nouzák touran 1,9

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
MirekX
Aktivista
Příspěvky: 4716
Registrován: 24 led 2006, 18:27
Odpovědi: 0
Bydliště: Týniště nad Orlicí

nouzák touran 1,9

Příspěvek od MirekX »

mám tady jeden log touranu 74kW 2004 1,9 občas padá no nouzového režimu. v paměti jsou chyby od překročeného tlaku vzduchu což je z logu jasný, ale i třeba chyby jako tato:

18000 - signal cidla vysky / plniciho tlaku - neverohodny pomer
P1592 - 000 - -
info o závadě:
Otáčky: 0 /min
Kroutící moment: 0.0 Nm
Rychlost: 0.0 km/h
Výkon/klapka: 0.0 %
Napětí: 12.16 V
Provozní stav: 00001100
Tlak: 948.6 mbar
Tlak: 1703.4 mbar

Obrázek

podle logu bych to tipoval na špatné čidlo tlaku, ale to jsme zkoušeli měnit za jedno starší a bylo to stejné. Byl dost problém se natrefit, aby to spadlo do nouzáku zrovna při logování, v zimě to bylo OK, jak se venku udělá teplo, tak se to zhorší.
Co vy na to? díky
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru. :) KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS (noteeth)
Uživatelský avatar
TDIfun
Aktivista
Příspěvky: 1994
Registrován: 06 říj 2008, 20:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Valcova STATICKA zatezova zkusebna Cesky Tesin
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od TDIfun »

To je spise jako nejaka zavada na kebelazi.. prodle vahy vzduchu bych nerekl ze se zveda tlak turba kdyz prutok vahou pada dolu. beztak hnije nekde pod baterkou svazek :?
340HP 1.9TDI ASZ
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
Uživatelský avatar
MirekX
Aktivista
Příspěvky: 4716
Registrován: 24 led 2006, 18:27
Odpovědi: 0
Bydliště: Týniště nad Orlicí

Příspěvek od MirekX »

no přesně tak, turbo na tu změnu reaguje tak jak má, průtok váhou začne klesat, ale údaj čidla je špatnej. ty kabeláže hnijou? trochu se to časem zhoršuje, je zajímavý, že v zimě to dalo docela pokoj.
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru. :) KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS (noteeth)
henri
Přispěvovatel
Příspěvky: 113
Registrován: 25 lis 2008, 19:31
Odpovědi: 0

nouzák touran

Příspěvek od henri »

KDO DALŠÍ PORADÍ ?
henri
Přispěvovatel
Příspěvky: 113
Registrován: 25 lis 2008, 19:31
Odpovědi: 0

nouzák touran

Příspěvek od henri »

žádné další názory ?
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14450
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Sundat airbox, baterku a rozmotat kabel stačí od šavle po hlavu, jak je ten ohyb kolem startéru.

Včera jsem takhle ladil Caddynu do 10ti večera, psalo to podobný nesmyly, měnil jsem zkusmi čidla, snímače a jiné akční členy ale bez výsledku nakonec ve svazku prošoupaný kabely o sebe, zejména ty kroucený dvojlinky.
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

už jsem x-krát řešil prodřenej svazek na O2 o kostřící kabel ke startéru, maj to tam blbě natažený, na 77kW se to stane časem snad každýmu
ronej
Přispěvovatel
Příspěvky: 72
Registrován: 02 led 2010, 15:35
Odpovědi: 0

Příspěvek od ronej »

Taky jsem měl podobný problém na Touranu, dělalo mi to vždy za vlhka, okazovalo mi to vadné čidlo otáček na klice a vačce. Rozdělal jsem celou kabeláž od eboxu k motoru, nic závažného jsem nenašel, vyměnil jsem čidlo na vačce i když není pro chod motoru důležité, bere se z něj jen poloha , k čidlu na klice jsem se nedostal, ten je pro řízení motoru nejdůležitější a pořád stejný problém. Za levým světlometem v motorovém prostoru je několik konektorů, přes ten největší jde i čidlo otáček kliky. Při dešti jsem zjistil, že na něho kape voda a v tom byl celý problém. Konektory jsem vysušil, zatěsnil a udělal jsem nad ně zákryt z mirelonu a je klid. Je to tam hodně špatně vyřešeno. (crazy)
Touran 1,9 TDI,74kW PD
henri
Přispěvovatel
Příspěvky: 113
Registrován: 25 lis 2008, 19:31
Odpovědi: 0

Příspěvek od henri »

Tak jsme ty kabely prošli-nic jsme neobjevili. Když je teď ráno chladněji cca 10 st. -nouzák se nekoná. Častokrát se mi stalo, že když jsem vyjel /už při rozjezdu/ byl motor v nouzáku.Dalo by se z toho usuzovat na případnou další příčinu příčinu.

henri
alreadys
Aktivista
Příspěvky: 1280
Registrován: 27 črc 2009, 21:00
Odpovědi: 0

Příspěvek od alreadys »

řešil jsem něco podobného na octII a musel se přehrát soft v řídící jednotce motoru a byl klid kabeli byli v pořádku čidla vyměněna a pořád to padalo do nouzáku akorát teda nezáleželo na teplotě dělalo to velice nepravidelně laborace tak na měsíc než jsem na to přišel to byla vlastně skoro poslední šance
henri
Přispěvovatel
Příspěvky: 113
Registrován: 25 lis 2008, 19:31
Odpovědi: 0

Příspěvek od henri »

Opravdu se mi potvrzuje to, že když je ráno chladněji, jeví se vše v pořádku. Odpoledne , kdy je teplo, opět nouzáky. Je to záhada.
henri
Přispěvovatel
Příspěvky: 113
Registrován: 25 lis 2008, 19:31
Odpovědi: 0

nouzák touran

Příspěvek od henri »

Vracím zpět toto téma - problém nevyřešen-že by po čase někdo přišel s dalším postřehem ?
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“