Audi A4 3.0TDI problém DPF
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Audi A4 3.0TDI problém DPF
Řeším problém s DPF,ráno kdžy se auto nastratuje na maxidotu se rozsvítí kontrolka DPF,cca před prá dny auto spadlo do nouzáku
V řj motoru jsem předevčírem smazal tuto chybu
Objednací číslo řídící jednoky: 8E0 910 401 E
Systém a/nebo verze: 3.0L V6TDI G000AG 0020
Kódování: 0011171
Číslo dílny: WSC 06325
Nalezena 1 chyba:
009263 - Neznámý chybový kód
P242F - 001 - horni mezni hodnota prekrocena - Sporadická
info o závadě:
Stav závad: 00110001
Priorita závad: 0
Frekvence závad: 1
Kilometry: 116904 km
Indikace času: 0
info o závadě:
Otáčky: 714 /min
Kroutící moment: 81.9 Nm
Rychlost: 0.0 km/h
Readiness: 0 0 0 0 0
Když jsem ale kontroloval stav DPF zda je opravdu plný,tak se vše zdá v pořádku
Kanálů 104 ukazuje hodnoty 0.36 5.7 10.2 a 50km
Jediný co se mi nezdá je kanál 102 kde hodnota před filtrem se za jízdy mění,ale za filtrem je konstatní tlak 11.8
Jináč auto jede normálně
V řj motoru jsem předevčírem smazal tuto chybu
Objednací číslo řídící jednoky: 8E0 910 401 E
Systém a/nebo verze: 3.0L V6TDI G000AG 0020
Kódování: 0011171
Číslo dílny: WSC 06325
Nalezena 1 chyba:
009263 - Neznámý chybový kód
P242F - 001 - horni mezni hodnota prekrocena - Sporadická
info o závadě:
Stav závad: 00110001
Priorita závad: 0
Frekvence závad: 1
Kilometry: 116904 km
Indikace času: 0
info o závadě:
Otáčky: 714 /min
Kroutící moment: 81.9 Nm
Rychlost: 0.0 km/h
Readiness: 0 0 0 0 0
Když jsem ale kontroloval stav DPF zda je opravdu plný,tak se vše zdá v pořádku
Kanálů 104 ukazuje hodnoty 0.36 5.7 10.2 a 50km
Jediný co se mi nezdá je kanál 102 kde hodnota před filtrem se za jízdy mění,ale za filtrem je konstatní tlak 11.8
Jináč auto jede normálně
Escalade EXT 6.2 AWD flexfuel
DPF filter pre model Passat Variant 2.0 TDI
Najvýkonnejší vznetový 4-valec v modelovej rade Passat, ktorý oslňuje točivým momentom až 335 Nm pri otáčkach 1900 min-1, je štandartne vybavený filtrom DPF, pracujúcim s podporou aditív v palive. Pevné častice zachytené filtrom DPF prechádzajú asi pri teplote 500°C procesom oxidácie, čo zabraňuje znečisťovaniu filtra, ktorý priebežne regeneruje. Aby bola regenerácia dokonalejšia, pridáva sa do paliva aditívum na metalickej báze, ktoré zaručí efektívnu oxidáciu za pomerne nízkych teplôt. Aditívum zároveň znižuje množstvo vznikajúcej sadze, čím sa predlžuje životnosť celého systému.
Najvýkonnejší vznetový 4-valec v modelovej rade Passat, ktorý oslňuje točivým momentom až 335 Nm pri otáčkach 1900 min-1, je štandartne vybavený filtrom DPF, pracujúcim s podporou aditív v palive. Pevné častice zachytené filtrom DPF prechádzajú asi pri teplote 500°C procesom oxidácie, čo zabraňuje znečisťovaniu filtra, ktorý priebežne regeneruje. Aby bola regenerácia dokonalejšia, pridáva sa do paliva aditívum na metalickej báze, ktoré zaručí efektívnu oxidáciu za pomerne nízkych teplôt. Aditívum zároveň znižuje množstvo vznikajúcej sadze, čím sa predlžuje životnosť celého systému.
pekny citatjadro19q píše:DPF filter pre model Passat Variant 2.0 TDI
Najvýkonnejší vznetový 4-valec v modelovej rade Passat, ktorý oslňuje točivým momentom až 335 Nm pri otáčkach 1900 min-1, je štandartne vybavený filtrom DPF, pracujúcim s podporou aditív v palive. Pevné častice zachytené filtrom DPF prechádzajú asi pri teplote 500°C procesom oxidácie, čo zabraňuje znečisťovaniu filtra, ktorý priebežne regeneruje. Aby bola regenerácia dokonalejšia, pridáva sa do paliva aditívum na metalickej báze, ktoré zaručí efektívnu oxidáciu za pomerne nízkych teplôt. Aditívum zároveň znižuje množstvo vznikajúcej sadze, čím sa predlžuje životnosť celého systému.
