Jaký je motor 1.9 TDI (77.kw) v Octavii II
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 935
- Registrován: 19 črc 2009, 20:47
Jaký je motor 1.9 TDI (77.kw) v Octavii II
Tak od Leonu jsem ustoupil, jak jsem sedl z 81.kw TDI do 1.6 (75.kw) Leona připadal jsem si jak na autodromu.
Nyní mám možnost koupit Octavii II, r.v.2007, Elegance, 1. TDI (77.kw) s 85.tis km, kilometry sedí, byl to služební vůz, teď jsem zjistil že ho mají v manuálu i s aut.převodovkou DSG.
Jaký je motor v tomto voze, mám už to filtr pevných částic, jak jsou spolehlivé 1.9 PD (77.kw) i se spojením s aut.převodovkou DSG, uvažoval jsem i o 2.0 TDI ale tam mě odrazuje, poruchovost tohoto motoru, pár z Vás tento motot proklínalo..
Nyní mám možnost koupit Octavii II, r.v.2007, Elegance, 1. TDI (77.kw) s 85.tis km, kilometry sedí, byl to služební vůz, teď jsem zjistil že ho mají v manuálu i s aut.převodovkou DSG.
Jaký je motor v tomto voze, mám už to filtr pevných částic, jak jsou spolehlivé 1.9 PD (77.kw) i se spojením s aut.převodovkou DSG, uvažoval jsem i o 2.0 TDI ale tam mě odrazuje, poruchovost tohoto motoru, pár z Vás tento motot proklínalo..
Naposledy upravil(a) jear ewing dne 06 srp 2010, 15:39, celkem upraveno 1 x.
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 935
- Registrován: 19 črc 2009, 20:47
- woodman007
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 447
- Registrován: 21 bře 2006, 20:36
- Bydliště: Les
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 935
- Registrován: 19 črc 2009, 20:47
Tak jak draci, kterej motor má filtr pevných částic - DPF a s filtrem así plní normu EU4, podle toho bych to mohl poznat.
Jinak po přečtení tohoto článku http://moje.auto.cz/kaaOc-KaaTeaM-/oca-1.html nemá podle mě DSG význam, je dražší, náročnější servis, spotřeba stejná a na 6 to čí stejně jako manuál, je to jenom o komfortu a pohodlnosti..
Jinak po přečtení tohoto článku http://moje.auto.cz/kaaOc-KaaTeaM-/oca-1.html nemá podle mě DSG význam, je dražší, náročnější servis, spotřeba stejná a na 6 to čí stejně jako manuál, je to jenom o komfortu a pohodlnosti..
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 935
- Registrován: 19 črc 2009, 20:47
spolehlivost vyšší než 2,0 16V ale i tak dost vysoká klasické problémy typu odcházející turba,dvouhmotové setrvačníky,vstřiky,oběhané vačky,kabeláže a podobně...
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!