na IV. rs padá do nouzáku a svítí kontrolka

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

TomasB
Přispěvovatel
Příspěvky: 62
Registrován: 23 led 2006, 18:06
Odpovědi: 0

Příspěvek od TomasB »

Tak jsem zkoušel tu baňku, jestli to teda byla ona :-) Zajel jsem rukou k turbu a nahmatal jsem tam takovou tyčku, která na konci končí takovým jakoby plechem. Zkoušel jsem to zamačkávat a šlo to hodně těžce, jako kdybych to tlačil proti nějaké gumě. Kladlo to dost velký odpor. Byly tam místa, kdy mi přišlo, že to drhne. Tak se asi ta baňka podívá ven.
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14435
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Co ta diagnostika už jí auto vidělo? ;)
TomasB
Přispěvovatel
Příspěvky: 62
Registrován: 23 led 2006, 18:06
Odpovědi: 0

Příspěvek od TomasB »

Zatím ne, měl jsem auto teď u kámoše na lakovně, protože mi to nějakej hajzl vykurvenej na parkovišti nabořil zadní blatník u světla a samozřejmě ujel. Musel to být nějaký náklaďák nebo dodávka, protože to bylo hodně vysoko. A zbořené to bylo fest, muselo se to vyklepnout a pak na lak, bylo to až na plech a asi 5-10cm probořené dovnitř. Když to měl v boxu, tak tam zaboha nechtěl připustit jinou aktivitu než lakování, aby se mu tam nedostal nějakej bordel. Až dneska odpoledne, když už to bylo venku, tak jsme akorát jukli na tu baňku, ale na diagnostiku nedošlo, protože neměl čas, stálo mu na lakovně další auto. Navíc diagnostiku může udělat jen na dílně u PC, nemá kabel, kterým by se mohl připojit k notebooku. Na VAG to napíchneme až příští sobotu.
TomasB
Přispěvovatel
Příspěvky: 62
Registrován: 23 led 2006, 18:06
Odpovědi: 0

Příspěvek od TomasB »

hlavně by mně teď zajímalo, jak těžce má ta tyčinka chodit.
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14435
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Vem si podlatk rovnou z vedení mezi vakupvkou a posilovačem brzd a za běžícího motoru to napíchni přímo na baňku, musí z horního polohy mrštně zajet na spodní doraz. Případně pokud bys baňku odpojil a hýbal jen samotnou regulací tak musí chydit volně, bez zádrhelů.
Uživatelský avatar
martinsidlo
Aktivista
Příspěvky: 5024
Registrován: 06 pro 2009, 15:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha 5

Příspěvek od martinsidlo »

Tomáhek píše:Mě tohle dělalo taky,ještě v motoru jako lehce cuklo a rozsvítila se kontrolka el.motoru a přestalo jít turbo.Zkoušel jsem táhlo na baňce a nahoře se lehce zasekávalo,tak jsem ze shora do baňky nastříkal silikonovej sprej Sil 100 a od tý doby je to naprosto OK,nepadá do nouzáku a kontrolka se nerozsvicí
Taky jsi to sem nemohl napsat dřív,než jsem měnil baňku.Ušetřil bych 1800,-Kč a práci.Tu starou jsem prostříkal a rozchodil,takže ji vlastně nic není.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,790tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
Uživatelský avatar
martinsidlo
Aktivista
Příspěvky: 5024
Registrován: 06 pro 2009, 15:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha 5

Příspěvek od martinsidlo »

TomasB píše:hlavně by mně teď zajímalo, jak těžce má ta tyčinka chodit.
Nejlepší to rozpojit od sebe,je tam závlačka.Reg.turba musí jít úplně volně,baňka klade odpor ale nesmí zadrhávat.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,790tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
TomasB
Přispěvovatel
Příspěvky: 62
Registrován: 23 led 2006, 18:06
Odpovědi: 0

Příspěvek od TomasB »

tak nalogováno
TomasB
Přispěvovatel
Příspěvky: 62
Registrován: 23 led 2006, 18:06
Odpovědi: 0

Příspěvek od TomasB »

já se v tom nevyznám, tak celej soubor je zde:

Saturday,18,September,2010,21:41:18
038 906 012 HC ,,G000SG 4923,

,Group A:,'009,,,,Group B:,'010,,,,Group C:,'011
,,Engine speed,Injection Quantity,Inj. limit, ,,MAF Sensor,Atmos. Pressure,Manifold Pressure,Throttle,,Engine speed,Specified MAP,Actual MAP,D.cycle MAP v.
,TIME,rpm,CC active,during a/t shift,36.0-39.0 mg/H,TIME,230-370 mg/H,Sensor-f96-,MAP sensor-G71-,%Throttle,TIME,rpm,1850-1950 mbar,1700-2080 mbar,45-95%
MARKER,STAMP, /min, mg/R, mg/R,,STAMP, mg/R, mbar, mbar,%,STAMP, /min, mbar, mbar, %
,0.01,1239,0.0,51.0, ,0.42,395.0,979,1122,0.0,0.82,1449,1000,1071,28.3
,1.23,2079,0.0,51.0, ,1.63,530.0,979,1183,0.0,2.03,2541,1020,1306,31.9
,2.43,2499,0.0,51.0, ,2.83,640.0,979,1428,0.0,3.23,2457,1010,1438,31.9
,3.63,2415,0.0,51.0, ,4.03,625.0,979,1438,0.0,4.43,2373,1010,1428,31.9
,4.83,2352,0.0,51.0, ,5.23,645.0,979,1408,0.0,5.63,2289,1010,1397,31.9
,6.03,2247,0.0,51.0, ,6.43,650.0,979,1387,0.0,6.83,2184,1000,1377,31.9
,7.23,2163,0.0,51.0, ,7.63,600.0,979,1357,0.0,8.03,987,1000,1255,19.9
,8.43,924,0.0,51.0, ,8.83,315.0,979,1091,0.0,9.23,1197,1000,1040,19.9
,9.63,1470,0.0,51.0, ,10.03,505.0,979,1091,0.8,10.43,1449,1000,1122,29.1
,10.83,1449,0.0,51.0, ,11.23,295.0,979,1091,7.8,11.66,1428,1000,1071,29.9
,12.08,1428,0.0,51.0, ,12.49,285.0,979,1051,9.8,12.89,1407,1000,1051,30.3
,13.29,1386,0.0,51.0, ,13.71,320.0,979,1051,16.9,14.11,1386,1040,1061,36.7
,14.51,1386,0.0,51.0, ,14.91,335.0,979,1081,17.3,15.31,1386,1051,1091,36.7
,15.71,1407,0.0,51.0, ,16.11,615.0,979,1153,63.5,16.51,1428,1744,1326,19.9
,16.91,1491,0.0,51.0, ,17.31,895.0,979,1744,100.0,17.71,1596,1846,1928,49.4
,18.11,1617,0.0,51.0, ,18.51,1070.0,979,2152,100.0,18.89,1722,1928,2203,62.6
,19.29,1785,0.0,51.0, ,19.71,1180.0,979,2315,100.0,20.11,1890,1989,2387,79.3
,20.51,1953,0.0,51.0, ,20.91,1215.0,979,2366,100.0,21.31,2037,1999,2366,90.4
,21.69,2100,0.0,51.0, ,22.09,1190.0,979,2377,100.0,22.51,2184,1999,2397,94.4
,22.91,2268,0.0,51.0, ,23.31,1240.0,979,2458,100.0,23.69,2352,1999,2468,94.4
,24.09,2394,0.0,51.0, ,24.51,1230.0,979,2519,100.0,24.89,2499,1999,2530,94.4
,25.31,2541,0.0,51.0, ,25.71,1215.0,979,2530,100.0,26.11,2646,1999,2499,93.2
,26.52,2667,0.0,51.0, ,26.94,1145.0,989,2438,100.0,27.35,2751,1999,2397,92.4
,27.75,2793,0.0,51.0, ,28.17,800.0,979,1775,100.0,28.59,2814,2009,1652,92.4
,28.99,2835,0.0,51.0, ,29.40,700.0,979,1550,100.0,29.84,2856,2009,1520,92.4
,30.25,2877,0.0,51.0, ,30.65,555.0,989,1387,0.0,31.05,1974,1000,1183,92.4
,31.45,1407,0.0,51.0, ,31.87,475.0,989,1061,0.0,32.27,882,1000,1030,92.4
,45.88,1911,0.0,51.0, ,46.29,570.0,979,1336,33.3,45.48,1911,1234,1234,48.2
,47.14,1932,0.0,51.0, ,47.56,560.0,979,1387,34.9,46.73,1932,1326,1387,51.0
,48.37,1932,0.0,51.0, ,48.77,560.0,979,1204,0.0,47.97,1953,1377,1408,50.6
,49.57,1911,0.0,51.0, ,49.96,540.0,979,1193,0.0,49.17,1932,1000,1204,31.9
,50.77,1869,0.0,51.0, ,51.17,560.0,979,1183,0.0,50.37,1890,1000,1183,31.9
,51.97,924,0.0,51.0, ,52.37,295.0,979,1061,0.0,51.57,1008,1000,1142,19.9
,53.17,2268,0.0,51.0, ,53.57,565.0,979,1214,0.0,52.77,1617,1000,1030,29.1
,54.36,2163,0.0,51.0, ,54.76,640.0,979,1387,0.0,53.96,2205,1000,1295,31.9
,55.57,2100,0.0,51.0, ,55.97,640.0,979,1397,0.0,55.16,2121,1000,1397,31.9
,56.77,2037,0.0,51.0, ,57.17,655.0,979,1377,0.0,56.37,2058,1000,1387,31.9
,57.97,1974,0.0,51.0, ,58.37,630.0,979,1346,0.0,57.57,1995,1000,1367,31.9
,59.17,1911,0.0,51.0, ,59.57,605.0,979,1316,0.0,58.77,1932,1000,1336,31.9
,60.37,1848,0.0,51.0, ,60.77,610.0,979,1295,0.0,59.97,1869,1000,1306,31.5
,61.57,1785,0.0,51.0, ,61.97,585.0,979,1265,0.0,61.17,1806,1000,1285,31.1
,62.75,1722,0.0,51.0, ,63.15,560.0,979,1234,0.0,62.37,1743,1000,1255,30.7
,64.00,1659,0.0,51.0, ,64.42,545.0,989,1214,0.0,63.59,1680,1000,1224,30.3
,65.23,1596,0.0,51.0, ,65.67,530.0,979,1183,0.0,64.83,1617,1000,1204,29.9
,66.50,1533,0.0,51.0, ,66.91,535.0,979,1163,0.0,66.08,1554,1000,1183,29.1
,67.71,1470,0.0,51.0, ,68.11,540.0,979,1153,0.0,67.31,1491,1000,1163,28.7
,68.91,1407,0.0,51.0, ,69.31,515.0,979,1132,9.8,68.51,1428,1000,1142,28.7
,70.11,1449,0.0,51.0, ,70.51,810.0,979,1571,100.0,69.71,1407,1489,1193,25.1
,71.31,1575,0.0,51.0, ,71.71,1025.0,979,2050,100.0,70.91,1533,1816,1765,40.6
,72.51,1743,0.0,51.0, ,72.91,1060.0,979,2122,100.0,72.11,1680,1897,2071,58.2
,73.71,1890,0.0,51.0, ,74.11,1200.0,979,2295,100.0,73.31,1848,1979,2183,65.7
,74.91,2058,0.0,51.0, ,75.31,1195.0,979,2346,100.0,74.51,1995,1999,2336,78.1
,76.11,2205,0.0,51.0, ,76.51,1185.0,979,2326,100.0,75.71,2163,1999,2336,89.6
19,77.31,2352,0.0,51.0, ,77.71,1195.0,989,2377,100.0,76.91,2310,1999,2336,94.4
,78.51,2478,0.0,51.0, ,78.91,1190.0,979,2438,100.0,78.11,2457,1999,2397,94.4
,79.71,2646,0.0,51.0, ,80.11,1175.0,979,2448,100.0,79.31,2604,1999,2448,94.4
,80.91,2751,0.0,51.0, ,81.31,895.0,979,2101,100.0,80.51,2730,1999,2428,94.4
,82.11,2814,0.0,51.0, ,82.51,730.0,979,1591,56.1,81.71,2793,2009,1816,92.4
,83.31,1701,0.0,51.0, ,83.71,500.0,979,1102,0.0,82.91,2310,1010,1346,92.4
,84.51,1134,0.0,51.0, ,84.91,385.0,979,979,0.0,84.11,987,1000,1051,92.4
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

To je nějaká šifra z vesmíru? :)
nepropadat panice...
OťasTDi
Aktivista
Příspěvky: 4864
Registrován: 22 led 2010, 17:22
Odpovědi: 0
Bydliště: Děčín

Příspěvek od OťasTDi »

že se do toho montuju....tak ptal jsi se na to táhlo.to že ti dolu pruží je v pořádku.přemaháš membránu v baňce.ale nahoru musí chodit lehce a v plné dráze.cca 1cm no a nemělo by se po cestě zadrhávat.pokud je táhlo zadřené,tak s ním většinou prstem ani nehneš.ten podtlak můžeš taky zkusit,že ti někdo nastartuje a ty koukej na táhlo,jestli zajede na dorazový červík.a ten log udělej znova.ve vagu skupina 3,10,11 na 4ku do kopce od 1500ot do 4000ot a ulož ho s příponou .CSV a dej na leteckou poštu....
Škoda Octavia 3 Combi 1,6 TDi CR 81kw CXXB, r.v. 2017 + Škoda Rapid 1,2 TSi CBZA rv 2013...VCDS MAX, VIS Online, Delphi 2020.23
TomasB
Přispěvovatel
Příspěvky: 62
Registrován: 23 led 2006, 18:06
Odpovědi: 0

Příspěvek od TomasB »

no to jsem udělal a tady jsem nakopíroval ten soubor. Ani nebylo potřeba kopce, padlo to do nouzáku vždy. Nejbližší kopec mám stejně v nedohlednu.
TomasB
Přispěvovatel
Příspěvky: 62
Registrován: 23 led 2006, 18:06
Odpovědi: 0

Příspěvek od TomasB »

jsou tady: http://leteckaposta.cz/825495707

nejlepší je asi ta 7
TomasB
Přispěvovatel
Příspěvky: 62
Registrován: 23 led 2006, 18:06
Odpovědi: 0

Příspěvek od TomasB »

tak logy jsou tady a nikdo nic...
TomasB
Přispěvovatel
Příspěvky: 62
Registrován: 23 led 2006, 18:06
Odpovědi: 0

Příspěvek od TomasB »

odborníci vymřeli?
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“