Diagnostika u JTD vyblikanim

Alfa Romeo, Fiat, Lancia...

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
kecka
Přispěvovatel
Příspěvky: 545
Registrován: 19 kvě 2007, 21:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Kousek od Ostravy

Příspěvek od kecka »

co ?????????
Fabia II RS 132kw Combi
Clio II 1.2 brutal 43kw
Polo 6R mazel ženy :-)

EX Roomster TDi 184ps
Moravia Tuning soft :-)
Uživatelský avatar
Botas
Přispěvovatel
Příspěvky: 117
Registrován: 11 pro 2009, 21:50
Odpovědi: 0
Bydliště: plužná

Příspěvek od Botas »

No, jestli se dá z logu něco poznat. Všechny hodnoty ok atd :-) Měřeno na rovince za 4 a plnej :-)
AR145 SPORTIVA JTD 208HP

http://zkracene.cz/0LgJ
sikin1987
Aktivista
Příspěvky: 2686
Registrován: 14 kvě 2009, 16:35
Odpovědi: 0

Příspěvek od sikin1987 »

Botas píše:No, jestli se dá z logu něco poznat. Všechny hodnoty ok atd :-) Měřeno na rovince za 4 a plnej :-)
Boze co po na chces? nezda se ti neoc? turbo ti tlaci na max. vstrikovane palivo je podobny jak mam ja a vaha ti vazi taky celkem dobre,ale hodnoty maji byt vic k tisicovce
Uživatelský avatar
Botas
Přispěvovatel
Příspěvky: 117
Registrován: 11 pro 2009, 21:50
Odpovědi: 0
Bydliště: plužná

Příspěvek od Botas »

Tak zrovna po tobě siskine nic nechci...

V hadici před sáním je díra jak do prdele. Kdybych tu napsal, že mi pod kapotou od 2000ot/min začne něco syčet tak je to jasný. Šlo mi o to, jestli se dá diagnostikou odhalit nějaká netěsnost sacího potrubí. (hm)

Obrázek

Obrázek
AR145 SPORTIVA JTD 208HP

http://zkracene.cz/0LgJ
Uživatelský avatar
kecka
Přispěvovatel
Příspěvky: 545
Registrován: 19 kvě 2007, 21:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Kousek od Ostravy

Příspěvek od kecka »

podle mne pokud to turbo ufouka a natlaci tak to asi pres diag nepoznas .......
Fabia II RS 132kw Combi
Clio II 1.2 brutal 43kw
Polo 6R mazel ženy :-)

EX Roomster TDi 184ps
Moravia Tuning soft :-)
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Registrován: 16 říj 2007, 23:18
Odpovědi: 0

Příspěvek od TDI tech »

Pri takejto velkej diere to cez diagnostiku to poznas okamzite. Vaha vzduchu krmy jak dziva a plniaci tlak vyrazne zaostava za poziadavkov. A ked spustis okno tak musis pocut fucanie jak hurikan.
Non1
Přispěvovatel
Příspěvky: 785
Registrován: 11 čer 2008, 20:54
Odpovědi: 0

Příspěvek od Non1 »

Presne tam to rozmrdalo aj mne, taká istá diera, asi to tam praská. Ťah odišiel, po zalepení zas všetko ok, nediagnostikoval som to, keďže chyba bola zjavná.
Pokiaľ to má kolesá alebo kozy, tak s tým budú čoskoro problémy...
Uživatelský avatar
Botas
Přispěvovatel
Příspěvky: 117
Registrován: 11 pro 2009, 21:50
Odpovědi: 0
Bydliště: plužná

Příspěvek od Botas »

Právě, to jsem si říkal taky, že to bude na váze poznat. Bohužel nemám nikde log když byla hadice v pořádku, takže nemám s čím porovnat. Syčení je slyšet i se zavřeným oknem :-D. Bohužel, namísto zmenšení "tahu" se mi zdá, že jede lépe. To si vysvětluju tím, že váha zasraná a dává menší signál než by měla. Touto dírou uniká vzduch, tedy přes váhu toho jde víc a jednotka pustí víc nafty a pakliže jak píše kecka to turbo stejně nafouká, jede nakonec auto lépe než bez díry. Co je na mé teorii dobře či špatně?

Non1: čím se tyhle díry lepí? Kamarád říkal, že kobercovka opraví všechno - tomu moc nehovím, ale třeba i to by mohlo fungovat...
AR145 SPORTIVA JTD 208HP

http://zkracene.cz/0LgJ
Non1
Přispěvovatel
Příspěvky: 785
Registrován: 11 čer 2008, 20:54
Odpovědi: 0

Příspěvek od Non1 »

Botas píše: Non1: čím se tyhle díry lepí? Kamarád říkal, že kobercovka opraví všechno - tomu moc nehovím, ale třeba i to by mohlo fungovat...
Niekde som to tu už spomínal, použil som na to nejaký fidervajs, ktorým u nás na firme lepíme defekty, neviem presne názov tej gebuziny, no nanesieš to na odmastenú gumu, na to drisneš plátku ( podľa veľkosti diery ) prejdeš to takým ozubeným kolieskom aby to dobre sadlo a je to. Lepil som to minulého roku a doposiaľ to drží ( aj keď som to pre istotu ešte obehol izolačnou páskou ). Môžem ti potom presne povedať o čo ide, keď na to nezabudnem pozrieť a spýtam sa šéfa na cenu, prípadne pozriem na nete.
Pokiaľ to má kolesá alebo kozy, tak s tým budú čoskoro problémy...
alfik
Aktivista
Příspěvky: 1842
Registrován: 05 led 2008, 14:08
Odpovědi: 0
Bydliště: Vsetin-Cz

Příspěvek od alfik »

Chlapi,az nezakladam koli prkotine nove tema:
Vo FiatecuScane som v akcnych clenoch narazil na nejaky nazov Stabilizace-zaveseni motoru,alebo tak nejak.Je to myslim posledna polozka... CO TO JE????
Alfa 156 2.4 JTD 100kw + Sarkan Chip+EGR Off+Katik na majzel - EX
Passat Variant 1.8T APU
Uživatelský avatar
jurki888
Aktivista
Příspěvky: 2564
Registrován: 07 srp 2006, 23:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Nitra

Příspěvek od jurki888 »

podla mna je to nieco ako zakladne nastavenie myslim ze ti da vsetko do 0 hodnoty
Uživatelský avatar
cendler
Přispěvovatel
Příspěvky: 208
Registrován: 07 pro 2006, 22:25
Odpovědi: 0
Bydliště: Ve svém
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od cendler »

nazdar chlapy, měl bych na váz dotaz
mám AR 159sw 2,4JTDm, mám ji cca 4měsíce, teď jsem si pořídil diagnostiku ELM1,4a a FiatECUScan a vše funguje jak má, zatím se stím učím a zkouším co to umí, před alfou jsem měl koncern a tam je toho mraky napsáno, ale o tomhle moc lidí neví, ale na autě všechno funguje jak má, ale pro zajímavost jsem kouknul na DPF a měl jsem ho plný z 80%, tak jsem si v akčných členech nechal vyvolat čištění, celé operace trvala cca 5min a po dokončení, kde všechno proběhlo jak mělo, tak DPF byl plný ze 69%, po nastartování 70% a tak se chci zeptat, můžu tuhle operaci opakovat do skoro prázdného filtru? jde mi o to že přecijen to vypalování se nedělá při malých teplotách ( podle diagu 620°C ), tak abych si při svých experimentech něco zbytečně neoddělal.
díky
passat B5 1,9TDI PD 85kw origo - turbo z 96kw a chip a už to zase jede lépe
alfik
Aktivista
Příspěvky: 1842
Registrován: 05 led 2008, 14:08
Odpovědi: 0
Bydliště: Vsetin-Cz

Příspěvek od alfik »

Mate vo Fiatscane moznost vyberu teploty paliva. Ja to nikde nemozem najst? Jedna sa o EDC15C5
Alfa 156 2.4 JTD 100kw + Sarkan Chip+EGR Off+Katik na majzel - EX
Passat Variant 1.8T APU
Uživatelský avatar
cendler
Přispěvovatel
Příspěvky: 208
Registrován: 07 pro 2006, 22:25
Odpovědi: 0
Bydliště: Ve svém
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od cendler »

já u 159 mám to tam
passat B5 1,9TDI PD 85kw origo - turbo z 96kw a chip a už to zase jede lépe
alfik
Aktivista
Příspěvky: 1842
Registrován: 05 led 2008, 14:08
Odpovědi: 0
Bydliště: Vsetin-Cz

Příspěvek od alfik »

To uz je ale EDC 16,ze?
Alfa 156 2.4 JTD 100kw + Sarkan Chip+EGR Off+Katik na majzel - EX
Passat Variant 1.8T APU
Odpovědět

Zpět na „Italské vozy“