hybridní turbo
Moderátoři: šulda, Moderátoři
úplně normálně koukni na BMW 535d,ten to dotáhnul do konce a seriový výkon 200kw,podívej se kdo vyhrává v mimoni kategorii diesel nad 2500ccm,opel si stim taky pohrával u 1,9cdti nebo jak to mu motoru nadávávita píše:Tak tak, jo eště by tady byla možnost dát tam jedno veliký turbo na vysoký otáčky a jedno malý na nízký (ale neumim si dost dobře představit jak by se to tam vešlo a jak by se to dalo řídit).
Escalade EXT 6.2 AWD flexfuel
-
Petr98
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 665
- Registrován: 15 kvě 2007, 10:29
- Bydliště: Řepiště
- Kontaktovat uživatele:
Tak takváha píše:úplně normálně koukni na BMW 535d,ten to dotáhnul do konce a seriový výkon 200kw,podívej se kdo vyhrává v mimoni kategorii diesel nad 2500ccm,opel si stim taky pohrával u 1,9cdti nebo jak to mu motoru nadávávita píše:Tak tak, jo eště by tady byla možnost dát tam jedno veliký turbo na vysoký otáčky a jedno malý na nízký (ale neumim si dost dobře představit jak by se to tam vešlo a jak by se to dalo řídit).
Golf IV Long,TDI- ARL,H&R, K&N, RS Brakes, 60mm stainless exhaust, Alu 18" 202PS - minulost
Thalia na litačku okolo chalupy
Pug 206, 1.6 16V automat
Škoda 1000 MB. 1964- 31 kW
Škoda 1000 MBG, 1967 38kW
Škoda 1000 MBX- shanim
737428559
Thalia na litačku okolo chalupy
Pug 206, 1.6 16V automat
Škoda 1000 MB. 1964- 31 kW
Škoda 1000 MBG, 1967 38kW
Škoda 1000 MBX- shanim
737428559
Trochu OT ale mozna namet pro nekoho. Turbiny do leteckych modelu se amatersky meri na nevyvahu pomoci repraku ve funkci snimace vibraci v zavislosti na otackach a jako zobrazovaci jednotka se pouziva osciloskop. Podle hodnoty amplitudy se pak pozna oblast otacek, kde se nevyvahy nejvic projevi.váha píše:No pochybuju že by jsi to na koleni vyvážil by jsi musel mít sakra rovný koleno
http://uploading.sk/obrazek/n1q0iiv/2544-4mg.jpg
pls trosku nechapem odkial to vedie? vysvetli pls niekdo?
pls trosku nechapem odkial to vedie? vysvetli pls niekdo?
VW golf IV, 1.9 TDI, 74 kw zatial vsetko povodne 
To dalej putuje do sacich zvodov ci parohov teda priamo tadial ide tlak vzduchu od turb do sania.kozelpub píše:http://uploading.sk/obrazek/n1q0iiv/2544-4mg.jpg
pls trosku nechapem odkial to vedie? vysvetli pls niekdo?
VW Passat B5 1.9 TDI syncro 320Nm 155Ps
https://dieselpower.cz/forum/viewtopic. ... highlight=
https://dieselpower.cz/forum/viewtopic. ... highlight=
ale ta rurka co som oznacil tak asi v jej polke ( iba ta chromova cast )Misík píše:To dalej putuje do sacich zvodov ci parohov teda priamo tadial ide tlak vzduchu od turb do sania.kozelpub píše:http://uploading.sk/obrazek/n1q0iiv/2544-4mg.jpg
pls trosku nechapem odkial to vedie? vysvetli pls niekdo?
zlava do nej vstupuje od turb ties naka trubka a je prepojena aj s tym hornym? tak nechapem ci sa prepnu klapky a potom vzduch tlaci dolne turbo do horneho a as potom do sania abo jak
VW golf IV, 1.9 TDI, 74 kw zatial vsetko povodne 
- netopier
- Aktivista
- Příspěvky: 3328
- Registrován: 29 říj 2006, 22:37
- Bydliště: ZVOLEN,SK
- Kontaktovat uživatele:
klapkou sa presmeruvava chod spalin, a dalsou-tou co myslis chod stlaceneho vzduchu. kym velke turbo netlaci, je ta klapka na pripoji zavreta aby tlak neunikal. a ked sa roztoci aj velke, tak sa zase prepne naopak a spaliny neroztacaju male turbo a velke tlaci priamo do sania
Seat Cordoba 1.9 TDI,VKLR, Dbilas, HFLO-X, 12mm, 4bar MAP, FMIC,keramika
O III 2.0 TDI
PORSCHE 968 Targa
PORSCHE 944 TURBO S
Š1000MB 1967
O III 2.0 TDI
PORSCHE 968 Targa
PORSCHE 944 TURBO S
Š1000MB 1967