O1 špatný studený start

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Pavel007
Nováček
Příspěvky: 7
Registrován: 12 říj 2010, 16:40
Odpovědi: 0

Příspěvek od Pavel007 »

Jak to myslíš?
Kolečko jsem kontroloval, jak na stav tak na utažení při výměně rozvodů.
Také jsem zkontroloval po těch dvou týdnech a cca 800 km, že značka, kterou jsem si udělal na kolečku vůči víku odpovídá s ryskou na setrvačníku vzhledem k "nálitku" na převodovce v kontrolním otvoru.
Pavel007
Nováček
Příspěvky: 7
Registrován: 12 říj 2010, 16:40
Odpovědi: 0

Příspěvek od Pavel007 »

Ještě mne napadlo jestli to není problém čerpadla, protože všechny teplotní čidla, která by to mohla ovlivňovat (voda a palivo) fungují tak jak mají.

Tento problém by mohl taky ukazovat na špatnou funkci ventilu počátku vstřiku tuším N108.

No uvidím ráno jestli to půjde natočit a jaké budou hodnoty v TDI timing.
cosby
Aktivista
Příspěvky: 3882
Registrován: 23 led 2006, 16:01
Odpovědi: 0

Příspěvek od cosby »

..
Bruno
Přispěvovatel
Příspěvky: 95
Registrován: 24 led 2006, 10:51
Odpovědi: 0

Příspěvek od Bruno »

Pavel007
Nováček
Příspěvky: 7
Registrován: 12 říj 2010, 16:40
Odpovědi: 0

Příspěvek od Pavel007 »

Tak jsem provedl studený start motor chytnul dobře, po čase něco začalo klapat. Klepot šel z oblasti čerpadla.
Po chvíli jsem lehce přidal a frekvence klepání se měnila podle otáček.
Nechal jsem motor běžet abych provedl kontrolu dynamiky předvstríku.
Přišel jsem s VAG sedl jsem lehce jsem přidal jestli to klepání přestane, jelikož mi předtím klepal hydroštos a noc mi to nepřipadalo jako ten zvuk co jsem znal dříve. Každopádně po tom přidání na 1200 motor zdechnul a už nešel nastartovat.
Při startování to zase jen čoudilo a pak nepomohlo ani odpojení čidla teploty vody.

Tak teď tedy nevím co tomu je na VAG žádná závada, jsem trochu v koncích co se děje... :(
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14441
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Nejpre udělej základní nastavení rozvodu, teda ho aspoň zkontroluj.
Pavel007
Nováček
Příspěvky: 7
Registrován: 12 říj 2010, 16:40
Odpovědi: 0

Příspěvek od Pavel007 »

Tak to už jsem udělat třikrít a už jsem to objednal ke kamarádovi do servisu na sražení "palice", abych si byl jistý, jestli to je čerpadlo nebo ventily. Možná se pootočilo vačkové kolo na tom kuželu.
Uživatelský avatar
dhfool
Aktivista
Příspěvky: 2964
Registrován: 05 kvě 2009, 18:01
Odpovědi: 0
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od dhfool »

Po zkušební jízdě cca 12 km do kopce a z kopce jsem zkontroloval TDI Timing a ten byl opět pod červenou čárou !?
Jak je možné že se tato hodnota změnila?
To proto, že jsi to seřizoval studené. Hodnota se s teplotou pohybuje.

Pokud jsi měl to vačkové kolo dotažené na moment, tak se těžko povolilo.
To spíš to na klice.
Škoda Fabia SDI - Žihadlo Edition
Škoda Superb II 1.8 TSI DSG-7
SuperVAG Comfort VW/PSA 2017
BMW DIS/GT1 v57 /ISTA D
Pavel007
Nováček
Příspěvky: 7
Registrován: 12 říj 2010, 16:40
Odpovědi: 0

Příspěvek od Pavel007 »

dhfool píše:
Po zkušební jízdě cca 12 km do kopce a z kopce jsem zkontroloval TDI Timing a ten byl opět pod červenou čárou !?
Jak je možné že se tato hodnota změnila?
To proto, že jsi to seřizoval studené. Hodnota se s teplotou pohybuje.

Pokud jsi měl to vačkové kolo dotažené na moment, tak se těžko povolilo.
To spíš to na klice.
No seřizoval jsem to při teplotě vody 89-91°C, tak si myslím, že to bylo seřízeno správně a každá kontrola TDI Timinig proběhla za "stejných" podmínek, protože si lehce mění teplota paliva vzhledem k prohřátí čerpadla od mototru během seřizování nastavení předvstřiku.
Pavel007
Nováček
Příspěvky: 7
Registrován: 12 říj 2010, 16:40
Odpovědi: 0

Příspěvek od Pavel007 »

Tak už mám auto zpět. :)

Závada byla následující:
1. Protočené rozvodové kolo na klice :?
2. Rozmlácená nadzdvihátka
3. Ohlé ventily (wallbash)

Takže masakr, no hlavně že je to už v kupě.
No a pak že je to jednoduché, přijít na to, čím to je, protože komprese to mělo i s ohlejma ventilama, protože byly ohlé u nadzdvihátek a né ve spalováku. Prostě to byl takový oříšek a největší sranda byla v tom, že to rozvodové kolo povolovali před 70000 km, když měnili gufero na klice a pojebalo se to až teď, když přišlo chladnější počasí.

Jinak díky všem za účast při hlednání závady.
jenousch
Přispěvovatel
Příspěvky: 93
Registrován: 17 čer 2010, 16:19
Odpovědi: 0

Příspěvek od jenousch »

Golf 2.0TDI 125kw špatně startuje za studena, bílej kouř při startu z výfuku nejde. Jakoby chytne na dva válce a motoru se musí pomoct starterem aby se chytil na všechny čtyři. Diky za tipy :)
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“