Výměna ojničních pánví (šál) Prosím o rady.

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
aumi
Nováček
Příspěvky: 11
Odpovědi: 0
Registrován: 15 dub 2009, 19:29

Výměna ojničních pánví (šál) Prosím o rady.

Příspěvek od aumi »

Ahoj, potřeboval bych poradit. Mám OI 1,9 tdi 66kw typ AGR. A motor mi zvláštně cvaká. Hydroštely jsem měnil a stále beze změny. Proto se chystám měnit ojniční šály na klice. A proto bych se chtěl zeptat, zda je při jejich výmněně nutný ještě nějaký mechanický zásah(např. nějaké broušení klikové hřidele atd.), a nebo stačí koupit originál novou sadu pro tento motor a prostě je vyměnit. Číslo dílu je: 028105701J .Předem děkuji za rady
STIB
Přispěvovatel
Příspěvky: 651
Odpovědi: 0
Registrován: 13 bře 2009, 09:20

Příspěvek od STIB »

Jaký máš tlak oleje?
OCTAVIA- ALH
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Odpovědi: 0
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Jestli jsou čepy v pořádku, nic nepotřebuješ....
nepropadat panice...
Uživatelský avatar
mistrkutil
Přispěvovatel
Příspěvky: 448
Odpovědi: 0
Registrován: 11 čer 2008, 22:50

Příspěvek od mistrkutil »

Cvakání bývá buď hydroštel, vačka, nebo pístní čep, pokud se ozývá spíš klepání a jako do vany tak to jsou šály , jinak pokud to klepe krátce nebo jsi jel na sucho bez oleje výměna ti pomůže pokud to neklepe víc jak 500 Km jestli jezdíš delší dobu bude tutově oválná klika, zezačátku ti výměna pomůže tak na 10 000km pak na 3 000 a pak už nebudeš stíhat měnit, klika se dá opravit ale musí ven, to už je levnější sehnat jinou a taky jednodušší ;)
T4+B5,5
cernohousmartin
Přispěvovatel
Příspěvky: 122
Odpovědi: 0
Registrován: 08 úno 2009, 22:06

Příspěvek od cernohousmartin »

mam otázku.jak nejlíp poznam když klepe píst o stěnu válce,dá se to nějak odposlouchat?
petrsk
Přispěvovatel
Příspěvky: 417
Odpovědi: 0
Registrován: 25 črc 2007, 20:05
Bydliště: Usti nad labem
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od petrsk »

fonendoskop, pouzivaj to doktori :-D
Rover 825 TD, 89kW @ 110kW
sparco gti
Přispěvovatel
Příspěvky: 862
Odpovědi: 0
Registrován: 04 bře 2010, 07:34
Bydliště: zilina

Příspěvek od sparco gti »

Obrázek DOKTOR NIE SOM ALE VLASTNIM HO PRE VSETKY PRIPADY (LOL)
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“