2,0 tdi 2007 103kw ?

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

koupit 2,0tdi 103kw ?

Anketa končí za 14 zář 2010, 13:00

ano
17
40%
ne
25
60%
 
Celkem hlasů: 42

Uživatelský avatar
moose
Přispěvovatel
Příspěvky: 159
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 18:37

2,0 tdi 2007 103kw ?

Příspěvek od moose »

Nazdar pánové.

prosím Vás o Vaše cenné rady, a to :
-------------------------------------
co si myslíte o motoru Audi (a4) 2,0tdi 103kw (typ zatim neznam) 2007 ?

auto by melo mit najeto 120tkm.

jaké typy motorů jsou dobré a jaké mají častěji poruchy ?
co mě s tímto motorem pravděpodobně čeká ?

--------------------------------------
a co potom 3,0 tdi (2006 A4) ? neni to past na peníze jako 2,5 tdi V6 ???

děkuji !
OOOO A4 avant 2,0 TDI BLB-oun motor
Uživatelský avatar
fabiátor
Moderátor
Příspěvky: 1258
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 14:59
Bydliště: Střední Čechy a Šumava

Příspěvek od fabiátor »

Ten typ motoru bude celkem zasadni vedet, v teto motorizaci muzes narazit na ruzne verze od 2.0 8V PD, pres 2.0 16V PPD az po 2.0 16V CR a vsechny maji 103kW. S 3.0 nemam zkusenosti.
Uživatelský avatar
moose
Přispěvovatel
Příspěvky: 159
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 18:37

Příspěvek od moose »

no právě, které typy motorů jsou OK a které ne tak moc ?
OOOO A4 avant 2,0 TDI BLB-oun motor
martinxl
Přispěvovatel
Příspěvky: 172
Odpovědi: 0
Registrován: 23 lis 2009, 23:46

Příspěvek od martinxl »

máme v rodine 2,0 16V BKD.z 4 roky a 120tisic km žiadny problém, môžem iba odporučiť
FRS 1 chip + EGR off
Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10326
Odpovědi: 0
Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marek77 »

Motor z roku 2007 těžko bude Common-Rail. Takže buď 8V nebo 16V, ale v obou případech PD.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Uživatelský avatar
moose
Přispěvovatel
Příspěvky: 159
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 18:37

Příspěvek od moose »

no, viděl jsem už A4 z roku 2007 a 2,0tdi 125kw CR...
OOOO A4 avant 2,0 TDI BLB-oun motor
Uživatelský avatar
moose
Přispěvovatel
Příspěvky: 159
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 18:37

Příspěvek od moose »

tak koukám že hodně lidí hlasuje pro NE - nekupovat.... pročpak ? to je to tak problémový kousek ? horší než 1,9 PD ?
OOOO A4 avant 2,0 TDI BLB-oun motor
OťasTDi
Aktivista
Příspěvky: 4827
Odpovědi: 0
Registrován: 22 led 2010, 17:22
Bydliště: Děčín

Příspěvek od OťasTDi »

větší výkon,ale taky větší poruchovost a nákladnější opravy.nemluvě o komplikovanějších úkonech při opravách.pročti si tu témata.já osobně mám zkušenosti s BKD.je to šestnáctiventil,jede jak kráva a nemá DPF.ale to platí pro dvojkovou octávii.nevým jestli se to montovalo do audin v této konfiguraci...
Škoda Octavia 3 Combi 1,6 TDi CR 81kw CXXB, r.v. 2017 + Škoda Rapid 1,2 TSi CBZA rv 2013...VCDS MAX, VIS 6.5, Delphi 2015.R3
Uživatelský avatar
tomiisp
Aktivista
Příspěvky: 1578
Odpovědi: 0
Registrován: 11 črc 2008, 13:42
Bydliště: velmi blizko CZ :)

Příspěvek od tomiisp »

martinxl píše:máme v rodine 2,0 16V BKD.z 4 roky a 120tisic km žiadny problém, môžem iba odporučiť
ja by som ti skor odporucil zacat setrit na vstreky, cca 450Eur/ks, skor ci neskor sa ozvu :)
OOOO AUDI 100 C3 - s originalom spolocne iba typove oznacenie = prototyp s PD / Vorsprung durch Technik ;)
Markus01
Aktivista
Příspěvky: 1131
Odpovědi: 0
Registrován: 21 úno 2006, 18:04
Bydliště: Rokycany

Příspěvek od Markus01 »

BKD v OII rv. 2004 najeto 106000km. Zhruba před rokem měněná chcípací klapka (5000Kč) jinak jenom údržba, ale žere to olej. Naštěstí ho to dřív žralo víc než teď. Teplý starty žádná sláva. Průměrná spotřeba 6.5 a na trase Ženeva Rokycany 4.7 ve třech lidech. Co mě trochu straší je, že nám technik na emisích řek, že se máme připravit na problémy. Takže asi vstřiky.
OI: ASV+S764+hybrid RR Auto+soft Dragpower . HP+Eibach+Strongflex+TT puky+23mm stab . FN-III 312mm
jear ewing
Přispěvovatel
Příspěvky: 935
Odpovědi: 0
Registrován: 19 črc 2009, 20:47

Příspěvek od jear ewing »

Marek77 píše:Motor z roku 2007 těžko bude Common-Rail. Takže buď 8V nebo 16V, ale v obou případech PD.
Taky tipuji, že to bude PD.

Hlasuji nebrat, to radči jít do toho 3.0 TDI, jede to pěkně a za ty 3.roky by už mohl mít koncern VW mít vychytány mouchy.
A6TDI
Aktivista
Příspěvky: 4820
Odpovědi: 0
Registrován: 05 říj 2009, 19:33

Příspěvek od A6TDI »

jear ewing píše:
Marek77 píše:Motor z roku 2007 těžko bude Common-Rail. Takže buď 8V nebo 16V, ale v obou případech PD.
Taky tipuji, že to bude PD.

Hlasuji nebrat, to radči jít do toho 3.0 TDI, jede to pěkně a za ty 3.roky by už mohl mít koncern VW mít vychytány mouchy.
to už radši ten 5litr taky jede úěkně (noteeth)
JENDA T4
Aktivista
Příspěvky: 2904
Odpovědi: 0
Registrován: 30 led 2006, 18:30
Bydliště: praha 9

Příspěvek od JENDA T4 »

pokud je to BSS jako v sup 1 tak nebrat,ty motory ted vubec nejsou a když tak se nechávaj kolem 40.000.
je to sice 8v ale asi na H....
NÁKUP A PRODEJ DÍLŮ ŠKODA 775668906,!sz-ne!
Veškeré dotazy pouze na email. Protranscar@email.cz díky
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

tady je přehled motorů, jinak podle mě nejsou výhra ani ty 3,0l , nafta u nás stojí ze pikaču, CR je na to choulostivější snad víc než PD a ten řetězovej kladkostroj vzadu to je další věc
Obrázek
A6TDI
Aktivista
Příspěvky: 4820
Odpovědi: 0
Registrován: 05 říj 2009, 19:33

Příspěvek od A6TDI »

Tak vono spíš říct co na tu naftu netrpí :? ještě tady někdo propagoval do jedný nádrže vrazit litr oleje pro mazivost
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“