hybridní turbo

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
BH motor
Aktivista
Příspěvky: 2367
Registrován: 28 led 2007, 18:17
Odpovědi: 0
Bydliště: turany

Příspěvek od BH motor »

Turbina v TDI je vzdy nieco za nieco. Bud vysoky vykon alebo dobry priebeh v sirsom spektre. Treba si len uvazit ci chcem sprintovat alebo chodit na nakupy do Tesca. Je to len volba a vzdy je to nieco za nieco.
MAHA 4x4 LPS 3000
AUDI RS4 2,7 biturbo
SQ7
jedno prekvapko čoskoro
Uživatelský avatar
scream
Přispěvovatel
Příspěvky: 772
Registrován: 23 led 2006, 15:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od scream »

Ano, dokud někdo nevymyslí dobře fungující dvojitý přeplnovaní, tak je skloubení tech dvou věcí dost špatně řešitelnej problém.
Lukas.J.J
Přispěvovatel
Příspěvky: 120
Registrován: 09 kvě 2007, 16:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Litoměřice

Příspěvek od Lukas.J.J »

A co ten motor benzín od VW tušim 1,4 s kompresorem i turbem? Tam to nějak skloubit zvládli...
Fočus 1,6TDCI
T4 MTDI
váha
Aktivista
Příspěvky: 3887
Registrován: 09 bře 2006, 14:34
Odpovědi: 0
Bydliště: královehradecký kraj

Příspěvek od váha »

vita píše:Tak tak, jo eště by tady byla možnost dát tam jedno veliký turbo na vysoký otáčky a jedno malý na nízký (ale neumim si dost dobře představit jak by se to tam vešlo a jak by se to dalo řídit).
úplně normálně koukni na BMW 535d,ten to dotáhnul do konce a seriový výkon 200kw,podívej se kdo vyhrává v mimoni kategorii diesel nad 2500ccm,opel si stim taky pohrával u 1,9cdti nebo jak to mu motoru nadává (noteeth)
Escalade EXT 6.2 AWD flexfuel
Petr98
Přispěvovatel
Příspěvky: 665
Registrován: 15 kvě 2007, 10:29
Odpovědi: 0
Bydliště: Řepiště
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Petr98 »

váha píše:
vita píše:Tak tak, jo eště by tady byla možnost dát tam jedno veliký turbo na vysoký otáčky a jedno malý na nízký (ale neumim si dost dobře představit jak by se to tam vešlo a jak by se to dalo řídit).
úplně normálně koukni na BMW 535d,ten to dotáhnul do konce a seriový výkon 200kw,podívej se kdo vyhrává v mimoni kategorii diesel nad 2500ccm,opel si stim taky pohrával u 1,9cdti nebo jak to mu motoru nadává (noteeth)
Tak tak
Golf IV Long,TDI- ARL,H&R, K&N, RS Brakes, 60mm stainless exhaust, Alu 18" 202PS - minulost
Thalia na litačku okolo chalupy
Pug 206, 1.6 16V automat
Škoda 1000 MB. 1964- 31 kW
Škoda 1000 MBG, 1967 38kW
Škoda 1000 MBX- shanim
737428559
Uživatelský avatar
vita
Přispěvovatel
Příspěvky: 430
Registrován: 11 říj 2006, 12:21
Odpovědi: 0
Bydliště: Někde mezi Libercem-Kolínem-Janovickou Lhotou

Příspěvek od vita »

Ale asi to nevyvinuli v garáži za pár tisíc. Ale jinak tyhle dvouturbový systémy sou fak nádhera.
Vento, AFN 81kw + čip (zatim nevim kolik ale jede líp než orig. 81kw :) )
Uživatelský avatar
scream
Přispěvovatel
Příspěvky: 772
Registrován: 23 led 2006, 15:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od scream »

asi jako Vita, ano jsou dobry, stejne jako CR, ale jen do doby nez se vyserou. Někdo potom musi vytahnout prachy a bude to drahy.
go.vojta
Aktivista
Příspěvky: 1871
Registrován: 02 dub 2006, 11:19
Odpovědi: 0
Bydliště: třebíč
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od go.vojta »

jo tuhle jsem měl 535D na dílně.. docela zajímavé.. a pěkně to jede :D
Passat B5 tdi, passat B4 tdi

BMW R1150GS
Biftek
Nováček
Příspěvky: 11
Registrován: 22 čer 2010, 20:05
Odpovědi: 0

Příspěvek od Biftek »

KONEČNĚ VÝM CO TO OBMÁŠÍ :o :o
kozelpub
Přispěvovatel
Příspěvky: 232
Registrován: 17 led 2010, 13:36
Odpovědi: 0

Příspěvek od kozelpub »

VW golf IV, 1.9 TDI, 74 kw zatial vsetko povodne :(
Uživatelský avatar
fabiátor
Moderátor
Příspěvky: 1258
Registrován: 23 led 2006, 14:59
Odpovědi: 0
Bydliště: Střední Čechy a Šumava

Příspěvek od fabiátor »

váha píše:No pochybuju že by jsi to na koleni vyvážil by jsi musel mít sakra rovný koleno (rofl)
Trochu OT ale mozna namet pro nekoho. Turbiny do leteckych modelu se amatersky meri na nevyvahu pomoci repraku ve funkci snimace vibraci v zavislosti na otackach a jako zobrazovaci jednotka se pouziva osciloskop. Podle hodnoty amplitudy se pak pozna oblast otacek, kde se nevyvahy nejvic projevi.
kozelpub
Přispěvovatel
Příspěvky: 232
Registrován: 17 led 2010, 13:36
Odpovědi: 0

Příspěvek od kozelpub »

http://uploading.sk/obrazek/n1q0iiv/2544-4mg.jpg

pls trosku nechapem odkial to vedie? vysvetli pls niekdo?
VW golf IV, 1.9 TDI, 74 kw zatial vsetko povodne :(
Uživatelský avatar
Misík
Přispěvovatel
Příspěvky: 605
Registrován: 11 bře 2009, 19:52
Odpovědi: 0
Bydliště: Slovensko

Příspěvek od Misík »

kozelpub píše:http://uploading.sk/obrazek/n1q0iiv/2544-4mg.jpg

pls trosku nechapem odkial to vedie? vysvetli pls niekdo?
To dalej putuje do sacich zvodov ci parohov teda priamo tadial ide tlak vzduchu od turb do sania.
VW Passat B5 1.9 TDI syncro 320Nm 155Ps
https://dieselpower.cz/forum/viewtopic. ... highlight=
kozelpub
Přispěvovatel
Příspěvky: 232
Registrován: 17 led 2010, 13:36
Odpovědi: 0

Příspěvek od kozelpub »

Misík píše:
kozelpub píše:http://uploading.sk/obrazek/n1q0iiv/2544-4mg.jpg

pls trosku nechapem odkial to vedie? vysvetli pls niekdo?
To dalej putuje do sacich zvodov ci parohov teda priamo tadial ide tlak vzduchu od turb do sania.
ale ta rurka co som oznacil tak asi v jej polke ( iba ta chromova cast )
zlava do nej vstupuje od turb ties naka trubka a je prepojena aj s tym hornym? tak nechapem ci sa prepnu klapky a potom vzduch tlaci dolne turbo do horneho a as potom do sania abo jak
VW golf IV, 1.9 TDI, 74 kw zatial vsetko povodne :(
Uživatelský avatar
netopier
Aktivista
Příspěvky: 3328
Registrován: 29 říj 2006, 22:37
Odpovědi: 0
Bydliště: ZVOLEN,SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od netopier »

klapkou sa presmeruvava chod spalin, a dalsou-tou co myslis chod stlaceneho vzduchu. kym velke turbo netlaci, je ta klapka na pripoji zavreta aby tlak neunikal. a ked sa roztoci aj velke, tak sa zase prepne naopak a spaliny neroztacaju male turbo a velke tlaci priamo do sania
Seat Cordoba 1.9 TDI,VKLR, Dbilas, HFLO-X, 12mm, 4bar MAP, FMIC,keramika
O III 2.0 TDI
PORSCHE 968 Targa
PORSCHE 944 TURBO S
Š1000MB 1967
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“