ovladani xenonu octavia I.

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
mysak01
Přispěvovatel
Příspěvky: 52
Registrován: 27 led 2009, 09:53
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha 12, Vrchlabi, Trutnov

ovladani xenonu octavia I.

Příspěvek od mysak01 »

zdravim,potrebuju radu
chci namontovat xenony, ale mam problem s regulaci, pac na H4 jsou na regulacnim motorku 3 piny, ale na xen jsou 4. nevi nekdo popis tech pinu na xenu , nebo jak ty xen svetla udelat na normal kolecko na nastavovani sklonu svetel?
prohledal sem uz vsecko co se dalo, ale na tohle jsem odpoved nenasel.....
Dik za rady...
Golf IV,2000, 1.9TDI ALH 66kW, automat, S 764
Octavia, 2001, 1.9TDI ALH 66kW, automat, S 764, EGR off
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Registrován: 16 říj 2007, 23:18
Odpovědi: 0

Příspěvek od TDI tech »

Sklamem ta kamos. Systemy nastavovania vysky svetiel u obycajnych lampach a xenonovych su diametralne odlisne. U obycajnych je switchmode servo, ale u xenonov su krokove motorceky. Takze mas moznosti dva. Bud to spravis po cigansky t.j. prelozis motorceky z obycajnych svetlometov do xenonovych cim ti bude fungovat to koliesko na palubovke, ale na to ze prejdes cez STK zabudni. Druha moznost je spravit to tak ako to ma byt t.j. dorobit ostrekovace svetlometov, nivelacne cidla a uska, kablovacku, koliesko (potenciometer) jasu podsvietenia. Potom bude STK bez problemov a nemusis sa bat ze ti zandary skonfiskuju technicky preukaz ;)
mysak01
Přispěvovatel
Příspěvky: 52
Registrován: 27 led 2009, 09:53
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha 12, Vrchlabi, Trutnov

Příspěvek od mysak01 »

tohle vsecko vim, a o STK nejde, protoze logicky ty stare H4 nevyhodim, a na STK je tam dam zase nazpet ;-)
a problem je v tom motorku, bo ten obyc z H4 se neda pouzit, protoze ma uplne jine rozmery a ani se tam nevejde...
A ostrikovace jsou samozrejmost, pac bez cistych svetel se jezdit neda....
Ale diky.

Takze otazka zustava, vsedude se pise o tom jak se daj predelat xenony na kolecko, ale nikde nikdo nepopisuje jak sakra zapojuje ty kabely k moturkum.... :-D
Golf IV,2000, 1.9TDI ALH 66kW, automat, S 764
Octavia, 2001, 1.9TDI ALH 66kW, automat, S 764, EGR off
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Registrován: 16 říj 2007, 23:18
Odpovědi: 0

Příspěvek od TDI tech »

Musis porezat lampy a prelozit motorceky inac to na koliesko nepojde :( To je akoby si chcel naucit diesela jazdit na benzin proste to nejde
Uživatelský avatar
Package
Aktivista
Příspěvky: 1586
Registrován: 24 led 2006, 07:41
Odpovědi: 0
Bydliště: Slovensko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Package »

ale diesel chodi na benzin..ale len pokial sa nezadre xixixixixixi
Ropák je ropák....pokiaľ klepe tak ide..
Seidl
Přispěvovatel
Příspěvky: 421
Registrován: 02 úno 2006, 06:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysoké M.

Příspěvek od Seidl »

Napiš Vášovi ze škodahom fóra.
mysak01
Přispěvovatel
Příspěvky: 52
Registrován: 27 led 2009, 09:53
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha 12, Vrchlabi, Trutnov

Příspěvek od mysak01 »

to sem udelal jako prvni, bohuzel nemuze mi v tomhle pomoct....

ale to uz je jedno, vymyslel jsem svoje reseni, tak to udelalm a nafotim, a kdyztak vam to sem hodim....
Golf IV,2000, 1.9TDI ALH 66kW, automat, S 764
Octavia, 2001, 1.9TDI ALH 66kW, automat, S 764, EGR off
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Registrován: 16 říj 2007, 23:18
Odpovědi: 0

Příspěvek od TDI tech »

To som zvedavy ake. Budes iny frajer ked naucis krokovy motorcek ovladany impulzne slapat na spojity signal (crazy)
mysak01
Přispěvovatel
Příspěvky: 52
Registrován: 27 led 2009, 09:53
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha 12, Vrchlabi, Trutnov

Příspěvek od mysak01 »

no krokovy motorek na kolecko naucil uz Vaša, takze nebudu delat jednu vec podruhe, obvzlast kdyz elektronika neni moje parketa (rofl)
muj napad je zalozenej na klasickem motorku, takze je to snazzsi.
Ale hlavne nebudu muset rezat do noveho svetlometu za 2500,-, ale jen do moturku za 200.- :)
Golf IV,2000, 1.9TDI ALH 66kW, automat, S 764
Octavia, 2001, 1.9TDI ALH 66kW, automat, S 764, EGR off
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“