Kat Off

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Golf-GT
Přispěvovatel
Příspěvky: 479
Odpovědi: 0
Registrován: 07 pro 2009, 19:43

Příspěvek od Golf-GT »

Dani34el píše:
Golf-GT píše:[....byl po vykuchání katu rozdíl v tahu, mam kopec a na něm změřený úseky tak tam testujem auta když se něco ladí. po vykuchání katu byl rozdíl 5 km/h
To se opravdu vyplatí rozdíl 5 km/h a trochu lepší tak (takže tak 1/40 maximálky) a zato o 80 % víc emisí CO a HC....o zvýšení hluku nad povolený limit aniu nemluvě. Už aby u nás zavedli jako v Německu a Švýcarsku namátkový kontroly emisí v provozu, vážně.
hochu hochu, až někdy uvidíš diesla bez katalysatoru tak potom něco říkej, meleš tady samý voloviny :)
jak jsi přišel že je to 1/40 maximálky? jsi dcl jasnovědec ne? z jaký rychlosti to bereš? myslím že maximálka auta je podmíněná převodovkou, akcelerace je trochu jiné téma?
GIII AHF VA, S764, chip, kat+egr off, jednohmota + HDS57, 280mm brembo max, zadek zatím bubny, podvozek Koni, 1Z 66KW? (LOL)
Ondras83
Přispěvovatel
Příspěvky: 642
Odpovědi: 0
Registrován: 12 říj 2008, 17:12
Bydliště: u HK

Příspěvek od Ondras83 »

nehledě nato, že už kolikrát se tady psalo, že se měří jen kouřivost a ne CO a HC (LOL)
felda 1,3 72 koní ;-)..ex
OI 1,9TDI 66kW ALH>mrtvá
OI 2,0MPI LPG - top stav - prodano
favo 64kw
Fabia RS ASZ - KO - duchodce z vedlejsi
OI 1,9TDI ASV LaK
OII 2,0TDI CEGA RS
Golf-GT
Přispěvovatel
Příspěvky: 479
Odpovědi: 0
Registrován: 07 pro 2009, 19:43

Příspěvek od Golf-GT »

Ondras83 píše:nehledě nato, že už kolikrát se tady psalo, že se měří jen kouřivost a ne CO a HC (LOL)
jenže je těžký něco někomu říkat, má svou pravdu a ani neví o čem mluví

jen někde slyšel že je to špatný
GIII AHF VA, S764, chip, kat+egr off, jednohmota + HDS57, 280mm brembo max, zadek zatím bubny, podvozek Koni, 1Z 66KW? (LOL)
zorg
Sběrač informací
Příspěvky: 41
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2010, 10:04

Příspěvek od zorg »

To on samozřejmě ví, viz několik str. zpět. Ani kdyby to nevěděl, tak to nic nemění na tom, že bez katu to auto bude produkovat několikanásobně víc těch svinstev, i kdyby tě na emisích místo jakýhokoliv měření jen poplácali po zádech.
Uživatelský avatar
dolar100
Aktivista
Příspěvky: 1147
Odpovědi: 0
Registrován: 09 říj 2008, 13:33
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od dolar100 »

zorg píše:To on samozřejmě ví, viz několik str. zpět. Ani kdyby to nevěděl, tak to nic nemění na tom, že bez katu to auto bude produkovat několikanásobně víc těch svinstev, i kdyby tě na emisích místo jakýhokoliv měření jen poplácali po zádech.
..pekne, je to o kulture a vyspelosti nasich homo sapiensov, ved ten kat tu je pre nas a pre nase zivotne prostrdie.....
;) som rad ze si to niekto uvedomuje :scooter:
Mercdes C cdi
Uživatelský avatar
Champion
Přispěvovatel
Příspěvky: 293
Odpovědi: 0
Registrován: 08 zář 2009, 20:38
Bydliště: Slovakia-NR
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Champion »

Golf IV 1.9TDI ATD PD, EGR-KAT=OFF, spojka VR6+ kovokeramika, prevodka dlha EWT, vstreky AL, turbo hybrid, sanie ARL, custom FMIC 60mm, custom NEREZ vyfuk 63mm, brzdy RS 312/256 , Lowtec stelovak -6cm , 18" REPLICA RS4 carbon, look R32, soft by DTech
Uživatelský avatar
mistrkutil
Přispěvovatel
Příspěvky: 448
Odpovědi: 0
Registrován: 11 čer 2008, 22:50

Příspěvek od mistrkutil »

dolar100 píše:
zorg píše:To on samozřejmě ví, viz několik str. zpět. Ani kdyby to nevěděl, tak to nic nemění na tom, že bez katu to auto bude produkovat několikanásobně víc těch svinstev, i kdyby tě na emisích místo jakýhokoliv měření jen poplácali po zádech.
..pekne, je to o kulture a vyspelosti nasich homo sapiensov, ved ten kat tu je pre nas a pre nase zivotne prostrdie.....
;) som rad ze si to niekto uvedomuje :scooter:
Ano správně a kdy se začnou montovat katalyzátory i těmto dopravním prostředkům :kun: :kun: :kun: nedávno byla na nově reportáž jak nám pěkně zkrášlují přírodu (hm)
T4+B5,5
Uživatelský avatar
dolar100
Aktivista
Příspěvky: 1147
Odpovědi: 0
Registrován: 09 říj 2008, 13:33
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od dolar100 »

mistrkutil píše:
dolar100 píše:
zorg píše:To on samozřejmě ví, viz několik str. zpět. Ani kdyby to nevěděl, tak to nic nemění na tom, že bez katu to auto bude produkovat několikanásobně víc těch svinstev, i kdyby tě na emisích místo jakýhokoliv měření jen poplácali po zádech.
..pekne, je to o kulture a vyspelosti nasich homo sapiensov, ved ten kat tu je pre nas a pre nase zivotne prostrdie.....
;) som rad ze si to niekto uvedomuje :scooter:
Ano správně a kdy se začnou montovat katalyzátory i těmto dopravním prostředkům :kun: :kun: :kun: nedávno byla na nově reportáž jak nám pěkně zkrášlují přírodu (hm)
už aj to som videl, že v kravíne odsávaju metan co kravy vyprodukujú trávením múúúúú :D som za takéto nápady... ešte ze máme týchto eko aktivistov ako je daniel (noteeth) treba protiváhu na rovnováhu ;) (noteeth)
Mercdes C cdi
Golf-GT
Přispěvovatel
Příspěvky: 479
Odpovědi: 0
Registrován: 07 pro 2009, 19:43

Příspěvek od Golf-GT »

dolar100 píše:
mistrkutil píše:
dolar100 píše: ..pekne, je to o kulture a vyspelosti nasich homo sapiensov, ved ten kat tu je pre nas a pre nase zivotne prostrdie.....
;) som rad ze si to niekto uvedomuje :scooter:
Ano správně a kdy se začnou montovat katalyzátory i těmto dopravním prostředkům :kun: :kun: :kun: nedávno byla na nově reportáž jak nám pěkně zkrášlují přírodu (hm)
už aj to som videl, že v kravíne odsávaju metan co kravy vyprodukujú trávením múúúúú :D som za takéto nápady... ešte ze máme týchto eko aktivistov ako je daniel (noteeth) treba protiváhu na rovnováhu ;) (noteeth)
proto jsou biofarmy, není to jen o žrádle co dostávaj (LOL)
GIII AHF VA, S764, chip, kat+egr off, jednohmota + HDS57, 280mm brembo max, zadek zatím bubny, podvozek Koni, 1Z 66KW? (LOL)
Matthes
Nováček
Příspěvky: 12
Odpovědi: 0
Registrován: 12 bře 2010, 22:00

Příspěvek od Matthes »

dolar100 píše:už aj to som videl, že v kravíne odsávaju metan co kravy vyprodukujú trávením múúúúú :D som za takéto nápady... ešte ze máme týchto eko aktivistov ako je daniel (noteeth) treba protiváhu na rovnováhu ;) (noteeth)
Jo a na to odsavani metanu je potreba dalsi energie a hlavne zarizeni, pri jehoz vyrobe se vyprodukuje daleko vice sracek... To si tito ekokokoti neuvedomi. Vetrna elektrarna je pekna, je to cisty zdroj energie, ale jeho vyroba je velmi narocna a stoji mnoho energie. Problem je, ze ekoteroristi byvaji technicti analfabeti a vubec nevi o cem placaji... Asi si mysli ze vetrna elektrarna roste na strome (hm) (LOL)
Uživatelský avatar
mistrkutil
Přispěvovatel
Příspěvky: 448
Odpovědi: 0
Registrován: 11 čer 2008, 22:50

Příspěvek od mistrkutil »

jj není nadto živit ekonesmysly dalšíma nesmyslama ale bez toho by páni inženýři byli bez práce (LOL)
T4+B5,5
Markus01
Aktivista
Příspěvky: 1131
Odpovědi: 0
Registrován: 21 úno 2006, 18:04
Bydliště: Rokycany

Příspěvek od Markus01 »

Chystám se něco udělat s výfukem. Bude nerez. Teď ale co s katem? I bych ho tam nechal, ale nechci dělat nerez výfuk a mít tam shnilej kat. Nevíte někdo o nějakym nerezovym za rozumnej peníz. Pokud neseženu kat pujde ven. (Ať se to Dani34elovi líbí nebo ne)
OI: ASV+S764+hybrid RR Auto+soft Dragpower . HP+Eibach+Strongflex+TT puky+23mm stab . FN-III 312mm
arlie
Přispěvovatel
Příspěvky: 703
Odpovědi: 0
Registrován: 01 led 2011, 21:08
Bydliště: Hnátnice

Příspěvek od arlie »

Po dnešním odpoledni se přidávám do skupiny KAT OFF.
Jaké byly poznatky?:
Před úpravou:
Z výfuku šel divný smrad jako z traktoru. Vůbec to nebyl takový nasládlý smrad tdi. Tak jsem si řekl, že tím vykucháním nic neztratím. Pro jistotu jsem si sehnal použitý kat, ale v hodně dobrém stavu.

Během úpravy:
Vytaženej kat jsme vykuchali. Podlě mě byl spíš víc ucpaný než průchozí.

Po úpravě:
Turbo je samozřejmě slyšet. S tím se počítalo. Teď jen jestli to nebude moc kouřit nebo nebude svárama na katu unikat kouř. Nikde nic neuniká. Všechny spoje jsme zaplácli tmelem na výfuky. Ohřáli jsme auto na 90st a šli to projet a dali tomu kouř. Při prvním sešlápnutí plynu vylítnul z vejfuku oblak dým a pak už "nic". Nekouřilo to určitě víc než před tím. Takže jsem spokojen. Jízdní vlastnosti se určitě nezhoršili.
Časem uploaduju video na youtube a trochu víc otestuju jak se to při jízdě chová. Neekologům určitě doporučuju. ;) :D
Audi A6 Avant 3.0 tdi ASB
Uživatelský avatar
Champion
Přispěvovatel
Příspěvky: 293
Odpovědi: 0
Registrován: 08 zář 2009, 20:38
Bydliště: Slovakia-NR
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Champion »

po odobrati ked som mal len seriu a chip som okamzite zbadal zhorseny spodok ale sa citelne zlepsil hore .
Golf IV 1.9TDI ATD PD, EGR-KAT=OFF, spojka VR6+ kovokeramika, prevodka dlha EWT, vstreky AL, turbo hybrid, sanie ARL, custom FMIC 60mm, custom NEREZ vyfuk 63mm, brzdy RS 312/256 , Lowtec stelovak -6cm , 18" REPLICA RS4 carbon, look R32, soft by DTech
arlie
Přispěvovatel
Příspěvky: 703
Odpovědi: 0
Registrován: 01 led 2011, 21:08
Bydliště: Hnátnice

Příspěvek od arlie »

Pokud to pojede nějak hůř, tak tam hodím ten "novej" kat a bude. Všechny šrouby už jsou odrezlé, takže to bude rychlovka.
Audi A6 Avant 3.0 tdi ASB
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“