Problém s brzdou

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
Laclosak
Přispěvovatel
Příspěvky: 65
Registrován: 05 čer 2010, 22:40
Odpovědi: 0

Příspěvek od Laclosak »

No to jo,ale mě to dělalo už před výměnou a snažil jsem se aby nevytekla brzdovka z trubek a rovnou jsem to udvzdušňoval přímo na válci.....no nebudu polemizovat pořád....zítra jedu na Odvzdušnění diagnostikou snad se nám to podaří ,ten mechanik diagnostiku sice má,ale nikdy to nedělal.....něco vymyslíme.....to bude poprve co někomu svěřím auto...
Pak dám vědět...
Jiank vím že 409 US by měla fungovat,ale mě to stejně psalo chybu....a už se prý na netu oběvila i 409us s překladem....ale stejně je tam jen víc chybových kodu....jinak nic....
Možná je chyba v kabelu mám KKL usb....a teď mi nešla vyčíst ŘJ motoru na A3...jiank ABS,klimatizace, atp ano
Ty si to odvzdušňoval normálně přes Vag 304?
Uživatelský avatar
Package
Aktivista
Příspěvky: 1586
Registrován: 24 led 2006, 07:41
Odpovědi: 0
Bydliště: Slovensko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Package »

Laclosak píše:No to jo,ale mě to dělalo už před výměnou a snažil jsem se aby nevytekla brzdovka z trubek a rovnou jsem to udvzdušňoval přímo na válci.....no nebudu polemizovat pořád....zítra jedu na Odvzdušnění diagnostikou snad se nám to podaří ,ten mechanik diagnostiku sice má,ale nikdy to nedělal.....něco vymyslíme.....to bude poprve co někomu svěřím auto...
Pak dám vědět...
Jiank vím že 409 US by měla fungovat,ale mě to stejně psalo chybu....a už se prý na netu oběvila i 409us s překladem....ale stejně je tam jen víc chybových kodu....jinak nic....
Možná je chyba v kabelu mám KKL usb....a teď mi nešla vyčíst ŘJ motoru na A3...jiank ABS,klimatizace, atp ano
Ty si to odvzdušňoval normálně přes Vag 304?
nene..ja mam origo poslednu verziu cz..
Ropák je ropák....pokiaľ klepe tak ide..
Zdeněk M
Aktivista
Příspěvky: 3589
Registrován: 28 dub 2008, 22:56
Odpovědi: 0
Bydliště: okres TC

Příspěvek od Zdeněk M »

Laclosak píše:No to jo,ale mě to dělalo už před výměnou a snažil jsem se aby nevytekla brzdovka z trubek a rovnou jsem to udvzdušňoval přímo na válci.....no nebudu polemizovat pořád....zítra jedu na Odvzdušnění diagnostikou snad se nám to podaří ,ten mechanik diagnostiku sice má,ale nikdy to nedělal.....něco vymyslíme.....to bude poprve co někomu svěřím auto...
Pak dám vědět...
Jiank vím že 409 US by měla fungovat,ale mě to stejně psalo chybu....a už se prý na netu oběvila i 409us s překladem....ale stejně je tam jen víc chybových kodu....jinak nic....
Možná je chyba v kabelu mám KKL usb....a teď mi nešla vyčíst ŘJ motoru na A3...jiank ABS,klimatizace, atp ano
Ty si to odvzdušňoval normálně přes Vag 304?
Prez VAG se to musí odvzdusnit na 100% , tam se pri odvzdusnovaní poustí pumpa a saje brzdovku, otvira ventil k patricnýmu kolu , tak nejni možný abi to trojim odvzdusnení vagem bylo zavzdusnený. Pak jedine natocit odzdusnovaky primo do jednotky ABS na misto trubek k zadním kolum a odvzdusnit prez vag. pokud i presto bude padat pedal brzdy až k podlaze, tak zadní trmeny to nejsou a je to hydraulicka cast jednotky ABS.
Uživatelský avatar
Laclosak
Přispěvovatel
Příspěvky: 65
Registrován: 05 čer 2010, 22:40
Odpovědi: 0

Příspěvek od Laclosak »

Chńápu....no zítra budu moudřejší
Jen mě štve ,že jsem si to nemohl udělat doma sám....tak na co jsem si ten kabel kupoval když to nefunguje....
Zdeněk M
Aktivista
Příspěvky: 3589
Registrován: 28 dub 2008, 22:56
Odpovědi: 0
Bydliště: okres TC

Příspěvek od Zdeněk M »

Laclosak píše:Chńápu....no zítra budu moudřejší
Jen mě štve ,že jsem si to nemohl udělat doma sám....tak na co jsem si ten kabel kupoval když to nefunguje....
Furt lepsí tohle, než jit s 304 Vagem a kablem za 1500kc spravovat dvojkovou octavku (LOL) tam už je třeba HexCan kabl za 7000kc :)
Uživatelský avatar
Laclosak
Přispěvovatel
Příspěvky: 65
Registrován: 05 čer 2010, 22:40
Odpovědi: 0

Příspěvek od Laclosak »

JJ to vím,že je tam stará komunikace přes K-line.....ale normálně mi vše funguje....dokonce mi i pumpa vytlačí pedál.....ale pak už to nic nedělá...žádnou chybu to nepíše prostě to jen nepokračuje....
Časem asi koupím pořádný kabel už na HEX-CAN .....
Uživatelský avatar
Laclosak
Přispěvovatel
Příspěvky: 65
Registrován: 05 čer 2010, 22:40
Odpovědi: 0

Příspěvek od Laclosak »

Tak dnes jsem zajel za jednim garážníkem na odzvdušnění přes Vag....má už pořádnej kabel a vag né ten co já....a stejný problém jako u mě....nedostaly jsem se za krok vytlačení pumpou pedál.....chyběla nabídka vyp/zap........tak zkusil přepnout na kanál 02 a už to pokračovalo....takže problém vyřešen Kabelem ani vagem to neni.....pak jsem když tak hodím nějaký screen

Jinak odvzdušněno 2x po sobě i se zadkem ....a dojem zdá se to o píď lepší ,ale to je jen možná vsugerace.....asi už to lepší nebude budu si muset zvyknout,že to brzdí až v 1/3 .......
Ještě promažu ty čepy na kterých se pohybují třmeny,kouknu na samostav....ještě došteluju ručku.....včera mě v dost prudkém kopci nepodržela.....jinak ,ale když zatáhnu ručku tak se krok nezkrátí....
Zdeněk M
Aktivista
Příspěvky: 3589
Registrován: 28 dub 2008, 22:56
Odpovědi: 0
Bydliště: okres TC

Příspěvek od Zdeněk M »

Laclosak píše:Tak dnes jsem zajel za jednim garážníkem na odzvdušnění přes Vag....má už pořádnej kabel a vag né ten co já....a stejný problém jako u mě....nedostaly jsem se za krok vytlačení pumpou pedál.....chyběla nabídka vyp/zap........tak zkusil přepnout na kanál 02 a už to pokračovalo....takže problém vyřešen Kabelem ani vagem to neni.....pak jsem když tak hodím nějaký screen

Jinak odvzdušněno 2x po sobě i se zadkem ....a dojem zdá se to o píď lepší ,ale to je jen možná vsugerace.....asi už to lepší nebude budu si muset zvyknout,že to brzdí až v 1/3 .......
Ještě promažu ty čepy na kterých se pohybují třmeny,kouknu na samostav....ještě došteluju ručku.....včera mě v dost prudkém kopci nepodržela.....jinak ,ale když zatáhnu ručku tak se krok nezkrátí....
To ty zadní třmeny, tam bude zakopanej pes, ty samostavy uvnitř. Jakmile te v kopci neudrží tak je vyhod.
Uživatelský avatar
Laclosak
Přispěvovatel
Příspěvky: 65
Registrován: 05 čer 2010, 22:40
Odpovědi: 0

Příspěvek od Laclosak »

Tak kluci problém je už vyřešen.....rozdělal jsem všechny třmeny odmastil kotouče a desky,odstranil jsem nečistoty,oškrábal rez ,aby desky krásně chodily,promazal vodící čepy a dosedací plochy desek,odbrousil jsem vybržděnou hranu na kotoučích,poskládal,převzdušnil Vagem a teď to brzdí jak za mlada..... :D :D
Měl jsem to udělat hned a bylo by po problému protože zadní vodící čepy byly docela zaseklé a desky šly hodně z těžka....
Ručku jsem došteloval a Teď už také brzdí jak má.....
Tak mám zas na nějakou dobu klid :D
brz00ro
Sběrač informací
Příspěvky: 31
Registrován: 21 čer 2010, 20:42
Odpovědi: 0

odvzdušnění VAGem

Příspěvek od brz00ro »

Odvzdušnil VAGem? u odvzdušňovacích ventilků jsou nějaké akční členy, které umožňují odvzdušňování? nebo jenom prohánějí brzdovku přes systém?
******************
Chci nový šicí stroj: šicí stroje
vyšívání - výšivky zdarma a myslíte na Vánoce 2011
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Pečlivá práce se vyplatí..Vag je na tohle krátkej..... :)
nepropadat panice...
Uživatelský avatar
Laclosak
Přispěvovatel
Příspěvky: 65
Registrován: 05 čer 2010, 22:40
Odpovědi: 0

Příspěvek od Laclosak »

To brz00ro:No principelně to funguje asi takž že pumpa ABS utvoří nějaký tlak v okruhu a elektronicky se otevřou ventily v ABS/EDS jednotce.....a ty jen povolíš odvzdušňovák a 10x šlápneš....tím pádem se dostane krásně kapalina i s potencionálním vzduchem ven s ABSa...každé kolo se dělá zválšť.....

To jericho-3:Vag na tohle byl opravdu krátkej ,ale pokud by byly brzdy OK tak si s tím určitě hravě poradil.....nic méně ,ale i tak to odvzdušnění provedené před GO brzd bylo ku prospěchu....

:P pak hodím návod "jak na to" i když už to tu někdo zpracoval....
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“