sporadicky umře

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
Smajda
Přispěvovatel
Příspěvky: 260
Registrován: 07 říj 2007, 19:42
Odpovědi: 0
Bydliště: Pohora, horní štěpánov

sporadicky umře

Příspěvek od Smajda »

Zdravím vás pánové, chtěl bych vás poprosit o radu, Golf IV 1.9tdi 66kw AGR borec jede tak při rychlosti tak nad 110km/h mu to někdy stratí výkon, jede dál a pak se to zase vzpamatuje (beztoho aniž by znovu musel nastartovat) problém je ten, že to dělá jen občas, třeba jednou do tédňa nebo tak. N75 při testu cvaká, chybu to hodilo:

Kód: Vybrat vše

Číslo dílu řídícího modulu: 038 906 012 K  
  Komponent a/nebo - verze: 0000SG  2526
        Kódodvání softwaru: 00002
               Kód opravny: WSC 01317
2 Nalezeny chyby:
17964 - Regulace plniciho tlaku Regulacni mez nedosazena
        P1556 - 35-10 -  - - Sporadicky
17656 - Regulace pocatku vstriku Regulacni odchylka
        P1248 - 35-10 -  - - Sporadicky
předvstřik sem seřídil, to už chybu nehází... akorát nechápu proč to dělá jen sporadicky, když sem odpojil hadičku z wastegate, začal z toho čurat olej...turbo už asi má nejlepší leta zasebou ale pořád to jede... tady dávám log
http://leteckaposta.cz/100856320

díky za rady/nápady. radek
Octavia I 1.9tdi 66kw ALH
|diagnostika koncern vozů do rv. 2004| základní elektromontáže centrálů apod.|
Uživatelský avatar
majkl1
Přispěvovatel
Příspěvky: 798
Registrován: 20 črc 2007, 18:41
Odpovědi: 0
Bydliště: VWysočína

Příspěvek od majkl1 »

N75 možná cvaká, ale regulace nechodí. :roll:
Co kontrola hadiček proběhla?
Passat 4motion AVF
Uživatelský avatar
Smajda
Přispěvovatel
Příspěvky: 260
Registrován: 07 říj 2007, 19:42
Odpovědi: 0
Bydliště: Pohora, horní štěpánov

Příspěvek od Smajda »

kontrola hadiček proběhla cucací metodou, zkoušel jsem dle DP nastartovat a dívat se na tyčku a při prudkým vytočení by se měla pohnout ale nepohla... AGR má wastegate odládanou přetlakem ne? takže když vezmu hadičku a pumpičku, tak se musí pohnout. Akorát mi neleze do hlavy, že kdyby regulace nechodila tak by to dělalo furt ne? toto je fakt jen sporadicky :? radek
Octavia I 1.9tdi 66kw ALH
|diagnostika koncern vozů do rv. 2004| základní elektromontáže centrálů apod.|
misoVW
Aktivista
Příspěvky: 8061
Registrován: 24 říj 2007, 08:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Západné Slovensko, blízko PN

Příspěvek od misoVW »

turbo velmi neskoro tlaci, skontroluj tesnost obtokovej klapky a EGR ventilu.
Tiguan CBAB
Polaris 455 diesel 4x4
Harley Davidson V-rod
BMW R1200R
Uživatelský avatar
majkl1
Přispěvovatel
Příspěvky: 798
Registrován: 20 črc 2007, 18:41
Odpovědi: 0
Bydliště: VWysočína

Příspěvek od majkl1 »

A jestli nemáš protrhlou membránu nebo její "baňku". :roll:
Passat 4motion AVF
Bruno
Přispěvovatel
Příspěvky: 95
Registrován: 24 led 2006, 10:51
Odpovědi: 0

Příspěvek od Bruno »

Uživatelský avatar
majkl1
Přispěvovatel
Příspěvky: 798
Registrován: 20 črc 2007, 18:41
Odpovědi: 0
Bydliště: VWysočína

Příspěvek od majkl1 »

Koukám Bruno, že tu máš pár takto obsáhlých příspěvků. :D (a nejenom ty)
Passat 4motion AVF
Uživatelský avatar
Kornout
Aktivista
Příspěvky: 3097
Registrován: 23 led 2006, 21:21
Odpovědi: 0
Bydliště: šluknovský výběžek

Příspěvek od Kornout »

Melete blbosti, přesně obráceně, pokudy by regulace nechodila, nebo byla prasklá hadička, tak to bude naopak házet chybu regulační mez překročena.
Toto může dělat buď vadná N75, nebo zaseklá klapka na regulaci, chce to do ní pustit trošku tlaku a zkusit jak se hýbe. Tohle jsem už řešil na 1.4TDI a bylo to v místě jak navazuje táhlo od baňky na čep regulace, občas se to tam zkřížilo a klapka pak nedosedla. Není tam totiž ten vystřeďovací kroužek jak u VNT turb.
EGR preventivně zaslepit.
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW :-D
Bruno
Přispěvovatel
Příspěvky: 95
Registrován: 24 led 2006, 10:51
Odpovědi: 0

Příspěvek od Bruno »

Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“