
Výměna 5q za 6q + jednohmota na ALH
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Sběrač informací
- Příspěvky: 36
- Registrován: 13 zář 2009, 15:54
- Bydliště: Východní čechy
Odpovědi: 0
Výměna 5q za 6q + jednohmota na ALH
Chtěl bych se zeptat, je tu někdo kdo by tohle zvládnul? Mám ALH 5Q (trysky 764) a docela by se mi líbilo tam nacpat šestikvalt a jednohmotu - počítám do budoucna s VA turbem. Otázka tedy je - jde to a za kolik, resp - kdo to umí udělat? Sehnat materiál, udělat KVALITNĚ práci, dostat zaplaceno v hotovosti? 

-
- Aktivista
- Příspěvky: 4580
- Registrován: 09 lis 2007, 15:48
- Bydliště: Slavkov u Brna
Odpovědi: 0
Nevím, kolik do toho chceš nacpat, respektive za kolik seženeš 6q převodovku, poloosy, startér,...
Jiné řešení je dlouhý 5q viz. http://www.dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=19120
Jiné řešení je dlouhý 5q viz. http://www.dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=19120

GIV Variant TDi ???kW
- subz3ro_tdi
- Aktivista
- Příspěvky: 3307
- Registrován: 18 zář 2007, 08:17
- Bydliště: Žilina
Odpovědi: 0
nejde ani tak o zotrvacnik, to bude stale len kus pevnej rotujucej hmoty, ale o nieco co utlmi torzne kmity z kluky...... seriovy tlmic torznych kmitov co je na hlavnej remenici je v tomto pripade nedostacujuci a trpi tym 6q prevodovka (u 5q to nie je take haklive, ale aj tam sa to po case ukaze, hlavne ak niekto jazdi dlhsi cas s vymlatenou dvojhmotou a da tam pevny zotrvak)Vici píše:jednohmota a šestikvalt je celkem problém... musel by jsi mít nějaký speciální setrvačník. ale dvojhmota a spojka co je k šestikvaltu ti to co chystáš pobere bez problémů..
Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
-
- Sběrač informací
- Příspěvky: 36
- Registrován: 13 zář 2009, 15:54
- Bydliště: Východní čechy
Odpovědi: 0
Tak to padnes na pysky rovno na beton. Zohnat dobru 6Q velku skrynu (z motorov ARL/ASZ/BPX a pod.) a este ktomu s dobrou dvojhmotou je takmer nemozne a to uz vobec nie lacno. A to este potrebujes zbytok dielov. A som zvedavy kde najdes toho borca co ti to lacno prehadze. Ked to chces mat spravene tip-top tak tomu treba venovat hodny kus preciznej roboty, casu a penazi. Ked tam nejaky kutil strci lacny vyhoneny 6Q tak cakaj len problemy.Trasenie, hucanie atd.Killingman píše:Pokud to pobere 6q prevodovka, nevidím v tom problém a klidně nechám dvojhmotu, právě k tomu směřoval můj dotaz - je tu někdo kdo umí sehnat LEVNĚ díly a zároveň to přeházet?
Lacnejsie riesenie je bud dlhy 5Q (EFF), alebo mala 6Q skrina napr. z motora AJM

- subz3ro_tdi
- Aktivista
- Příspěvky: 3307
- Registrován: 18 zář 2007, 08:17
- Bydliště: Žilina
Odpovědi: 0
Jozo to povedal bez servitka a nahlas, ale ma pravdu
Ked som robil prednedavnom prestavbu 5q na 6q, tiez som dostal kopec SZ s dotazmi kolko to stoji..... kazdy chce za 12 tis.KC kupit zanovne prevodovky s tip-top spojkou a komplet prislusenstvom 
Dovolim si tvrdit ze z nasho trhu uz 'zanovne' prevodovky nikto nezozenie... vsetko to ma nabehane cez 200 tis.km. Zvycajne treba menit minimalne zotrvak a spojku, ak nie aj synchrony v prevodovke a po case homokineticke klby na poloosiach. Alebo zohnat nieco v TOP stave mimo nasho trhu, napr. z nejakeho anglicana na diely (ako ja), ale za to si uz clovek musi byt ochotny priplatit....


Dovolim si tvrdit ze z nasho trhu uz 'zanovne' prevodovky nikto nezozenie... vsetko to ma nabehane cez 200 tis.km. Zvycajne treba menit minimalne zotrvak a spojku, ak nie aj synchrony v prevodovke a po case homokineticke klby na poloosiach. Alebo zohnat nieco v TOP stave mimo nasho trhu, napr. z nejakeho anglicana na diely (ako ja), ale za to si uz clovek musi byt ochotny priplatit....
Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
-
- Sběrač informací
- Příspěvky: 36
- Registrován: 13 zář 2009, 15:54
- Bydliště: Východní čechy
Odpovědi: 0
No a presne proto jsem sem napsal
Je nekdo kdo to umi,zvladne to i kdyz si za to necha zaplatit a nebo tu jsou jen velkohuby kecy od radobytuzeru co maji VAG 409.x? 
Neni tezky sehnat cloveka co sezene dily, neni tezky sehnat "delnika" co je nejak namontuje. Je tezky najit cloveka co dela oboje dohromady a da se na nej spolehnout!!!


Neni tezky sehnat cloveka co sezene dily, neni tezky sehnat "delnika" co je nejak namontuje. Je tezky najit cloveka co dela oboje dohromady a da se na nej spolehnout!!!
-
- Sběrač informací
- Příspěvky: 36
- Registrován: 13 zář 2009, 15:54
- Bydliště: Východní čechy
Odpovědi: 0
ale až ji uvidíš tak pustíš slinu za 8000 by to chtěli lidi asi i s prací ale to by šlo bez záruky na stav...
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!