rozdvojeni vyfuku za tlumičem

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
lukas.novot
Přispěvovatel
Příspěvky: 98
Odpovědi: 0
Registrován: 22 led 2010, 12:13

rozdvojeni vyfuku za tlumičem

Příspěvek od lukas.novot »

Chci se zeptat bude motoru hodne vadit kdyz rozdvojim vyfuk za tlumicem? chci mit na aute 4 koncovky, je to poue vzhledova zaležitost. Nebudou potom odcházet spaliny špatně? octavia 1.9tdi 81 kw
Markus01
Aktivista
Příspěvky: 1131
Odpovědi: 0
Registrován: 21 úno 2006, 18:04
Bydliště: Rokycany

Příspěvek od Markus01 »

A nestačilo by se zeptat jednou? Vadit by to nemělo pokud to rozdvojení bude dostatečně dimenzovaný.
OI: ASV+S764+hybrid RR Auto+soft Dragpower . HP+Eibach+Strongflex+TT puky+23mm stab . FN-III 312mm
redleon
Přispěvovatel
Příspěvky: 137
Odpovědi: 0
Registrován: 09 úno 2007, 11:48
Bydliště: Praha 4

Příspěvek od redleon »

ono jde o to co bereš jako vadit. auto pojede, na to to vadit nebude, ale vzhledem k tomu že je to pro spaliy zvýšený odpor, bude to snižovat výkon.
Uživatelský avatar
Jayson
Aktivista
Příspěvky: 1693
Odpovědi: 0
Registrován: 14 zář 2008, 16:01

Příspěvek od Jayson »

A hlavně to bude vypadat příšerně, neřeknu, kdyby to byla Audi 3.0TDi, ale O1 1.9TDi (wallbash) (wallbash)
lukas.novot
Přispěvovatel
Příspěvky: 98
Odpovědi: 0
Registrován: 22 led 2010, 12:13

hmm

Příspěvek od lukas.novot »

tak to dam koncovku jak ma o1 rs , to by vykon ubyrat nemuselo že? Nechci vzhled na ukor vykonu...
Uživatelský avatar
Jayson
Aktivista
Příspěvky: 1693
Odpovědi: 0
Registrován: 14 zář 2008, 16:01

Příspěvek od Jayson »

Pokud necháš jeden výfuk, tak RS koncovka je vynikající oproti tomu co jsi původně zamýšlel :)
kozelpub
Přispěvovatel
Příspěvky: 232
Odpovědi: 0
Registrován: 17 led 2010, 13:36

Příspěvek od kozelpub »

Jayson píše:Pokud necháš jeden výfuk, tak RS koncovka je vynikající oproti tomu co jsi původně zamýšlel :)
a co rozdelit a dat polovicny prumer trubky :) takze priklad od motoru de 60mm a pak se rozdeli na dve 30 mm :) pripadne i 25 mm jak se plyn ochladi :)
VW golf IV, 1.9 TDI, 74 kw zatial vsetko povodne :(
boobika
Aktivista
Příspěvky: 1151
Odpovědi: 0
Registrován: 02 srp 2009, 16:41

Příspěvek od boobika »

to bych nedělal, protože zmenšíš průřez na polovinu. průřez trubky o průměru 60mm se NEROVNÁ součtu průřezům 2 trubek o 30mm!!

u 60mm je průřez cca 28cm2 a u 1x30mm je to cca jen 7cm2.

na místo jdné 60tky, protřebuješ 2 cca. 45tky ;) (matematicky)
kozelpub
Přispěvovatel
Příspěvky: 232
Odpovědi: 0
Registrován: 17 led 2010, 13:36

Příspěvek od kozelpub »

boobika píše:to bych nedělal, protože zmenšíš průřez na polovinu. průřez trubky o průměru 60mm se NEROVNÁ součtu průřezům 2 trubek o 30mm!!

u 60mm je průřez cca 28cm2 a u 1x30mm je to cca jen 7cm2.

na místo jdné 60tky, protřebuješ 2 cca. 45tky ;) (matematicky)
:) diky za objasneni se mi i zdalo malo ze to bude taka nic trubka :D
VW golf IV, 1.9 TDI, 74 kw zatial vsetko povodne :(
Markus01
Aktivista
Příspěvky: 1131
Odpovědi: 0
Registrován: 21 úno 2006, 18:04
Bydliště: Rokycany

Příspěvek od Markus01 »

Moc to hrotíte. Když by se z jedný trubky rozdvojily dvě stejný, to rozdvojení bylo dobře udělaný tak to bude určitě daleko menší špunt než kat. Jestli to bude vůbec špunt...
OI: ASV+S764+hybrid RR Auto+soft Dragpower . HP+Eibach+Strongflex+TT puky+23mm stab . FN-III 312mm
petrsk
Přispěvovatel
Příspěvky: 417
Odpovědi: 0
Registrován: 25 črc 2007, 20:05
Bydliště: Usti nad labem
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od petrsk »

mam rover 825 TD od turba mam 80 mm trubku az do zadu a tesne za zadni napravou ji mam rozvetvenou a uplne v pohode.jen to ma ted zvuk jak 8-mi valec.
Rover 825 TD, 89kW @ 110kW
Uživatelský avatar
fabiátor
Moderátor
Příspěvky: 1258
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 14:59
Bydliště: Střední Čechy a Šumava

Příspěvek od fabiátor »

petrsk píše:jen to ma ted zvuk jak 8-mi valec.
coz by mohlo byt dano ciste hypoteticky pulzaci vyfukovych plynu v rozdilne delce kazde vetve po rozdeleni, predpokladam ze je nemas stejne dlouhe
petrsk
Přispěvovatel
Příspěvky: 417
Odpovědi: 0
Registrován: 25 črc 2007, 20:05
Bydliště: Usti nad labem
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od petrsk »

urcite nejsou stejne dlouhe :) ,ale zvuk to ma peknej
Rover 825 TD, 89kW @ 110kW
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“