Lepsi podvozek?

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7560
Registrován: 07 srp 2008, 09:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od Vici »

kámoš s tím na Feldě najezdil 100 000 a celkem OK... jen jsou orezlé a hnusné a nefungují tak úplně dobře jako nové. Ale vydržely asi jako dvoje sériovky. pošle je k nim na repas...
mirda15
Přispěvovatel
Příspěvky: 299
Registrován: 18 říj 2009, 17:11
Odpovědi: 0
Bydliště: plzen

Příspěvek od mirda15 »

A repase stojí pár korun, jsem platil za 2 přední 2400 i s poštovným
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Registrován: 16 říj 2007, 23:18
Odpovědi: 0

Re: re

Příspěvek od TDI tech »

Radek Obadal píše:Obrázek
Obrázek




tyhle jsou hezké to by bylo něco

Si brusim zuby na HP radu sporting pre Octaviu, tak som zvedavy. V kamosovej octe RS sa mi to pacilo, len som zvedavy ako sa to bude spravat ked na nich bude lezat tazky motor TDI :?
Uživatelský avatar
miš
Přispěvovatel
Příspěvky: 611
Registrován: 16 úno 2007, 14:12
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od miš »

nogis píše:B12 je set B8 + pružina. B10 jsou takový rádoby tuningový, ale osobně ve mně ve srovnání s B12 moc důvěry nebudí.
Obrázek
Obrázek


Nemám s nima problém...
RIP _ O1 - L&K- 159PS/388Nm by Reesha
Sharan II AUY - stand by
VW T2 Doka "wally" - 1,6/34kW - 1976 -- to 120 kW
Uživatelský avatar
Kornout
Aktivista
Příspěvky: 3097
Registrován: 23 led 2006, 21:21
Odpovědi: 0
Bydliště: šluknovský výběžek

Re: re

Příspěvek od Kornout »

TDI tech píše:

Si brusim zuby na HP radu sporting pre Octaviu, tak som zvedavy. V kamosovej octe RS sa mi to pacilo, len som zvedavy ako sa to bude spravat ked na nich bude lezat tazky motor TDI :?
Nemusíš mít strach, chová se to suprově. Mám kobinaci RS pružiny, HP sporting tlumiče.
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW :-D
Uživatelský avatar
Kornout
Aktivista
Příspěvky: 3097
Registrován: 23 led 2006, 21:21
Odpovědi: 0
Bydliště: šluknovský výběžek

Příspěvek od Kornout »

Markus01 píše:Tak předně mi šlo o to najít nějakou tužší alternativu k sériovýmu stabilizátoru na mojí OI. Alternativa se nabízí. Nutit jí nikomu nebudu. Co se týče náklonu v zatáčce tak za svou teorií si stojim. A co se týče RS stabilizátoru... i kdyby měl 19mm tak může mít tužší charakteristiku vzhledem k jiný konstrukci. Jedině že by chtěli lepší trakci při průjezdu zatáčkou.
Všechny OI RS maj 19mm stabik, je to kvůli konstrukci, namaluj si uchycení a uvidíš, RS tlačí přímo, obyč daleko od čepu.
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW :-D
Markus01
Aktivista
Příspěvky: 1131
Registrován: 21 úno 2006, 18:04
Odpovědi: 0
Bydliště: Rokycany

Příspěvek od Markus01 »

Kornout píše:
Markus01 píše:Tak předně mi šlo o to najít nějakou tužší alternativu k sériovýmu stabilizátoru na mojí OI. Alternativa se nabízí. Nutit jí nikomu nebudu. Co se týče náklonu v zatáčce tak za svou teorií si stojim. A co se týče RS stabilizátoru... i kdyby měl 19mm tak může mít tužší charakteristiku vzhledem k jiný konstrukci. Jedině že by chtěli lepší trakci při průjezdu zatáčkou.
Všechny OI RS maj 19mm stabik, je to kvůli konstrukci, namaluj si uchycení a uvidíš, RS tlačí přímo, obyč daleko od čepu.
Řikal jsem si, že v tom něco bude. Rovnou se tě zeptam. Jsou ty RS pružiny tvrdší než sériový nebo to v kombinaci s těžkym TDI vyjde nastejno?
OI: ASV+S764+hybrid RR Auto+soft Dragpower . HP+Eibach+Strongflex+TT puky+23mm stab . FN-III 312mm
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7560
Registrován: 07 srp 2008, 09:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od Vici »

TDItech : oni dělaj jiné tlumiče pro benzín a jiné pro TDI.. čili ty správné pro TDI na něm budou fungovat dobře :-)
Radek Obadal
Sběrač informací
Příspěvky: 28
Registrován: 22 kvě 2010, 17:04
Odpovědi: 0

re

Příspěvek od Radek Obadal »

co říkáte na tohle?? stavitelné tyčky stabilizátoru?? přitvrdí to trochu podvozek??

Obrázek
Ondras83
Přispěvovatel
Příspěvky: 642
Registrován: 12 říj 2008, 17:12
Odpovědi: 0
Bydliště: u HK

Příspěvek od Ondras83 »

zeptám se, ještě jsem to tady neviděl...

hodně čtu, že tady máte i na TDI péra za RSa, který se ale vyrábělo jen v benzínový verzi (okta I 1U)

jak se auto bude chovat na seriovejch TDI tlumičích s RS pérama?

mám na feldě HPčka o 70% tvrdší než serie se seriovejma pružinama (tzv. produkční verze) a auto je paráda...když jedu kudlu, tak to sedí, ale když s tim jede máma pro rohliky, není to motokára...

chtěl bych něco i na oktu, kde už sou tlumiče dávno v háji a pomalu se začínám ohlížet po něčem novym, ale nemám 20 tis na HPčka...chtěl bych to i o malinko snížit, jako mám feldu, nelíbí se mi "nakoplej" zadek, co už TDIčka po těch cca 160ti tisících dělaj...

nebo co doporučit na TDI k RS pružinám za tlumiče? :)
felda 1,3 72 koní ;-)..ex
OI 1,9TDI 66kW ALH>mrtvá
OI 2,0MPI LPG - top stav - prodano
favo 64kw
Fabia RS ASZ - KO - duchodce z vedlejsi
OI 1,9TDI ASV LaK
OII 2,0TDI CEGA RS
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7560
Registrován: 07 srp 2008, 09:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od Vici »

já bych šel do HP... je to návykové :-)
Ondras83
Přispěvovatel
Příspěvky: 642
Registrován: 12 říj 2008, 17:12
Odpovědi: 0
Bydliště: u HK

Příspěvek od Ondras83 »

jak to je s těma benzínovejma pérama z RSa na TDI oktáfku?
felda 1,3 72 koní ;-)..ex
OI 1,9TDI 66kW ALH>mrtvá
OI 2,0MPI LPG - top stav - prodano
favo 64kw
Fabia RS ASZ - KO - duchodce z vedlejsi
OI 1,9TDI ASV LaK
OII 2,0TDI CEGA RS
Uživatelský avatar
tomino
Přispěvovatel
Příspěvky: 170
Registrován: 22 lis 2006, 21:11
Odpovědi: 0
Bydliště: Olomoucký kraj

Příspěvek od tomino »

kdyz jsem daval pruziny z RS na toledo 1M tdi 81kw tak jsem po tom patral a rozdil v zatizeni pruziny oproti origu co jsem mel bylo asi 5kg na pruzine....takze jsem to tam dal a no problem :)
Uživatelský avatar
tomino
Přispěvovatel
Příspěvky: 170
Registrován: 22 lis 2006, 21:11
Odpovědi: 0
Bydliště: Olomoucký kraj

Příspěvek od tomino »

a o stabiku z RS taky premyslim ...melo by to bejt lepsi protoze je uchycenej primo k tlumici a tlaciho primo normalne je uchycenej do ramena a to je o dost niz nez uchyceni RS stabiku takze predpokladam ze mensi paka a tak mensi sila co tlaci kolo k zemi ikdyz je prumer mensi nez co mam ... ted mam seriove bud 23 nebo 21mm a RS ma 19mm
Ondras83
Přispěvovatel
Příspěvky: 642
Registrován: 12 říj 2008, 17:12
Odpovědi: 0
Bydliště: u HK

Příspěvek od Ondras83 »

a co k tomu za tlumiče?...origo TDI?
felda 1,3 72 koní ;-)..ex
OI 1,9TDI 66kW ALH>mrtvá
OI 2,0MPI LPG - top stav - prodano
favo 64kw
Fabia RS ASZ - KO - duchodce z vedlejsi
OI 1,9TDI ASV LaK
OII 2,0TDI CEGA RS
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“