
vymena podtlakovej banky turba za väčšiu
Moderátoři: šulda, Moderátoři
vymena podtlakovej banky turba za väčšiu
zdravim vás chcem sa spýtat keby som chcel vymenit podtlakovú banku na turbe za väčšiu či to bude pasovat a či to má nejaký zmysel jedna sa o motor AFN a ta banka ktorú chcem dat je väčšia z passatu 96KW úchyty pasujú vdaka 

dakujem za odpovede ešte som ho nešteloval pozeral som a aj som meral dlžku toho tiahla ako je na tom čo som vymienal a boli rovnako nastavené aspon tak vyzerali podla merania dlzky aj pekne pasovalo a pekne vracia až nadoraz tak teraz neviem či to ešte treba doladit alebo nie motor vyzerá že ide ako aj išiel žiadne zmeni necítit k zhoršeniu .
Obcas sem tam nakej kousek dela to, že na dalnici na 5tku treba pri 120Km/h když chces zrychlyt třeba na 150Km/h tak ikdyž davas pomalu plnej tak to nezrychluje tak jak předtím, dokad plyn nepustiš a nesešlapnes znovu. Pak už to upaluje.sandy158 píše:dakujem za odpovede ešte som ho nešteloval pozeral som a aj som meral dlžku toho tiahla ako je na tom čo som vymienal a boli rovnako nastavené aspon tak vyzerali podla merania dlzky aj pekne pasovalo a pekne vracia až nadoraz tak teraz neviem či to ešte treba doladit alebo nie motor vyzerá že ide ako aj išiel žiadne zmeni necítit k zhoršeniu .
Mne to presne takto reaguje na mojom turbe... na 1,2,3 a 4 kvalt to je v pohode, ale na 5 alebo 6 sa to sprava tak, ze ked slapnem aj plny tak to skoro ani nechce ist akoby sa to dusilo, ale staci ze malinko uberiem plyn ( staci aj o 1cm) a zasa dam plny, tak to vystreli ako z prakuZdeněk M píše:Obcas sem tam nakej kousek dela to, že na dalnici na 5tku treba pri 120Km/h když chces zrychlyt třeba na 150Km/h tak ikdyž davas pomalu plnej tak to nezrychluje tak jak předtím, dokad plyn nepustiš a nesešlapnes znovu. Pak už to upaluje.

CAHA 125 kW TDI CR
pravdepodobně ne, naposled se to řesilo, na G4, padlo turbo a dalo se origo ve VW Xkový za 20tis, tím to zaclo, od tej doby se to takto chova, na 5 tku pri zrychlení ze 120Km/h když se da plnej tak to zrychluje pomaloucku, pusti se plyn a da znova plnej tak to upaluje. Vymenili vsechno, vahu , N75 a furt stejný, nakonec se to ladilo i na tom tahlu, sice se to polepsilo ale ta prodleva tam je pořad. Dela to to, že to chvilku trva než opadne ten podtlak v tej pixleMarek_A4 píše:Mne to presne takto reaguje na mojom turbe... na 1,2,3 a 4 kvalt to je v pohode, ale na 5 alebo 6 sa to sprava tak, ze ked slapnem aj plny tak to skoro ani nechce ist akoby sa to dusilo, ale staci ze malinko uberiem plyn ( staci aj o 1cm) a zasa dam plny, tak to vystreli ako z prakuZdeněk M píše:Obcas sem tam nakej kousek dela to, že na dalnici na 5tku treba pri 120Km/h když chces zrychlyt třeba na 150Km/h tak ikdyž davas pomalu plnej tak to nezrychluje tak jak předtím, dokad plyn nepustiš a nesešlapnes znovu. Pak už to upaluje.Banku na turbe som nemenil... Ako sa to da poladit, alebo ma to zmysel skusat ladit...? diky

Když se dala na AFN ta velka pixla zaclo to delat, presne toto. Zas když se to skusilo do toho Golfa jak ma to noví turbo od VW , tak stou malou plechovkou to nedelalo vubec

Někdy už jsem z těchto aut unaven, jízda s nimi mě vždy sere, krátká oblast, kdy to jede mi leze na nervy a nesmělo by mi to do baráku..Samé nouzáky, zatuhlá turba, vymetené vačky, vydřená hydra, vždyť to znáte.TeĎ jsem přivezl Supa s kterým jsem nemohl vyjet do kopce, sráč na sráč.. O , jak mě potěší auto bez foukače do prdele, bez elektronických sraček s pevnými vazbami plyn-klapka, brzda-desky,volant -kola atd...Tam mám pocit, že to auto ovládám a jsem jeho pán.
P.S. omlouvám se za tento výlev, ale je to pořád dokola..jediná! výhoda těchto vozů je spotřeba...

P.S. omlouvám se za tento výlev, ale je to pořád dokola..jediná! výhoda těchto vozů je spotřeba...
nepropadat panice...
Pozriete sa prosim vas na moj LOG, ci je treba doladit regulaciu na tiahle...? Dakujem
http://leteckaposta.cz/492626617
http://leteckaposta.cz/492626617
Marek_A4 píše:Mne to presne takto reaguje na mojom turbe... na 1,2,3 a 4 kvalt to je v pohode, ale na 5 alebo 6 sa to sprava tak, ze ked slapnem aj plny tak to skoro ani nechce ist akoby sa to dusilo, ale staci ze malinko uberiem plyn ( staci aj o 1cm) a zasa dam plny, tak to vystreli ako z prakuZdeněk M píše:Obcas sem tam nakej kousek dela to, že na dalnici na 5tku treba pri 120Km/h když chces zrychlyt třeba na 150Km/h tak ikdyž davas pomalu plnej tak to nezrychluje tak jak předtím, dokad plyn nepustiš a nesešlapnes znovu. Pak už to upaluje.Banku na turbe som nemenil... Ako sa to da poladit, alebo ma to zmysel skusat ladit...? diky
CAHA 125 kW TDI CR