Audi A4 3.0TDI problém DPF

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
váha
Aktivista
Příspěvky: 3887
Registrován: 09 bře 2006, 14:34
Odpovědi: 0
Bydliště: královehradecký kraj

Audi A4 3.0TDI problém DPF

Příspěvek od váha »

Řeším problém s DPF,ráno kdžy se auto nastratuje na maxidotu se rozsvítí kontrolka DPF,cca před prá dny auto spadlo do nouzáku
V řj motoru jsem předevčírem smazal tuto chybu

Objednací číslo řídící jednoky: 8E0 910 401 E
Systém a/nebo verze: 3.0L V6TDI G000AG 0020
Kódování: 0011171
Číslo dílny: WSC 06325
Nalezena 1 chyba:
009263 - Neznámý chybový kód
P242F - 001 - horni mezni hodnota prekrocena - Sporadická
info o závadě:
Stav závad: 00110001
Priorita závad: 0
Frekvence závad: 1
Kilometry: 116904 km
Indikace času: 0

info o závadě:
Otáčky: 714 /min
Kroutící moment: 81.9 Nm
Rychlost: 0.0 km/h


Readiness: 0 0 0 0 0
Když jsem ale kontroloval stav DPF zda je opravdu plný,tak se vše zdá v pořádku
Kanálů 104 ukazuje hodnoty 0.36 5.7 10.2 a 50km
Jediný co se mi nezdá je kanál 102 kde hodnota před filtrem se za jízdy mění,ale za filtrem je konstatní tlak 11.8
Jináč auto jede normálně
Escalade EXT 6.2 AWD flexfuel
Uživatelský avatar
jadro19q
Přispěvovatel
Příspěvky: 398
Registrován: 10 pro 2008, 19:48
Odpovědi: 0

Příspěvek od jadro19q »

POZRIJ


KOľKO JE MOčOVINY FIZICKY NE VAG , POZRIJ NA KOľKO JE SPRAVENá REGENARACIA čASTICOVéHO FILTRA MUSI BYT 0-10
%
RC51
Přispěvovatel
Příspěvky: 307
Registrován: 23 led 2006, 19:37
Odpovědi: 0
Bydliště: PRESOV

Příspěvek od RC51 »

AKEJ MOCOVINY ? :o

ASI MI NIECO OKOLO PRINCIPU DPF UNIKLO
:?:
Transporter T5 1,9TDI BRS,
AUDI A6 3.0TDI
Uživatelský avatar
jadro19q
Přispěvovatel
Příspěvky: 398
Registrován: 10 pro 2008, 19:48
Odpovědi: 0

Příspěvek od jadro19q »

DPF filter pre model Passat Variant 2.0 TDI
Najvýkonnejší vznetový 4-valec v modelovej rade Passat, ktorý oslňuje točivým momentom až 335 Nm pri otáčkach 1900 min-1, je štandartne vybavený filtrom DPF, pracujúcim s podporou aditív v palive. Pevné častice zachytené filtrom DPF prechádzajú asi pri teplote 500°C procesom oxidácie, čo zabraňuje znečisťovaniu filtra, ktorý priebežne regeneruje. Aby bola regenerácia dokonalejšia, pridáva sa do paliva aditívum na metalickej báze, ktoré zaručí efektívnu oxidáciu za pomerne nízkych teplôt. Aditívum zároveň znižuje množstvo vznikajúcej sadze, čím sa predlžuje životnosť celého systému.
RC51
Přispěvovatel
Příspěvky: 307
Registrován: 23 led 2006, 19:37
Odpovědi: 0
Bydliště: PRESOV

Příspěvek od RC51 »

A odkial sa pridava do paliva to aditivum ?
Transporter T5 1,9TDI BRS,
AUDI A6 3.0TDI
Uživatelský avatar
maros4341
Aktivista
Příspěvky: 1082
Registrován: 23 led 2006, 14:25
Odpovědi: 0
Bydliště: Michalovce SK

Příspěvek od maros4341 »

pokial viem tak toto auto ma tzv. suchy DPF takze nema aditivum ...
maros
Rozumieme Vášmu autu
+421903905655
kevino
Aktivista
Příspěvky: 4674
Registrován: 23 led 2006, 21:03
Odpovědi: 0

Příspěvek od kevino »

jadro19q píše:DPF filter pre model Passat Variant 2.0 TDI
Najvýkonnejší vznetový 4-valec v modelovej rade Passat, ktorý oslňuje točivým momentom až 335 Nm pri otáčkach 1900 min-1, je štandartne vybavený filtrom DPF, pracujúcim s podporou aditív v palive. Pevné častice zachytené filtrom DPF prechádzajú asi pri teplote 500°C procesom oxidácie, čo zabraňuje znečisťovaniu filtra, ktorý priebežne regeneruje. Aby bola regenerácia dokonalejšia, pridáva sa do paliva aditívum na metalickej báze, ktoré zaručí efektívnu oxidáciu za pomerne nízkych teplôt. Aditívum zároveň znižuje množstvo vznikajúcej sadze, čím sa predlžuje životnosť celého systému.
pekny citat ;)
zx6ninja
Aktivista
Příspěvky: 3201
Registrován: 31 říj 2009, 08:02
Odpovědi: 0
Bydliště: Humpolec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od zx6ninja »

vyřešil někdo tuhle chybu? kámoš má 2.7tdi a dělá mu to samé..
zx6ninja
Aktivista
Příspěvky: 3201
Registrován: 31 říj 2009, 08:02
Odpovědi: 0
Bydliště: Humpolec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od zx6ninja »

nikdo nezná odpověd? byla chyba 009263 způsobena snímačem tlaku?
cosby
Aktivista
Příspěvky: 3882
Registrován: 23 led 2006, 16:01
Odpovědi: 0

Příspěvek od cosby »

řešil jsem to u octávek a jednom Craftweru a vždy snímač tlaku.
Michallll
Nováček
Příspěvky: 8
Registrován: 09 črc 2010, 20:07
Odpovědi: 0

Příspěvek od Michallll »

Když se ti rosvítí filtr a ty neprovedeš regeneraci(mě stačí normální jízdou cca 20km)a to ignoruješ asi tak 3-4 krát skočí to do nouzáku.
zx6ninja
Aktivista
Příspěvky: 3201
Registrován: 31 říj 2009, 08:02
Odpovědi: 0
Bydliště: Humpolec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od zx6ninja »

co tím chtěl básník říci?
váha
Aktivista
Příspěvky: 3887
Registrován: 09 bře 2006, 14:34
Odpovědi: 0
Bydliště: královehradecký kraj

Příspěvek od váha »

zx6ninja píše:vyřešil někdo tuhle chybu? kámoš má 2.7tdi a dělá mu to samé..
U mě se to vyřešilo prodejem auta (noteeth) od tý doby je od DPF klid
Escalade EXT 6.2 AWD flexfuel
zx6ninja
Aktivista
Příspěvky: 3201
Registrován: 31 říj 2009, 08:02
Odpovědi: 0
Bydliště: Humpolec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od zx6ninja »

ty jsi to ani nespravoval?
váha
Aktivista
Příspěvky: 3887
Registrován: 09 bře 2006, 14:34
Odpovědi: 0
Bydliště: královehradecký kraj

Příspěvek od váha »

zx6ninja píše:ty jsi to ani nespravoval?
dotyčný to nechtěl řešit,zkoušela se regenerace,ale ta asi nepomohla,potom už sjem se o to nezajímal
Escalade EXT 6.2 AWD flexfuel
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“