Diagnostika u JTD vyblikanim
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Právě, to jsem si říkal taky, že to bude na váze poznat. Bohužel nemám nikde log když byla hadice v pořádku, takže nemám s čím porovnat. Syčení je slyšet i se zavřeným oknem
. Bohužel, namísto zmenšení "tahu" se mi zdá, že jede lépe. To si vysvětluju tím, že váha zasraná a dává menší signál než by měla. Touto dírou uniká vzduch, tedy přes váhu toho jde víc a jednotka pustí víc nafty a pakliže jak píše kecka to turbo stejně nafouká, jede nakonec auto lépe než bez díry. Co je na mé teorii dobře či špatně?
Non1: čím se tyhle díry lepí? Kamarád říkal, že kobercovka opraví všechno - tomu moc nehovím, ale třeba i to by mohlo fungovat...

Non1: čím se tyhle díry lepí? Kamarád říkal, že kobercovka opraví všechno - tomu moc nehovím, ale třeba i to by mohlo fungovat...
Niekde som to tu už spomínal, použil som na to nejaký fidervajs, ktorým u nás na firme lepíme defekty, neviem presne názov tej gebuziny, no nanesieš to na odmastenú gumu, na to drisneš plátku ( podľa veľkosti diery ) prejdeš to takým ozubeným kolieskom aby to dobre sadlo a je to. Lepil som to minulého roku a doposiaľ to drží ( aj keď som to pre istotu ešte obehol izolačnou páskou ). Môžem ti potom presne povedať o čo ide, keď na to nezabudnem pozrieť a spýtam sa šéfa na cenu, prípadne pozriem na nete.Botas píše: Non1: čím se tyhle díry lepí? Kamarád říkal, že kobercovka opraví všechno - tomu moc nehovím, ale třeba i to by mohlo fungovat...
Pokiaľ to má kolesá alebo kozy, tak s tým budú čoskoro problémy...
- cendler
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 208
- Registrován: 07 pro 2006, 22:25
- Bydliště: Ve svém
- Kontaktovat uživatele:
nazdar chlapy, měl bych na váz dotaz
mám AR 159sw 2,4JTDm, mám ji cca 4měsíce, teď jsem si pořídil diagnostiku ELM1,4a a FiatECUScan a vše funguje jak má, zatím se stím učím a zkouším co to umí, před alfou jsem měl koncern a tam je toho mraky napsáno, ale o tomhle moc lidí neví, ale na autě všechno funguje jak má, ale pro zajímavost jsem kouknul na DPF a měl jsem ho plný z 80%, tak jsem si v akčných členech nechal vyvolat čištění, celé operace trvala cca 5min a po dokončení, kde všechno proběhlo jak mělo, tak DPF byl plný ze 69%, po nastartování 70% a tak se chci zeptat, můžu tuhle operaci opakovat do skoro prázdného filtru? jde mi o to že přecijen to vypalování se nedělá při malých teplotách ( podle diagu 620°C ), tak abych si při svých experimentech něco zbytečně neoddělal.
díky
mám AR 159sw 2,4JTDm, mám ji cca 4měsíce, teď jsem si pořídil diagnostiku ELM1,4a a FiatECUScan a vše funguje jak má, zatím se stím učím a zkouším co to umí, před alfou jsem měl koncern a tam je toho mraky napsáno, ale o tomhle moc lidí neví, ale na autě všechno funguje jak má, ale pro zajímavost jsem kouknul na DPF a měl jsem ho plný z 80%, tak jsem si v akčných členech nechal vyvolat čištění, celé operace trvala cca 5min a po dokončení, kde všechno proběhlo jak mělo, tak DPF byl plný ze 69%, po nastartování 70% a tak se chci zeptat, můžu tuhle operaci opakovat do skoro prázdného filtru? jde mi o to že přecijen to vypalování se nedělá při malých teplotách ( podle diagu 620°C ), tak abych si při svých experimentech něco zbytečně neoddělal.
díky
passat B5 1,9TDI PD 85kw origo - turbo z 96kw a chip a už to zase jede lépe