Teplý start...návod na odpor

Noví uživatelé prostudovat jako první! Vytvořený souhrn témat na často probírané dotazy.
Téma mohou zakládat jen moderátoři - pokud máte nápad, kontaktujte Reeshu, nebo Dukese

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
jukinoo
Sběrač informací
Příspěvky: 40
Odpovědi: 0
Registrován: 14 bře 2009, 20:42
Bydliště: ziar nad hronom

Příspěvek od jukinoo »

aj ja som si robil ten odpor ale stale mi to zhavilo tak som odpojil ten mostik co ide nasadit na zhavice nebude to niecomu vadit?
VW Sharan 96 kw 2005
misoVW
Aktivista
Příspěvky: 8061
Odpovědi: 0
Registrován: 24 říj 2007, 08:51
Bydliště: Západné Slovensko, blízko PN

Příspěvek od misoVW »

cez leto to nevadi nicomu, cez zimu budes velmi tazko startovat.
Tiguan CBAB
Polaris 455 diesel 4x4
Harley Davidson V-rod
BMW R1200R
Uživatelský avatar
monty
Přispěvovatel
Příspěvky: 378
Odpovědi: 0
Registrován: 02 bře 2006, 23:37
Bydliště: Sever

Příspěvek od monty »

Kluci jak se ve Vagu zvyšuje start. dávka?jaké je maximum?
B3 mTDI , A3 TDI
jukinoo
Sběrač informací
Příspěvky: 40
Odpovědi: 0
Registrován: 14 bře 2009, 20:42
Bydliště: ziar nad hronom

Příspěvek od jukinoo »

misoVW píše:cez leto to nevadi nicomu, cez zimu budes velmi tazko startovat.
to mi je jasne v zime to zapojim spet len som chcel vediet ze ked su odpojene ci to nema na nieco vplyv.vdaka
VW Sharan 96 kw 2005
prka
Aktivista
Příspěvky: 1144
Odpovědi: 0
Registrován: 18 pro 2007, 18:16
Bydliště: Pardubice

Příspěvek od prka »

jukinoo píše:
misoVW píše:cez leto to nevadi nicomu, cez zimu budes velmi tazko startovat.
to mi je jasne v zime to zapojim spet len som chcel vediet ze ked su odpojene ci to nema na nieco vplyv.vdaka
Nevadí to ničemu, ale není to v pořádku. Pokud tam připojíš správně odpor do 4000 Ohmů, tak by předžhavení mělo trvat teď v létě maximálmě tak 6 sec. Pokud Ti to žhaví maximální dobu, tak může být problém se žhavicím relé/109/. Bylo by třeba přepájet uvolněné kontakty uvnitř nebo vyzkoušet nové. Mě to na Octávii 81KW také dělalo. Pak mi jednoho dne za jízdy na setinku vteřiny cuknul/vysadil/ motor. Po čtvrt hodině jsem vypnul u marketu motor a když jsem ho chtěl po chvíli zase nastartovat, tak se vůbec nerozsvítila signálka žhavení a motor nešel spustit. Rozdělal jsem relé109, přepájel uvolněný kontakt a již dva roky vše OK.
Uživatelský avatar
origoš
Aktivista
Příspěvky: 4149
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 14:21
Bydliště: Kladno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od origoš »

tak může být problém se žhavicím relé/109/
109 není žhavicí relé.
Benzín patří do letlampy a taky do resistinu

www.mosaznevyrobky.cz
Zdenek6041
Nováček
Příspěvky: 1
Odpovědi: 0
Registrován: 16 úno 2008, 22:03

Příspěvek od Zdenek6041 »

Dobrý den, nenašel by se někdo v okolí Havl. Brodu, kdo by mi to relé zapojil, nějak se na to necítím, nechci něco pokazit.
solvo
Nováček
Příspěvky: 8
Odpovědi: 0
Registrován: 30 črc 2010, 08:16

Příspěvek od solvo »

Zdenek6041 píše:Dobrý den, nenašel by se někdo v okolí Havl. Brodu, kdo by mi to relé zapojil, nějak se na to necítím, nechci něco pokazit.
Mne to asi bude tiež realizovať. Mám citelne dlhšie teplé štarty ako keď je motor studený. A nemyslím si že by si na tom mohol niečo pokaziť. Ja osobne len neviem kde sa nachádzajú nejaké veci, na ktoré to mám napojiť ale to budem riešiť potom, keď sa na to dám. Pre začiatok by som chcel iba zvýšiť štartovaciu dávku cez VAG a vymeniť aspoň uhlíky a ložisko v štartéry. Auto má už za sebou 272 000 Km.
Myslíte, že pomôže?
Dík za odpovede.
Škoda Octavia II 1.9TDI / 77kW
Janosik93
Přispěvovatel
Příspěvky: 684
Odpovědi: 0
Registrován: 10 úno 2009, 06:17
Bydliště: Spišská Nová Ves, Slovensko

Příspěvek od Janosik93 »

nepomôže ti to...... skor si daj upraviť štartovaciu davku, a máš po probleme
solvo
Nováček
Příspěvky: 8
Odpovědi: 0
Registrován: 30 črc 2010, 08:16

Příspěvek od solvo »

Janosik93 píše:nepomôže ti to...... skor si daj upraviť štartovaciu davku, a máš po probleme
A tá štartovacia dávka sa nedá zvýšiť cez VAG? niekde to tu bolo písané, že sa to cez VAG dá zvýšiť a dotyčnému to aj pomohlo, no niektorým to nepomohlo, tak teraz ako. Zvýšiť dávku cez VAG či to ísť niekde kde čipujú a upraviť štartovaciu mapu za väčšie sumy v € ???? To sa mi moc nechce, to by som šiel do toho odporu.
Škoda Octavia II 1.9TDI / 77kW
Janosik93
Přispěvovatel
Příspěvky: 684
Odpovědi: 0
Registrován: 10 úno 2009, 06:17
Bydliště: Spišská Nová Ves, Slovensko

Příspěvek od Janosik93 »

štartovacia dávka sa zvyšuje len u EDC15.
ked máš to auto, čo máš v popise, máš EDC16. na 95 percent to zvýšenie nepomôže....
solvo
Nováček
Příspěvky: 8
Odpovědi: 0
Registrován: 30 črc 2010, 08:16

Příspěvek od solvo »

Janosik93 píše:štartovacia dávka sa zvyšuje len u EDC15.
ked máš to auto, čo máš v popise, máš EDC16. na 95 percent to zvýšenie nepomôže....
Aha, Tak potom pomôže len upravenie štartovacích máp, u nejakej firmy, čo sa zaoberá chipovaním RJ? A ten odpor čo tu je písané by mohol pomôcť?
dik za radu
Škoda Octavia II 1.9TDI / 77kW
misoVW
Aktivista
Příspěvky: 8061
Odpovědi: 0
Registrován: 24 říj 2007, 08:51
Bydliště: Západné Slovensko, blízko PN

Příspěvek od misoVW »

ano, odpor pomoze, ale na takom aute by som to riesil len softwarovo.
Tiguan CBAB
Polaris 455 diesel 4x4
Harley Davidson V-rod
BMW R1200R
solvo
Nováček
Příspěvky: 8
Odpovědi: 0
Registrován: 30 črc 2010, 08:16

Příspěvek od solvo »

misoVW píše:ano, odpor pomoze, ale na takom aute by som to riesil len softwarovo.
jj som už zistil,
dojednávam si úpravu softu už :D. Dám vedieť výsledok
Škoda Octavia II 1.9TDI / 77kW
ronej
Přispěvovatel
Příspěvky: 72
Odpovědi: 0
Registrován: 02 led 2010, 15:35

Příspěvek od ronej »

Janosik93 píše:štartovacia dávka sa zvyšuje len u EDC15.
ked máš to auto, čo máš v popise, máš EDC16. na 95 percent to zvýšenie nepomôže....
Ahoj a u motoru AVQ 1,9 TDI 74 kW to pomůže? Mnělo by to ještě být EDC15.
Dík.
Touran 1,9 TDI,74kW PD
Odpovědět

Zpět na „FAQ - časté dotazy - řešení, postupy“