ved ono to ani dlho nezhavy tak max. ako píšeš tych 6sek.ale chcel som to odpojit hlavne preto nech to zbytocne nezhavy ked len zapnem kluc a nenastarujemprka píše:Nevadí to ničemu, ale není to v pořádku. Pokud tam připojíš správně odpor do 4000 Ohmů, tak by předžhavení mělo trvat teď v létě maximálmě tak 6 sec. Pokud Ti to žhaví maximální dobu, tak může být problém se žhavicím relé/109/. Bylo by třeba přepájet uvolněné kontakty uvnitř nebo vyzkoušet nové. Mě to na Octávii 81KW také dělalo. Pak mi jednoho dne za jízdy na setinku vteřiny cuknul/vysadil/ motor. Po čtvrt hodině jsem vypnul u marketu motor a když jsem ho chtěl po chvíli zase nastartovat, tak se vůbec nerozsvítila signálka žhavení a motor nešel spustit. Rozdělal jsem relé109, přepájel uvolněný kontakt a již dva roky vše OK.jukinoo píše:to mi je jasne v zime to zapojim spet len som chcel vediet ze ked su odpojene ci to nema na nieco vplyv.vdakamisoVW píše:cez leto to nevadi nicomu, cez zimu budes velmi tazko startovat.
Teplý start...návod na odpor
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Sběrač informací
- Příspěvky: 40
- Registrován: 14 bře 2009, 20:42
- Bydliště: ziar nad hronom
Odpovědi: 0
VW Sharan 96 kw 2005
Napíš SZ "Janosik93" a on ti poradi. Dal som si to urobiť a mne to beží úplne v poho.ronej píše:Nikdo neví ??ronej píše:Ahoj a u motoru AVQ 1,9 TDI 74 kW to pomůže? Mnělo by to ještě být EDC15.Janosik93 píše:štartovacia dávka sa zvyšuje len u EDC15.
ked máš to auto, čo máš v popise, máš EDC16. na 95 percent to zvýšenie nepomôže....
Dík.
Škoda Octavia II 1.9TDI / 77kW
Za studena úplně v pohodě,po výměně byterky jsem odstranil problém teplé starty, ale ještě to není ono, asi by chtělo udělat generálku i na startéru. Jak jsem mněl původní baterii tak za tepla jsem točil i 5 s. Jinak u PD to přes VAG podle visu nejde. Jde to jen Super Vagem, ale hlavně jsem chtěl vědět, jestli to někomu pomohlo.
Touran 1,9 TDI,74kW PD
takže aj ja sa pripájam k tým (ne)štastným s problematickým dlhým štartovaním za tepla za studena to bolo fajn ale za tepla to bolo niečo strašne točilo , točilo motorom ako keby nešla ani nafta a kdesi tusi po x sekundách to naštartovalo ani som nepočítal kolko to bolo ale dost dlho nato aby mi bolo lúto toho štartéra. Takže po nájdený schemy na tomto fore na opravu teplých štartov som hned začal zhánat vecičky ktoré k tomu budem potrebovat a tu nastal problém v mojom okolí bol velký problém nájst prepínacie rele ked tak mali len spínacie alebo namna pozerali jako na zjavenie že čo chcem
ale podarilo sa a včera som sa dotoho pustil bolo to velmi jednoduché a prehladné na schéme takže super žiadny problém pritom nebol a nasledovalo odskúšanie ktoré bolo nad moje očakávania len som otočil klúčom a motor hned naštartoval po viacerých štartoch za tepla stále na brnk takže som nadmieru spokojný a vdaka za super návod a hlavne za málo penazi 


- lucky.jack
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 655
- Registrován: 30 led 2010, 16:49
- Bydliště: Hradec Králové
Odpovědi: 0
- lucky.jack
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 655
- Registrován: 30 led 2010, 16:49
- Bydliště: Hradec Králové
Odpovědi: 0
Relé číslo 53 nevím co je zač, ale používá se klasický přepínací relé. A jestli to dobře chápu, na kabel od alt. se napojíš(nepřerušíš). Má to fungovat na principu jak je napsáno ve schematu, jen ještě dodatek:když se roztočí altík a začne dávat proud vypne se přidaný odpor(proto to napojení na modrý kablik od alt.). Jestli se pletu pak jsem trotl a někdo napiště jak to vlastně je 

-
- Sběrač informací
- Příspěvky: 34
- Registrován: 27 bře 2006, 17:54
- Bydliště: Třebíč
- Kontaktovat uživatele:
Odpovědi: 0
Chtěl bych se zeptat na jednu věc. Měl jsem v létě taky problém s teplým startem. Pokud byl motor studený tak chytal hned a při teplem byly problémy. Tak jsem udělal to relátko s odporem a bylo po problémech. Ale teď pro změnu začaly se studeným startem.
Nemůže mít ten odpor vliv na ty studené starty když se venku ochladí??
Vycházím z toho, že v létě je venku okolní teplota vyšší a že čidlo má určitý odpor. Tím relátkem se tomu odporu ještě pomůže a ono to funguje.
Ale pokud se sníží venkovní teplota, tak samotný odpor čidla je zase jiný + odpor na relátku. Takže je to zase někde jinde.
Já si tam dal odpor 2K7. Nemůže to teď mít vliv na ty studené starty??
Octavia Combi-1,9TDi-66kW-2002
Nemůže mít ten odpor vliv na ty studené starty když se venku ochladí??
Vycházím z toho, že v létě je venku okolní teplota vyšší a že čidlo má určitý odpor. Tím relátkem se tomu odporu ještě pomůže a ono to funguje.
Ale pokud se sníží venkovní teplota, tak samotný odpor čidla je zase jiný + odpor na relátku. Takže je to zase někde jinde.
Já si tam dal odpor 2K7. Nemůže to teď mít vliv na ty studené starty??
Octavia Combi-1,9TDi-66kW-2002
podle me by ti to melo startovat jeste lip , protoze ten odpor naroste jeste vic a cerpadlo by melo dat jeste vetsi davku paliva , zkus zkontrolovat zhavice...jo a jen pro info,kdykoliv jsem to zapojeni delal,tak prozatim vzdy jen s odporem 2K7 a zatim to stacilo a to i u okty co tocila 8s....kptr píše:Chtěl bych se zeptat na jednu věc. Měl jsem v létě taky problém s teplým startem. Pokud byl motor studený tak chytal hned a při teplem byly problémy. Tak jsem udělal to relátko s odporem a bylo po problémech. Ale teď pro změnu začaly se studeným startem.
Nemůže mít ten odpor vliv na ty studené starty když se venku ochladí??
Vycházím z toho, že v létě je venku okolní teplota vyšší a že čidlo má určitý odpor. Tím relátkem se tomu odporu ještě pomůže a ono to funguje.
Ale pokud se sníží venkovní teplota, tak samotný odpor čidla je zase jiný + odpor na relátku. Takže je to zase někde jinde.
Já si tam dal odpor 2K7. Nemůže to teď mít vliv na ty studené starty??
Octavia Combi-1,9TDi-66kW-2002

BMW X5 3.0D. Dovoz vozidel EU ...... 777973224.