Oprava klepání TDi/PD Octavia II BKD
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Oprava klepání TDi/PD Octavia II BKD
Prosím o pomoc, na Octavii II 2,0 TDI se při jízdě kolem 2000 otáček celé auto rozvibruje a to i na různé rychlosti. Podle diagnostiky jsme proměřili motorový svazek, vyměnili jeden vstřik na ketrém byla sporadická závada, která již není , ale vibrace nepřestali. Nyní jsem odpojil EGR ventil - tlakovou hadičku - a při jízdě již vibrace nejsou,ale samozřejmě auto nemá výkon. Může to býti turbem, které značně píská ? Nerad bych ho měnil jen na zkoušku. Jo, a dle všeho to spojka nedělá . Díky za radu .
tento problém nastal na vw golfe ... závada bola v spojke , vymenila sa komplet , ide to ako za nova ...
Passat Variant 3BG 2004 , 1.9 TDI avf , TIP-TRONIC 96 kw ,,, Full - Koža , ESP , 10x Airbag , NAVI , MF Volant , Maxidot + D-Dot , Vyhrev predne + zadne sedadla ,Vyhrievané čelné sklo , Bi-xenon , ostrekovače + nastavenie vyšky bixenon , chrom-paket , PDC
- coltik
- Aktivista
- Příspěvky: 1048
- Registrován: 23 led 2006, 15:12
- Bydliště: Železný Brod
- Kontaktovat uživatele:
taky jsme nedávno měnili na Octe II komplet spojku...obšas auto vibrovalo a někdy se přidaly i kovový zvuky...po rozborce byl setrvák nadobro zaseklý, že jsem se nemohli ani dostat na šrouby, tak jsme tu klec museli rozzřezat
Jen pochybuju, že turbo by mělo vliv na vibrace motoru...to se mi nezdá...viděl bych to ve spojce...

Jen pochybuju, že turbo by mělo vliv na vibrace motoru...to se mi nezdá...viděl bych to ve spojce...
VW Caddy 1,6tdi
Saab 9-3 combi 110kW
Opravy vstřikovačů Siemens, Bosch, Denso, Delphi, CAT
http://www.rsdiesel.cz
Saab 9-3 combi 110kW
Opravy vstřikovačů Siemens, Bosch, Denso, Delphi, CAT
http://www.rsdiesel.cz