vymena podtlakovej banky turba za väčšiu

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
sandy158
Nováček
Příspěvky: 11
Registrován: 09 kvě 2010, 22:26
Odpovědi: 0

vymena podtlakovej banky turba za väčšiu

Příspěvek od sandy158 »

zdravim vás chcem sa spýtat keby som chcel vymenit podtlakovú banku na turbe za väčšiu či to bude pasovat a či to má nejaký zmysel jedna sa o motor AFN a ta banka ktorú chcem dat je väčšia z passatu 96KW úchyty pasujú vdaka :)
misoVW
Aktivista
Příspěvky: 8061
Registrován: 24 říj 2007, 08:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Západné Slovensko, blízko PN

Příspěvek od misoVW »

malo by to fungovat normalne, ked tak doladit dlzku tahla podla logu.
Tiguan CBAB
Polaris 455 diesel 4x4
Harley Davidson V-rod
BMW R1200R
Uživatelský avatar
David-pv
Aktivista
Příspěvky: 1093
Registrován: 25 říj 2006, 19:27
Odpovědi: 0

Příspěvek od David-pv »

také jsem dával větší baňku místo menší, po seřízení regulovalo turbo úplně normálně.
TDi
sandy158
Nováček
Příspěvky: 11
Registrován: 09 kvě 2010, 22:26
Odpovědi: 0

Příspěvek od sandy158 »

dakujem za odpovede ešte som ho nešteloval pozeral som a aj som meral dlžku toho tiahla ako je na tom čo som vymienal a boli rovnako nastavené aspon tak vyzerali podla merania dlzky aj pekne pasovalo a pekne vracia až nadoraz tak teraz neviem či to ešte treba doladit alebo nie motor vyzerá že ide ako aj išiel žiadne zmeni necítit k zhoršeniu .
Zdeněk M
Aktivista
Příspěvky: 3589
Registrován: 28 dub 2008, 22:56
Odpovědi: 0
Bydliště: okres TC

Příspěvek od Zdeněk M »

sandy158 píše:dakujem za odpovede ešte som ho nešteloval pozeral som a aj som meral dlžku toho tiahla ako je na tom čo som vymienal a boli rovnako nastavené aspon tak vyzerali podla merania dlzky aj pekne pasovalo a pekne vracia až nadoraz tak teraz neviem či to ešte treba doladit alebo nie motor vyzerá že ide ako aj išiel žiadne zmeni necítit k zhoršeniu .
Obcas sem tam nakej kousek dela to, že na dalnici na 5tku treba pri 120Km/h když chces zrychlyt třeba na 150Km/h tak ikdyž davas pomalu plnej tak to nezrychluje tak jak předtím, dokad plyn nepustiš a nesešlapnes znovu. Pak už to upaluje.
Marek_A4
Přispěvovatel
Příspěvky: 697
Registrován: 10 úno 2009, 12:11
Odpovědi: 0
Bydliště: J/Z SK

Příspěvek od Marek_A4 »

Zdeněk M píše:Obcas sem tam nakej kousek dela to, že na dalnici na 5tku treba pri 120Km/h když chces zrychlyt třeba na 150Km/h tak ikdyž davas pomalu plnej tak to nezrychluje tak jak předtím, dokad plyn nepustiš a nesešlapnes znovu. Pak už to upaluje.
Mne to presne takto reaguje na mojom turbe... na 1,2,3 a 4 kvalt to je v pohode, ale na 5 alebo 6 sa to sprava tak, ze ked slapnem aj plny tak to skoro ani nechce ist akoby sa to dusilo, ale staci ze malinko uberiem plyn ( staci aj o 1cm) a zasa dam plny, tak to vystreli ako z praku :) Banku na turbe som nemenil... Ako sa to da poladit, alebo ma to zmysel skusat ladit...? diky
CAHA 125 kW TDI CR
Zdeněk M
Aktivista
Příspěvky: 3589
Registrován: 28 dub 2008, 22:56
Odpovědi: 0
Bydliště: okres TC

Příspěvek od Zdeněk M »

Marek_A4 píše:
Zdeněk M píše:Obcas sem tam nakej kousek dela to, že na dalnici na 5tku treba pri 120Km/h když chces zrychlyt třeba na 150Km/h tak ikdyž davas pomalu plnej tak to nezrychluje tak jak předtím, dokad plyn nepustiš a nesešlapnes znovu. Pak už to upaluje.
Mne to presne takto reaguje na mojom turbe... na 1,2,3 a 4 kvalt to je v pohode, ale na 5 alebo 6 sa to sprava tak, ze ked slapnem aj plny tak to skoro ani nechce ist akoby sa to dusilo, ale staci ze malinko uberiem plyn ( staci aj o 1cm) a zasa dam plny, tak to vystreli ako z praku :) Banku na turbe som nemenil... Ako sa to da poladit, alebo ma to zmysel skusat ladit...? diky
pravdepodobně ne, naposled se to řesilo, na G4, padlo turbo a dalo se origo ve VW Xkový za 20tis, tím to zaclo, od tej doby se to takto chova, na 5 tku pri zrychlení ze 120Km/h když se da plnej tak to zrychluje pomaloucku, pusti se plyn a da znova plnej tak to upaluje. Vymenili vsechno, vahu , N75 a furt stejný, nakonec se to ladilo i na tom tahlu, sice se to polepsilo ale ta prodleva tam je pořad. Dela to to, že to chvilku trva než opadne ten podtlak v tej pixle :? proc to tak je , se neviřesilo, zas vím o dalsih 4 lideh co jim to taky takhle dela, jednomu od nova na ASZ .
Když se dala na AFN ta velka pixla zaclo to delat, presne toto. Zas když se to skusilo do toho Golfa jak ma to noví turbo od VW , tak stou malou plechovkou to nedelalo vubec :D Zas když je tam origo velka, tak se tam i velka nechala. Ze skusenosti vím, že když se lopatky moc podloží, tak to ztratí tah od spodu, je možný že to je turbem samotným.
Marek_A4
Přispěvovatel
Příspěvky: 697
Registrován: 10 úno 2009, 12:11
Odpovědi: 0
Bydliště: J/Z SK

Příspěvek od Marek_A4 »

Turbo bolo cistene,ale vypodlozenie sa tam nedavalo,ale aj tak to robilo uz pred tym...
takze ladit to moc asi nepomoze, bude lepsie pocitat s tou reakciou a zvyknut si na to a naucit sa s tym jazdit? :)
CAHA 125 kW TDI CR
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Někdy už jsem z těchto aut unaven, jízda s nimi mě vždy sere, krátká oblast, kdy to jede mi leze na nervy a nesmělo by mi to do baráku..Samé nouzáky, zatuhlá turba, vymetené vačky, vydřená hydra, vždyť to znáte.TeĎ jsem přivezl Supa s kterým jsem nemohl vyjet do kopce, sráč na sráč.. O , jak mě potěší auto bez foukače do prdele, bez elektronických sraček s pevnými vazbami plyn-klapka, brzda-desky,volant -kola atd...Tam mám pocit, že to auto ovládám a jsem jeho pán. :)
P.S. omlouvám se za tento výlev, ale je to pořád dokola..jediná! výhoda těchto vozů je spotřeba...
nepropadat panice...
Marek_A4
Přispěvovatel
Příspěvky: 697
Registrován: 10 úno 2009, 12:11
Odpovědi: 0
Bydliště: J/Z SK

Příspěvek od Marek_A4 »

presne taaaak, ale.....nepropadat panice ;) :-D
CAHA 125 kW TDI CR
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Snažím se, ale někdy silně propadám... :D
nepropadat panice...
Marek_A4
Přispěvovatel
Příspěvky: 697
Registrován: 10 úno 2009, 12:11
Odpovědi: 0
Bydliště: J/Z SK

Příspěvek od Marek_A4 »

Pozriete sa prosim vas na moj LOG, ci je treba doladit regulaciu na tiahle...? Dakujem

http://leteckaposta.cz/492626617
Marek_A4 píše:
Zdeněk M píše:Obcas sem tam nakej kousek dela to, že na dalnici na 5tku treba pri 120Km/h když chces zrychlyt třeba na 150Km/h tak ikdyž davas pomalu plnej tak to nezrychluje tak jak předtím, dokad plyn nepustiš a nesešlapnes znovu. Pak už to upaluje.
Mne to presne takto reaguje na mojom turbe... na 1,2,3 a 4 kvalt to je v pohode, ale na 5 alebo 6 sa to sprava tak, ze ked slapnem aj plny tak to skoro ani nechce ist akoby sa to dusilo, ale staci ze malinko uberiem plyn ( staci aj o 1cm) a zasa dam plny, tak to vystreli ako z praku :) Banku na turbe som nemenil... Ako sa to da poladit, alebo ma to zmysel skusat ladit...? diky
CAHA 125 kW TDI CR
misoVW
Aktivista
Příspěvky: 8061
Registrován: 24 říj 2007, 08:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Západné Slovensko, blízko PN

Příspěvek od misoVW »

neladil by som nic.
Tiguan CBAB
Polaris 455 diesel 4x4
Harley Davidson V-rod
BMW R1200R
Marek_A4
Přispěvovatel
Příspěvky: 697
Registrován: 10 úno 2009, 12:11
Odpovědi: 0
Bydliště: J/Z SK

Příspěvek od Marek_A4 »

to bol LOG hned po vycisteni turba by KOCO ;) skusim zajtra urobit este jeden aktualny... vissie je popisane ako sa to sprava na 5 a 6 kvalt..myslis Michal ze je to ok..?
CAHA 125 kW TDI CR
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“