překopání brzd na OI 66 KW - co vše je potřeba?
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 184
- Registrován: 25 čer 2009, 20:45
- Bydliště: Vysočina, Pelhřimov
překopání brzd na OI 66 KW - co vše je potřeba?
Zdravím, chtěl bych předělat brzdy na větší průměr kotoučů např z modelu 1,8 T a zajímá mě, co všechno mimo kotoučů a brzdičů budu muset vyměnit a na kolik mě celá úprava vyjde. Mám OI 66 Kw + čip od Cimbu na 84,5 Kw a ty brzdy jsou fakt slabší a už mě neba měnit zvlněné kotouče.
Dělal jsem to minulý týden. Potřebuješ: těhlice, třmeny, kotouče. Na kolik to vyjde ti neřeknu. Já to měnil s bratrem. On má nějaký podivný auto protože ty brzdy na něm byly a to je to 81kw verze. Záleží ja to seženeš a taky jestli budeš chtít 288mm nebo rovnou 312mm kotouč. Mrkni do sekce bazar k Laďasovi ať máš představu.
OI: ASV+S764+hybrid RR Auto+soft Dragpower . HP+Eibach+Strongflex+TT puky+23mm stab . FN-III 312mm
- subz3ro_tdi
- Aktivista
- Příspěvky: 3307
- Registrován: 18 zář 2007, 08:17
- Bydliště: Žilina
Jamal.1: Tak konkretne tuto kombinaciu som mal na FS-III brzdach a bolo to fajn na bezne jazdenie po meste a okreskach....... na dialnicne brzdenie z vyssich rychlosti, alebo nejaky sprint z/do kopca je to nedostacujuce...
Zmenou typu kotucov a oblozenia pri tych istych brzdach mozes zrychlit nastup a mozno trochu predlzit ucinok, ale ziadny zazrak to nie je
Vsetko je vec vkusu - niekomu stacia aj seriove brzdy...
Takze speedy800 len do toho
Zmenou typu kotucov a oblozenia pri tych istych brzdach mozes zrychlit nastup a mozno trochu predlzit ucinok, ale ziadny zazrak to nie je

Vsetko je vec vkusu - niekomu stacia aj seriove brzdy...
Takze speedy800 len do toho

Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
-
- Nováček
- Příspěvky: 12
- Registrován: 06 led 2010, 22:02
- Bydliště: brandys n_
zakladem je vymena zadni bubnovky za kotoucovku prace pro uplny nemehla na hodku pro profiky 20min .lip to vypada ,brzdi rucka ,lip to brzdi ,a netecou valecky , nedavno sem delal 2 OI 66 ALH A JEDNU FI tdi AGU co mela este bubny pac to byl nakej rok 2000 vsechny z vraku za 3tis se vsim a jedna za 4 z uplne z novyho tura co mel najeto 600km
Nic proti zvětšování brzd, ale musím se zastat Jamal.1. Na 84,5kW opravdu stačí lepší materiály. Nebo mi chcete tvrdit, že všechny 81kW verze (a potažmo i jiné koncernové modely s 85kW motory) vyjížděly z fabriky s poddimenzovanými brzdami? Nedám dopustit na moje bývalé GIV AHF. Brzdilo nesrovnatelně líp než kdejaký 288. 

VW Passat B8 variant R-line, CUAA 218kW/591Nm
Mal som tiež pôvodne na mojej O1 vpredu malé kotúče a vzadu bubny a teraz viď popis a je to neporovnatelné. Raz som sa na starých brzdách so sériovým výkonom nahánal s Formanom a pri brzdení dolu kopcom som sa po druhom skočení na brzdy začal modliť a rval som tam dvojku cez zuby, len aby som mu nezaparkoval v zadku. A tak Forman naháňačku vyhral.
Ale čo mi je teraz čudné je, že teraz pozorujem, že pri prudkom brzdení a naklonení auta mi ide mierne do šmyku zadné odľahčené koleso.Vzadu sú teraz brzdiče s priemerom piestika 41 mm. Neviem, či to je inými (ostrejšími) doskami na zadku??? Zatiaľ mi to žiadnu kritickú situáciu nespôsobilo, čo som rád. ale v tomto prípade by už malo prehovoriť ABS.
Takže upgrade brzd odporúčam ešte pred zvýšovaním výkonu.
Ale čo mi je teraz čudné je, že teraz pozorujem, že pri prudkom brzdení a naklonení auta mi ide mierne do šmyku zadné odľahčené koleso.Vzadu sú teraz brzdiče s priemerom piestika 41 mm. Neviem, či to je inými (ostrejšími) doskami na zadku??? Zatiaľ mi to žiadnu kritickú situáciu nespôsobilo, čo som rád. ale v tomto prípade by už malo prehovoriť ABS.
Takže upgrade brzd odporúčam ešte pred zvýšovaním výkonu.
bývalka OI, ALH, ex taxík, 433 000, egr+kat off, PP764, GT1749VA, výfuck 63,5mm, FMIC, soft Profituning, 312x25 mm+232x9 mm, TT puky, bilstein B4, jednohmota+HDS, 167 PS/340NM
aktuálne šrotik po k...tovi Seat Alhambra AUY
aktuálne šrotik po k...tovi Seat Alhambra AUY
No je to přesně, jak psal subz3ro a další...
... prostě fyziku neokecáš: kinetická (pohybová) energie roste s druhou mocninou rychlosti
Samozřejmě tuto energii pak při brzdění musí brzdy pohltit, tudíž je zřejmé, že při blbnutí brzda/plyn do kila je to ještě dostatečné (pouze lepší materiál), nicméně, když to pak chceš "zahamovat" ze dvou kli, tak už je to slabota
Zejména opakovaně apod.
IMHO ty kotouče vzadu jsou základ...
... prostě fyziku neokecáš: kinetická (pohybová) energie roste s druhou mocninou rychlosti
Samozřejmě tuto energii pak při brzdění musí brzdy pohltit, tudíž je zřejmé, že při blbnutí brzda/plyn do kila je to ještě dostatečné (pouze lepší materiál), nicméně, když to pak chceš "zahamovat" ze dvou kli, tak už je to slabota

IMHO ty kotouče vzadu jsou základ...
GIV Variant TDi ???kW