O1 špatný studený start
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Ještě mne napadlo jestli to není problém čerpadla, protože všechny teplotní čidla, která by to mohla ovlivňovat (voda a palivo) fungují tak jak mají.
Tento problém by mohl taky ukazovat na špatnou funkci ventilu počátku vstřiku tuším N108.
No uvidím ráno jestli to půjde natočit a jaké budou hodnoty v TDI timing.
Tento problém by mohl taky ukazovat na špatnou funkci ventilu počátku vstřiku tuším N108.
No uvidím ráno jestli to půjde natočit a jaké budou hodnoty v TDI timing.
Tak jsem provedl studený start motor chytnul dobře, po čase něco začalo klapat. Klepot šel z oblasti čerpadla.
Po chvíli jsem lehce přidal a frekvence klepání se měnila podle otáček.
Nechal jsem motor běžet abych provedl kontrolu dynamiky předvstríku.
Přišel jsem s VAG sedl jsem lehce jsem přidal jestli to klepání přestane, jelikož mi předtím klepal hydroštos a noc mi to nepřipadalo jako ten zvuk co jsem znal dříve. Každopádně po tom přidání na 1200 motor zdechnul a už nešel nastartovat.
Při startování to zase jen čoudilo a pak nepomohlo ani odpojení čidla teploty vody.
Tak teď tedy nevím co tomu je na VAG žádná závada, jsem trochu v koncích co se děje...
Po chvíli jsem lehce přidal a frekvence klepání se měnila podle otáček.
Nechal jsem motor běžet abych provedl kontrolu dynamiky předvstríku.
Přišel jsem s VAG sedl jsem lehce jsem přidal jestli to klepání přestane, jelikož mi předtím klepal hydroštos a noc mi to nepřipadalo jako ten zvuk co jsem znal dříve. Každopádně po tom přidání na 1200 motor zdechnul a už nešel nastartovat.
Při startování to zase jen čoudilo a pak nepomohlo ani odpojení čidla teploty vody.
Tak teď tedy nevím co tomu je na VAG žádná závada, jsem trochu v koncích co se děje...

To proto, že jsi to seřizoval studené. Hodnota se s teplotou pohybuje.Po zkušební jízdě cca 12 km do kopce a z kopce jsem zkontroloval TDI Timing a ten byl opět pod červenou čárou !?
Jak je možné že se tato hodnota změnila?
Pokud jsi měl to vačkové kolo dotažené na moment, tak se těžko povolilo.
To spíš to na klice.
Škoda Fabia SDI - Žihadlo Edition
Škoda Superb II 1.8 TSI DSG-7
SuperVAG Comfort VW/PSA 2017
BMW DIS/GT1 v57 /ISTA D
Škoda Superb II 1.8 TSI DSG-7
SuperVAG Comfort VW/PSA 2017
BMW DIS/GT1 v57 /ISTA D
No seřizoval jsem to při teplotě vody 89-91°C, tak si myslím, že to bylo seřízeno správně a každá kontrola TDI Timinig proběhla za "stejných" podmínek, protože si lehce mění teplota paliva vzhledem k prohřátí čerpadla od mototru během seřizování nastavení předvstřiku.dhfool píše:To proto, že jsi to seřizoval studené. Hodnota se s teplotou pohybuje.Po zkušební jízdě cca 12 km do kopce a z kopce jsem zkontroloval TDI Timing a ten byl opět pod červenou čárou !?
Jak je možné že se tato hodnota změnila?
Pokud jsi měl to vačkové kolo dotažené na moment, tak se těžko povolilo.
To spíš to na klice.
Tak už mám auto zpět.
Závada byla následující:
1. Protočené rozvodové kolo na klice
2. Rozmlácená nadzdvihátka
3. Ohlé ventily
Takže masakr, no hlavně že je to už v kupě.
No a pak že je to jednoduché, přijít na to, čím to je, protože komprese to mělo i s ohlejma ventilama, protože byly ohlé u nadzdvihátek a né ve spalováku. Prostě to byl takový oříšek a největší sranda byla v tom, že to rozvodové kolo povolovali před 70000 km, když měnili gufero na klice a pojebalo se to až teď, když přišlo chladnější počasí.
Jinak díky všem za účast při hlednání závady.

Závada byla následující:
1. Protočené rozvodové kolo na klice

2. Rozmlácená nadzdvihátka
3. Ohlé ventily

Takže masakr, no hlavně že je to už v kupě.
No a pak že je to jednoduché, přijít na to, čím to je, protože komprese to mělo i s ohlejma ventilama, protože byly ohlé u nadzdvihátek a né ve spalováku. Prostě to byl takový oříšek a největší sranda byla v tom, že to rozvodové kolo povolovali před 70000 km, když měnili gufero na klice a pojebalo se to až teď, když přišlo chladnější počasí.
Jinak díky všem za účast při hlednání závady.