Nové trysky nebo větší IC před chipem?
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Nové trysky nebo větší IC před chipem?
Dobry den, zatim nemam zadne velke upravy, zatim jsem zaslepoval EGR a vycistil moc nepruchozi saci svody atd. vymenil za nové turbo 96kw s passata a tak bych se chtel zeptat co ma v tuto chvily jeste smysl(zvyseni vykonu) dal delat, jestly se pustit do vetsiho IC nebo trysky a nebo to takhle chipnout? diky za odpovedi
VW Golf AXR 1.9TDi PD 74Kw EGR off, GT1749VA
možné je i bez ale jestli s tím stejně počítáš do budoucna tak lepší před
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Re: Nové trysky nebo větší IC před chipem?
Pokud zůstaneš u VA turba , tak dej FMIC , trisky bych řešil na VB a větším turbu.MaraIV píše:Dobry den, zatim nemam zadne velke upravy, zatim jsem zaslepoval EGR a vycistil moc nepruchozi saci svody atd. vymenil za nové turbo 96kw s passata a tak bych se chtel zeptat co ma v tuto chvily jeste smysl(zvyseni vykonu) dal delat, jestly se pustit do vetsiho IC nebo trysky a nebo to takhle chipnout? diky za odpovedi
G5 TDI - 66KW - 3X OFF + VB + čip a Plusko jede líp
G5+ko TDI -77KW + 3X OFF + Oleg Hybrid = 142 MAHA kw Mvolessoft
G5+ko TDI -77KW + 3X OFF + Oleg Hybrid = 142 MAHA kw Mvolessoft