek od embro »

Na odvzdusnenie dost pomoze srartovaci spray
chvilku podrzat v otackach a mas odvzdusnene. Ale
s tym immo fakt neviem. Ja '04 som to musel prisposobit.
Robil som to cez supervag a tam to je v komfortnych funkciach
takze normalny postup nepoznam. Ale urcite je to nejako cez login
lebo som musel zadavat tajne cislo.
phanomen
Přispěvovatel
Příspěvky: 60
Registrován: 27 bře 2010, 01:34
Odpovědi: 0

Příspěvek od phanomen »

on mel asi KO to prvni cerpadlo,tak tam dal z ty bouracky a porad nic. Ja si myslim ze to bude zr tam je vzduch. Asi to teda necham vrcet na start sprej:-)
phanomen
Přispěvovatel
Příspěvky: 60
Registrován: 27 bře 2010, 01:34
Odpovědi: 0

Příspěvek od phanomen »

tak kontrolka zhaveni pri startovani nesviti, nafta strika od vsech trubicek ke vstrikum, hadicka pro privod nafty je bez bublin,ale auto vrci jen na start sprej. Pamet zavad je prazdna. Jeste mne napadlo, jestli ten malej reminek co pohani cerpadlo neni blbe, nevite kde tyhle motory maji origo znacky na cerpadlo a na rozvody?
embro
Přispěvovatel
Příspěvky: 68
Registrován: 01 lis 2009, 03:39
Odpovědi: 0
Bydliště: Slovensko okres PN

Příspěvek od embro »

phanomen píše:tak kontrolka zhaveni pri startovani nesviti, nafta strika od vsech trubicek ke vstrikum, hadicka pro privod nafty je bez bublin,ale auto vrci jen na start sprej. Pamet zavad je prazdna. Jeste mne napadlo, jestli ten malej reminek co pohani cerpadlo neni blbe, nevite kde tyhle motory maji origo znacky na cerpadlo a na rozvody?
pozri este startovaciu davku pri starte. Ked bude stupat a nechiti tak bude to cerpadlo ko.
phanomen
Přispěvovatel
Příspěvky: 60
Registrován: 27 bře 2010, 01:34
Odpovědi: 0

Příspěvek od phanomen »

embro píše:
phanomen píše:tak kontrolka zhaveni pri startovani nesviti, nafta strika od vsech trubicek ke vstrikum, hadicka pro privod nafty je bez bublin,ale auto vrci jen na start sprej. Pamet zavad je prazdna. Jeste mne napadlo, jestli ten malej reminek co pohani cerpadlo neni blbe, nevite kde tyhle motory maji origo znacky na cerpadlo a na rozvody?
pozri este startovaciu davku pri starte. Ked bude stupat a nechiti tak bude to cerpadlo ko.
no jeste se chci presvedcit ze to vstrikuje ve spravnou dobu, tak chći najit data nastaveni...
embro
Přispěvovatel
Příspěvky: 68
Registrován: 01 lis 2009, 03:39
Odpovědi: 0
Bydliště: Slovensko okres PN

Příspěvek od embro »

phanomen píše:
embro píše:
phanomen píše:tak kontrolka zhaveni pri startovani nesviti, nafta strika od vsech trubicek ke vstrikum, hadicka pro privod nafty je bez bublin,ale auto vrci jen na start sprej. Pamet zavad je prazdna. Jeste mne napadlo, jestli ten malej reminek co pohani cerpadlo neni blbe, nevite kde tyhle motory maji origo znacky na cerpadlo a na rozvody?
pozri este startovaciu davku pri starte. Ked bude stupat a nechiti tak bude to cerpadlo ko.
no jeste se chci presvedcit ze to vstrikuje ve spravnou dobu, tak chći najit data nastaveni...

na cerpadlo aretacia tusim 6 vrtak a vacku uvidis ked das dole vakuovku a nemas problem. Behom pol hod aj keby to bolo zle nastavene. Ale stale je moznost ze je to cerpadlo zle. Tymto cerpadlam staci tyzden mimo auta a je po nich. Co uz vp44 je najhorsie co bosch vyrobil. ...teda ak neratam modifikaciu psg16 u opla.
phanomen
Přispěvovatel
Příspěvky: 60
Registrován: 27 bře 2010, 01:34
Odpovědi: 0

Příspěvek od phanomen »

embro píše:
phanomen píše:
embro píše: pozri este startovaciu davku pri starte. Ked bude stupat a nechiti tak bude to cerpadlo ko.
no jeste se chci presvedcit ze to vstrikuje ve spravnou dobu, tak chći najit data nastaveni...

na cerpadlo aretacia tusim 6 vrtak a vacku uvidis ked das dole vakuovku a nemas problem. Behom pol hod aj keby to bolo zle nastavene. Ale stale je moznost ze je to cerpadlo zle. Tymto cerpadlam staci tyzden mimo auta a je po nich. Co uz vp44 je najhorsie co bosch vyrobil. ...teda ak neratam modifikaciu psg16 u opla.
Takze cerpadlo nehlasi chyby, naftu posila ke vstrikum a stejne to nejde, to je hruza. Ja mam 1.9 afn a to je pohodicka, porad slape. Zitra se mi dostane do rukou to puvodni co tam bylo, tak se chci presvedcit ze je to stejny, jak to poznam, je tam nejake cislo? Ten kluk mi tvrdil ze se k temhle motorum davali 4 cerpadla, A,B,C,D a ze A a B jsou spolu zamenny a ze C a D jsou spolu zamenny. No a ze v tomhle aute bylo kdysi nejaky z ty prvni dvojce, pak to nekdo predelal na tu druhou dvojci, par let to jezdilo a ted konecna.... Je to spanelska vesnice pro mne, tak diky vsem za rady...
josef10
Aktivista
Příspěvky: 1181
Registrován: 29 led 2010, 22:01
Odpovědi: 0

Příspěvek od josef10 »

co je na tom pravdy, kdyz jsem namontoval vstrikovaci cerpadlo do ASV motoru a rok nebylo zalite naftou tak vubec po namontovani nefungovalo. Pritom to cerpadlo jsem demontoval sam osobne z ASV motoru ktery normalne jezdil.... Mohlo to nezalite cerpadlo nejak umrit?
phanomen
Přispěvovatel
Příspěvky: 60
Registrován: 27 bře 2010, 01:34
Odpovědi: 0

Příspěvek od phanomen »

josef10 píše:co je na tom pravdy, kdyz jsem namontoval vstrikovaci cerpadlo do ASV motoru a rok nebylo zalite naftou tak vubec po namontovani nefungovalo. Pritom to cerpadlo jsem demontoval sam osobne z ASV motoru ktery normalne jezdil.... Mohlo to nezalite cerpadlo nejak umrit?
Ja uz zacinam verit ze mohlo:-)
Uživatelský avatar
chosepm
Aktivista
Příspěvky: 1985
Registrován: 27 zář 2007, 18:09
Odpovědi: 1
Bydliště: Plzeňsko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od chosepm »

A co ten předvstřik???
Já měnil ted na AFB s koncovým číslem 106D a dával jsem starší repas DX.
Ale bylo mi řečeno, že tam jde i 106A.
V Etce jako náhrady uvedený nejsou a taky mi bylo řečeno, že pro manuál a tiptronic jsou jiná.
***VAG,PSA,Renault***
phanomen
Přispěvovatel
Příspěvky: 60
Registrován: 27 bře 2010, 01:34
Odpovědi: 0

Příspěvek od phanomen »

tak cerpadlo ma rozvody postaveny dobre.
phanomen
Přispěvovatel
Příspěvky: 60
Registrován: 27 bře 2010, 01:34
Odpovědi: 0

Příspěvek od phanomen »

Tak jsem vyndal vstrik. Nafta az ke vstriku jde,ale zkrze vstrik neprojde. Vstrik otvira ve 210atm.
spyder
Přispěvovatel
Příspěvky: 85
Registrován: 15 led 2009, 19:59
Odpovědi: 0

cau

Příspěvek od spyder »

pri startovani povol palivove potrubie ku vstreku nafta musi striekat dost sylno nie len tak prskat.ked cerpadlo po vymene dlho toci bez paliva tak sa opotrebuje a strati tlak cize nenatlaci a vstrek neotvory.vag nevipise chybu je poskodene cerpadlo mechanicky.cerpadlo off.
Zdeněk M
Aktivista
Příspěvky: 3589
Registrován: 28 dub 2008, 22:56
Odpovědi: 0
Bydliště: okres TC

Příspěvek od Zdeněk M »

phanomen píše:
josef10 píše:co je na tom pravdy, kdyz jsem namontoval vstrikovaci cerpadlo do ASV motoru a rok nebylo zalite naftou tak vubec po namontovani nefungovalo. Pritom to cerpadlo jsem demontoval sam osobne z ASV motoru ktery normalne jezdil.... Mohlo to nezalite cerpadlo nejak umrit?
Ja uz zacinam verit ze mohlo:-)
Jo umře, když je bez nafty, normalne vyrezne. U teh 2,5 to je boj hosi, osvedcil se až balonek s Peugota Boxer na privod k cerpadlu a pumpovat až bude tvrdej,pumpovat dal a tocit. Pokud bude tvrdo a bude plyvat naftu bez bublin u vstriku tak je cerpadlo KO. Pro jistotu to natoc pres start sprej, treba se odvzdusní a chytne. To cerpadlo je stejnej kram jak v Opleh DTI
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“