Mildo, ohledně navrácení ručičky na 0 - nevím co máš za budík, já to na tom svém FK Automotive a vyřešil jsem to tak, že jak se dává ze zadu nádstavec se zárovkou, tak na horní část toho nádstavce jsem narval špejli která se opřela do nějaké pružiny

a po zasunutí do budíku můžu přesně rektifikovat nastavení ručičky hloubkou zasunutí nádstavce (nehledat v zasunutí žádný dvojsmysl

) jak je libo. Horší je to s podtlakem při vypnutí motoru ale vzhledem k tomu, že mám odstaveno EGR tak to neřeším...
Jestli chceš tak ti to nafotím ale co funguje na konkrétní značce budíku, nemusí fungovat na jiném... Napadlo mě ještě navrtat do budíku ze zadní části šroubek a rektifikovat to takto ale pokud funguje dřívko nebudu to řešit, nemluvě o případné reklamaci, to by se na mě dívali s provrtaným budíkem jak na vola...