
Audi AFN kovaříci v motoru
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 499
- Registrován: 08 led 2009, 18:27
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 499
- Registrován: 08 led 2009, 18:27
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 499
- Registrován: 08 led 2009, 18:27
- mistrkutil
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 448
- Registrován: 11 čer 2008, 22:50
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 499
- Registrován: 08 led 2009, 18:27
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 499
- Registrován: 08 led 2009, 18:27
Ten ventil ve voditku chodí, není ohlý v te casti ktera chodí ve vodítku v ramci zdvyhu vacky ale u konce tej stopky u klinků.martinkratas píše:Zkoušel jsem ventily zmačknout a chodí normálně. Co kdybych zkusil změřit tlaky ve válci??? Když půjde hlava dolů tak musím dát nový šrouby, těsnění a ventily. To je fakt v pr....li

Ono tá značka na setrváku tam nie je len tak pre parádu, preto sa to podla nej nastavuje. Ak si to označíš na kolečku na kluke a sa ti to tam posunie napr. o 1mm čo ani nezbadáš okom, tak na zotrváku sa ti to posunie o 3cm pretože priemer toho zotrváku je velky oproti tomu malému kolečku na kluke.
Tak ako píšu chalani, daj rovno hlavu dolu a na GO, ak to bolo posunuté tak podla mna narážal ventil do piestu na každom valci, a tam nie je čo riešit. hlava GO, tesnenie, a samozrejme nové hydra, ak nebola ešte hlava dolu tak skrutky nechaj radšej staré, ak chceš dat nové tak iné ako origo tam nedávaj, ale cena u nás 100€/10ks. A daj tam aj tú Tomášovu vačku aby ti tá tvoja poškodená nezničila tie nové hydra a budeš tam kde teraz.
Tak ako píšu chalani, daj rovno hlavu dolu a na GO, ak to bolo posunuté tak podla mna narážal ventil do piestu na každom valci, a tam nie je čo riešit. hlava GO, tesnenie, a samozrejme nové hydra, ak nebola ešte hlava dolu tak skrutky nechaj radšej staré, ak chceš dat nové tak iné ako origo tam nedávaj, ale cena u nás 100€/10ks. A daj tam aj tú Tomášovu vačku aby ti tá tvoja poškodená nezničila tie nové hydra a budeš tam kde teraz.
AUDI A4 Avant TDI, AFN, 764, 11mm, 1749VA, jednohmota HDS, egrOFF, katOFF, soft, 288/245
Ono na obranu je třeba říci, že výrobce je trošku debil, ta jeho slavná nula již na starých motorech a nálitek vedle a okénko u Audi,všude jiné není žádná genialita a člověka to zdržuje..To ať jsou žabožrouti jakkoli ujetý, jejich kolík do setrváku, popřípadě prořízlý setrvák má něco do sebe..Proto dělat rozvody u těchto motorů není dobré v kvaltu..Takže rychlíci kolikrát narazí... 

nepropadat panice...
- mistrkutil
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 448
- Registrován: 11 čer 2008, 22:50
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 499
- Registrován: 08 led 2009, 18:27
Tak jsem zhodil palici a na pístech není známky nárazu ventilů. Vyhodil jsem ty dva sací ventily kde byli prasklý hydra a změřil je na hodinkách a jsou OK. Tak to je fakt záhada
Jsem si vědom toho, že jsem rozvody zkur....il, ale když jsem to nastavil tak jsem neotočil jen dvě otáčky vždy to udělám nejmíň 3x
a žádný odpor nebyl.
Chci se zeptat jestli se tady brousí hlava, protože ventily jsou trochu vystrčený nad plochu hlavy nebo mám všechny vyhodit?? Stejně budu dělat gufera a zalapuju ventily. Písty jsou vystrčený nad hranu bloku cca 1mm tak jaký těsnění??? Proč ty hydra praskly to teď nechápu 




Re: Audi AFN kovaříci v motoru
martinkratas píše:Zdravím všechny na foru. Co to může dělat, že po nastartování v motoru pravidelně cvaká jako kdyby někdo naklepával kosu. Myslím, že to jsou hydroštely a dělá to i za tepla a taky při zvyšování otáček. Co vy na to ???
Díky
hydra
Skoda Octavia 1.9 TDI r.v00 provoz01 AGR 66KW chip 26 % EGR OFF zaslepene V-Max224km