Lepsi podvozek?
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Re: re
Radek Obadal píše:
tyhle jsou hezké to by bylo něco
Si brusim zuby na HP radu sporting pre Octaviu, tak som zvedavy. V kamosovej octe RS sa mi to pacilo, len som zvedavy ako sa to bude spravat ked na nich bude lezat tazky motor TDI

Re: re
Nemusíš mít strach, chová se to suprově. Mám kobinaci RS pružiny, HP sporting tlumiče.TDI tech píše:
Si brusim zuby na HP radu sporting pre Octaviu, tak som zvedavy. V kamosovej octe RS sa mi to pacilo, len som zvedavy ako sa to bude spravat ked na nich bude lezat tazky motor TDI
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW

Všechny OI RS maj 19mm stabik, je to kvůli konstrukci, namaluj si uchycení a uvidíš, RS tlačí přímo, obyč daleko od čepu.Markus01 píše:Tak předně mi šlo o to najít nějakou tužší alternativu k sériovýmu stabilizátoru na mojí OI. Alternativa se nabízí. Nutit jí nikomu nebudu. Co se týče náklonu v zatáčce tak za svou teorií si stojim. A co se týče RS stabilizátoru... i kdyby měl 19mm tak může mít tužší charakteristiku vzhledem k jiný konstrukci. Jedině že by chtěli lepší trakci při průjezdu zatáčkou.
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW

Řikal jsem si, že v tom něco bude. Rovnou se tě zeptam. Jsou ty RS pružiny tvrdší než sériový nebo to v kombinaci s těžkym TDI vyjde nastejno?Kornout píše:Všechny OI RS maj 19mm stabik, je to kvůli konstrukci, namaluj si uchycení a uvidíš, RS tlačí přímo, obyč daleko od čepu.Markus01 píše:Tak předně mi šlo o to najít nějakou tužší alternativu k sériovýmu stabilizátoru na mojí OI. Alternativa se nabízí. Nutit jí nikomu nebudu. Co se týče náklonu v zatáčce tak za svou teorií si stojim. A co se týče RS stabilizátoru... i kdyby měl 19mm tak může mít tužší charakteristiku vzhledem k jiný konstrukci. Jedině že by chtěli lepší trakci při průjezdu zatáčkou.
OI: ASV+S764+hybrid RR Auto+soft Dragpower . HP+Eibach+Strongflex+TT puky+23mm stab . FN-III 312mm
-
- Sběrač informací
- Příspěvky: 28
- Registrován: 22 kvě 2010, 17:04
re
co říkáte na tohle?? stavitelné tyčky stabilizátoru?? přitvrdí to trochu podvozek??


zeptám se, ještě jsem to tady neviděl...
hodně čtu, že tady máte i na TDI péra za RSa, který se ale vyrábělo jen v benzínový verzi (okta I 1U)
jak se auto bude chovat na seriovejch TDI tlumičích s RS pérama?
mám na feldě HPčka o 70% tvrdší než serie se seriovejma pružinama (tzv. produkční verze) a auto je paráda...když jedu kudlu, tak to sedí, ale když s tim jede máma pro rohliky, není to motokára...
chtěl bych něco i na oktu, kde už sou tlumiče dávno v háji a pomalu se začínám ohlížet po něčem novym, ale nemám 20 tis na HPčka...chtěl bych to i o malinko snížit, jako mám feldu, nelíbí se mi "nakoplej" zadek, co už TDIčka po těch cca 160ti tisících dělaj...
nebo co doporučit na TDI k RS pružinám za tlumiče?
hodně čtu, že tady máte i na TDI péra za RSa, který se ale vyrábělo jen v benzínový verzi (okta I 1U)
jak se auto bude chovat na seriovejch TDI tlumičích s RS pérama?
mám na feldě HPčka o 70% tvrdší než serie se seriovejma pružinama (tzv. produkční verze) a auto je paráda...když jedu kudlu, tak to sedí, ale když s tim jede máma pro rohliky, není to motokára...
chtěl bych něco i na oktu, kde už sou tlumiče dávno v háji a pomalu se začínám ohlížet po něčem novym, ale nemám 20 tis na HPčka...chtěl bych to i o malinko snížit, jako mám feldu, nelíbí se mi "nakoplej" zadek, co už TDIčka po těch cca 160ti tisících dělaj...
nebo co doporučit na TDI k RS pružinám za tlumiče?

felda 1,3 72 koní
..ex
OI 1,9TDI 66kW ALH>mrtvá
OI 2,0MPI LPG - top stav - prodano
favo 64kw
Fabia RS ASZ - KO - duchodce z vedlejsi
OI 1,9TDI ASV LaK
OII 2,0TDI CEGA RS

OI 1,9TDI 66kW ALH>mrtvá
OI 2,0MPI LPG - top stav - prodano
favo 64kw
Fabia RS ASZ - KO - duchodce z vedlejsi
OI 1,9TDI ASV LaK
OII 2,0TDI CEGA RS
a o stabiku z RS taky premyslim ...melo by to bejt lepsi protoze je uchycenej primo k tlumici a tlaciho primo normalne je uchycenej do ramena a to je o dost niz nez uchyceni RS stabiku takze predpokladam ze mensi paka a tak mensi sila co tlaci kolo k zemi ikdyz je prumer mensi nez co mam ... ted mam seriove bud 23 nebo 21mm a RS ma 19mm