AHU 66kw PD SAG Zvýšení výkonu

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

smitko
Přispěvovatel
Příspěvky: 53
Registrován: 01 úno 2009, 13:03
Odpovědi: 0

AHU 66kw PD SAG Zvýšení výkonu

Příspěvek od smitko »

Ahoj,vím že je tento dotaz již probírán,jen je to trochu nepřehledné.Chtěl bych se dotázat fundovaných v této problematice.Ty co se domnívají- bych poprosil nereagovat :).Podotýkám že laik nejsem.Takže:mám v Galaxy motor AHU 66kw PD šestikvalt.Vyrobený 11/2005 dosud mi to stačilo,nezávodím, jenže potřebuji tahat přívěs-jakým způsobem mohu zvýšit výkon?V žádném případě nechci žádné italské trysky,maximálně z jiného vw,Mám skladem motor BXE -bez turba najeto 42tis km Pomohlo by nějak zkombinovat tyto 2 motory (trysky,hlava čerpadla)?Pokud někdo fundovaný poradí a pomůže s ověřeným softem -zaplatím.Děkuji
Uživatelský avatar
Dukes
Site Admin
Příspěvky: 1130
Registrován: 22 led 2006, 23:16
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha city

Příspěvek od Dukes »

Nejvhodnější by bylo zde použít právě jiné trysky! Např. POWERPLUS 520, SPRINT 502.
V Itálii umí i špatné trysky, ale DIESELPOWER prodává kvalitní Fratelli Bosio.
Motor BXE s AHU nedáš dohromady.
Obrázek
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14438
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Není tam spíš ANU??
LibangVW
Aktivista
Příspěvky: 1087
Registrován: 11 čer 2008, 18:47
Odpovědi: 0
Bydliště: Velké Meziříčí

Příspěvek od LibangVW »

taky bych rekl spis ANU , jedina 1.9 66kw v PDčku
smitko
Přispěvovatel
Příspěvky: 53
Registrován: 01 úno 2009, 13:03
Odpovědi: 0

Příspěvek od smitko »

Chlapci říkal jsem doměnky nepsat, vím co mám v autě,,.Kdyby vás to dále zajímalo je to jeden z posledních vyrobených galaxů pro čr-ořez jako vždy,proto ten výkon.Italy mám rád,ale k jejich řízení jakosti bych měl spoustu připomínek.design super,kvalita oničem viz ferrari,atd...Dále jsem se spoustou italských věcí přišel do styku a mám vlastní názor.Kdyby jsi chtěl vědět tak správný ital v létě nepracuje a v zimě tančí :)..Dukes-měl jsem na mysli jestli třeba nemá ten BXE větší hlavu čerpadla,že bych použil tuto +jiné trysky.V každém případě musí přeci existovat standartní osazení motoru pro 96kw ne?Problém je ten, že nevím co tam přesně přijde a soft není mé hobby.
Uživatelský avatar
fabiátor
Moderátor
Příspěvky: 1258
Registrován: 23 led 2006, 14:59
Odpovědi: 0
Bydliště: Střední Čechy a Šumava

Příspěvek od fabiátor »

Chlape pokud je pravda co tvrdis, tak na hlavu cerpadla zapomen, protoze PD rotacni cerpadlo nema.
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7565
Registrován: 07 srp 2008, 09:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od Vici »

Smítko : je hezké že nechceš aby někdo psal doměnky ale sám motáš páté přes deváté...
A asi ani nevíš co v tom autě máš, mrkni se pořádně, protože :

AHU - je rotačka 66kW - tam by šlo laborovat s hlavou čerpadla a tryskama jak ti napsal Dukes.

ANU - je PD 66kW - to je úplně jiný systém, nemá čerpadlo, tudíž nemá ani hlavu čerpadla.. má vstřikovače sytému PD - jako všecky PDčka (proto se jim tak i říká). Tam by jsi pak mohl použít některé vstřiky ze silnějších PD verzí, ale nejlépe i s větším turbem - třeba vše z 96Kw + k tomu soft (DP, TdiFUN...)

BXE je PD 77kW motor z O2 - ten taky nemá čepadlo a ani větší hlavu. Jestli má "větší" vstřiky a jestli by šly do ANU nevím, jistě rád poradí někdo znalejší....

sorry za doměnky (LOL)
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Registrován: 16 říj 2007, 23:18
Odpovědi: 0

Příspěvek od TDI tech »

"neviem co chem, ale neprestanem kym to nedostanem"
A6TDI
Aktivista
Příspěvky: 4820
Registrován: 05 říj 2009, 19:33
Odpovědi: 0

Příspěvek od A6TDI »

TDI tech píše:"neviem co chem, ale neprestanem kym to nedostanem"
jen jestli seš dostatečně fundovanej (noteeth) že si tady dovoluješ poučovat profííka 8)
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7565
Registrován: 07 srp 2008, 09:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od Vici »

A6TDI: nedomnívej se a nepiš laskavě doměnky (LOL)
smitko
Přispěvovatel
Příspěvky: 53
Registrován: 01 úno 2009, 13:03
Odpovědi: 0

Příspěvek od smitko »

jsem to ale p...,tímto se omlouvám všem za můj překlep opravdu je to ANU.S těmi doměnkami jsem to myslel následovně:je zde spousta přispěvovatelů specialistů,kteří dokáží přešroubovat třeba turbo a tím se z nich stal ihned aprobovaný odborník na VW technologie.Sami jistě víte, že je takových spoustu.Jde mi o klasickou přestavbu motoru na silnější výkonovou variantu,nechci tunning ani závodit.Měnit turba, spojky,a topit love do křápu.Potřebuji větší výkon,použitelný na denní ježdění a ne abych přemlouval auto at mě někde odveze-mám ho jako sluhu.
Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10339
Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marek77 »

U motoru ANU je trochu problém, protože jako jediný PD motor v Sharanu má bypass turbo ovládané přetlakem. Jinak by stačila jednotka z AUY.

A co odladit soft? O tom jsi neuvažoval?
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
smitko
Přispěvovatel
Příspěvky: 53
Registrován: 01 úno 2009, 13:03
Odpovědi: 0

Příspěvek od smitko »

není problém to turbo koupit potřebuji ale vědět přesně jestli se to popere s orig.tryskama,soft by musel být taky ,jenže má ho někdo?rozhodně si nemůžu dovolit vyměnit turbo a jezdit rok jen na volnoběh než někoho seženu na dolazení.Nebo že to pojede samo o sobě, naložím vozík a nejede.
Uživatelský avatar
TDIfun
Aktivista
Příspěvky: 1994
Registrován: 06 říj 2008, 20:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Valcova STATICKA zatezova zkusebna Cesky Tesin
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od TDIfun »

Pokud nezapomenu, jakoz asi jo (LOL) , tak mam nekde graf v PC na dilne co jsem nameril na brzde kdyz jsem tento motor upravoval a kluci na nem nalozeni po strechu projeli cele Svedsko. Bohuzel jim pak na sumave sezral nenazranej hlodavec hadicky od regulace turba (noteeth) :x (crazy)
to byl jedinej problem, jinak spokojenost.
340HP 1.9TDI ASZ
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10339
Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marek77 »

Ty motory jsou pořád plus minus na jedno brdo, ať mají 66 nebo 96 kW. Nejzásadnější rozdíly jsou v těch ozdobách, co jsou na tom přivěšené - turbo, trysky, IC, soft.
Motory 66 a 85 kW (ANU a AUY) jsou stejné, liší se jen turbem a jehlami. Nicméně můj názor je, že pokud bys na svůj motor dal turbo a soft z AUY, pojede to bez problému i na seriové jehly.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“