Audi AFN kovaříci v motoru

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
martinkratas
Přispěvovatel
Příspěvky: 499
Registrován: 08 led 2009, 18:27
Odpovědi: 0

Příspěvek od martinkratas »

No je trochu drclá. A co za tu tvoji budeš chtít :?
martinkratas
Přispěvovatel
Příspěvky: 499
Registrován: 08 led 2009, 18:27
Odpovědi: 0

Příspěvek od martinkratas »

No je trochu drclá. A co za tu tvoji budeš chtít :?
martinkratas
Přispěvovatel
Příspěvky: 499
Registrován: 08 led 2009, 18:27
Odpovědi: 0

Příspěvek od martinkratas »

Jo ještě první válec je ten u převodovky?? Tam jsem vydělal žhavičku a dal drát. Nula mě ukazuje na tom středovým nálitku tak nevím. :roll:
Uživatelský avatar
mistrkutil
Přispěvovatel
Příspěvky: 448
Registrován: 11 čer 2008, 22:50
Odpovědi: 0

Příspěvek od mistrkutil »

V podstatě první válec je od rozvodů když to postavíš na válec u převodovky je třeba o 180 pootočit vačku a čerpadlo ;) takže když to shrnu byly nesprávně nastaveny rozvody a doklepal jsi si všechny sací hydra a možná i ventily (noteeth)
T4+B5,5
martinkratas
Přispěvovatel
Příspěvky: 499
Registrován: 08 led 2009, 18:27
Odpovědi: 0

Příspěvek od martinkratas »

Já to před rozděláním zaaretoval na čerpadle, na vačce a na ozubeném kole na klice jsen si udělal značku. A tak jsem to taky nastavil. Tak fakt nevím jak jsem to posr....l (LOL)
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14450
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

A ty hydra jsou špatný jen ty dva nebo víc?
martinkratas
Přispěvovatel
Příspěvky: 499
Registrován: 08 led 2009, 18:27
Odpovědi: 0

Příspěvek od martinkratas »

Jen ty dvě. :?
Zdeněk M
Aktivista
Příspěvky: 3589
Registrován: 28 dub 2008, 22:56
Odpovědi: 0
Bydliště: okres TC

Příspěvek od Zdeněk M »

martinkratas píše:Jen ty dvě. :?
Blbě si to nastavil, ta vacka ti ujela kus do zadu (2 zuby) naražel píst na ventil až prorazil to hydro. Sundej hlavu, stejne bude ten ventil ohlý, když to nechas tak upadne talířek a uvidís ojnicu. Aspon skontrolujes skody, to už musel bejt abnormalní rachot od startu :?
martinkratas
Přispěvovatel
Příspěvky: 499
Registrován: 08 led 2009, 18:27
Odpovědi: 0

Příspěvek od martinkratas »

Zkoušel jsem ventily zmačknout a chodí normálně. Co kdybych zkusil změřit tlaky ve válci??? Když půjde hlava dolů tak musím dát nový šrouby, těsnění a ventily. To je fakt v pr....li (wallbash)
Zdeněk M
Aktivista
Příspěvky: 3589
Registrován: 28 dub 2008, 22:56
Odpovědi: 0
Bydliště: okres TC

Příspěvek od Zdeněk M »

martinkratas píše:Zkoušel jsem ventily zmačknout a chodí normálně. Co kdybych zkusil změřit tlaky ve válci??? Když půjde hlava dolů tak musím dát nový šrouby, těsnění a ventily. To je fakt v pr....li (wallbash)
Ten ventil ve voditku chodí, není ohlý v te casti ktera chodí ve vodítku v ramci zdvyhu vacky ale u konce tej stopky u klinků. ;) Sundej hlavu a uvidis, jinak je to oprava naprd.
Uživatelský avatar
koco
Aktivista
Příspěvky: 1931
Registrován: 11 říj 2006, 14:02
Odpovědi: 0
Bydliště: SR-TT

Příspěvek od koco »

Ono tá značka na setrváku tam nie je len tak pre parádu, preto sa to podla nej nastavuje. Ak si to označíš na kolečku na kluke a sa ti to tam posunie napr. o 1mm čo ani nezbadáš okom, tak na zotrváku sa ti to posunie o 3cm pretože priemer toho zotrváku je velky oproti tomu malému kolečku na kluke.
Tak ako píšu chalani, daj rovno hlavu dolu a na GO, ak to bolo posunuté tak podla mna narážal ventil do piestu na každom valci, a tam nie je čo riešit. hlava GO, tesnenie, a samozrejme nové hydra, ak nebola ešte hlava dolu tak skrutky nechaj radšej staré, ak chceš dat nové tak iné ako origo tam nedávaj, ale cena u nás 100€/10ks. A daj tam aj tú Tomášovu vačku aby ti tá tvoja poškodená nezničila tie nové hydra a budeš tam kde teraz.
AUDI A4 Avant TDI, AFN, 764, 11mm, 1749VA, jednohmota HDS, egrOFF, katOFF, soft, 288/245
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Ono na obranu je třeba říci, že výrobce je trošku debil, ta jeho slavná nula již na starých motorech a nálitek vedle a okénko u Audi,všude jiné není žádná genialita a člověka to zdržuje..To ať jsou žabožrouti jakkoli ujetý, jejich kolík do setrváku, popřípadě prořízlý setrvák má něco do sebe..Proto dělat rozvody u těchto motorů není dobré v kvaltu..Takže rychlíci kolikrát narazí... :)
nepropadat panice...
Uživatelský avatar
mistrkutil
Přispěvovatel
Příspěvky: 448
Registrován: 11 čer 2008, 22:50
Odpovědi: 0

Příspěvek od mistrkutil »

JJ já si pro jistotu než sundám řemen najdu značku a buď majzlíkem naklepnu aby to bylo lépe vidět nebo natřu rysku červenou nebo žlutou barvou ;)
T4+B5,5
martinkratas
Přispěvovatel
Příspěvky: 499
Registrován: 08 led 2009, 18:27
Odpovědi: 0

Příspěvek od martinkratas »

Tak jsem zhodil palici a na pístech není známky nárazu ventilů. Vyhodil jsem ty dva sací ventily kde byli prasklý hydra a změřil je na hodinkách a jsou OK. Tak to je fakt záhada :? Jsem si vědom toho, že jsem rozvody zkur....il, ale když jsem to nastavil tak jsem neotočil jen dvě otáčky vždy to udělám nejmíň 3x (LOL) a žádný odpor nebyl. (LOL) Chci se zeptat jestli se tady brousí hlava, protože ventily jsou trochu vystrčený nad plochu hlavy nebo mám všechny vyhodit?? Stejně budu dělat gufera a zalapuju ventily. Písty jsou vystrčený nad hranu bloku cca 1mm tak jaký těsnění??? Proč ty hydra praskly to teď nechápu (wallbash)
TAXI
Sběrač informací
Příspěvky: 40
Registrován: 15 úno 2009, 21:52
Odpovědi: 0
Bydliště: Havířov

Re: Audi AFN kovaříci v motoru

Příspěvek od TAXI »

martinkratas píše:Zdravím všechny na foru. Co to může dělat, že po nastartování v motoru pravidelně cvaká jako kdyby někdo naklepával kosu (LOL) . Myslím, že to jsou hydroštely a dělá to i za tepla a taky při zvyšování otáček. Co vy na to ??? :? Díky


hydra
Skoda Octavia 1.9 TDI r.v00 provoz01 AGR 66KW chip 26 % EGR OFF zaslepene V-Max224km
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“