
AHU 66kw PD SAG Zvýšení výkonu
Moderátoři: šulda, Moderátoři
AHU 66kw PD SAG Zvýšení výkonu
Ahoj,vím že je tento dotaz již probírán,jen je to trochu nepřehledné.Chtěl bych se dotázat fundovaných v této problematice.Ty co se domnívají- bych poprosil nereagovat
.Podotýkám že laik nejsem.Takže:mám v Galaxy motor AHU 66kw PD šestikvalt.Vyrobený 11/2005 dosud mi to stačilo,nezávodím, jenže potřebuji tahat přívěs-jakým způsobem mohu zvýšit výkon?V žádném případě nechci žádné italské trysky,maximálně z jiného vw,Mám skladem motor BXE -bez turba najeto 42tis km Pomohlo by nějak zkombinovat tyto 2 motory (trysky,hlava čerpadla)?Pokud někdo fundovaný poradí a pomůže s ověřeným softem -zaplatím.Děkuji

Chlapci říkal jsem doměnky nepsat, vím co mám v autě,,.Kdyby vás to dále zajímalo je to jeden z posledních vyrobených galaxů pro čr-ořez jako vždy,proto ten výkon.Italy mám rád,ale k jejich řízení jakosti bych měl spoustu připomínek.design super,kvalita oničem viz ferrari,atd...Dále jsem se spoustou italských věcí přišel do styku a mám vlastní názor.Kdyby jsi chtěl vědět tak správný ital v létě nepracuje a v zimě tančí
..Dukes-měl jsem na mysli jestli třeba nemá ten BXE větší hlavu čerpadla,že bych použil tuto +jiné trysky.V každém případě musí přeci existovat standartní osazení motoru pro 96kw ne?Problém je ten, že nevím co tam přesně přijde a soft není mé hobby.

Smítko : je hezké že nechceš aby někdo psal doměnky ale sám motáš páté přes deváté...
A asi ani nevíš co v tom autě máš, mrkni se pořádně, protože :
AHU - je rotačka 66kW - tam by šlo laborovat s hlavou čerpadla a tryskama jak ti napsal Dukes.
ANU - je PD 66kW - to je úplně jiný systém, nemá čerpadlo, tudíž nemá ani hlavu čerpadla.. má vstřikovače sytému PD - jako všecky PDčka (proto se jim tak i říká). Tam by jsi pak mohl použít některé vstřiky ze silnějších PD verzí, ale nejlépe i s větším turbem - třeba vše z 96Kw + k tomu soft (DP, TdiFUN...)
BXE je PD 77kW motor z O2 - ten taky nemá čepadlo a ani větší hlavu. Jestli má "větší" vstřiky a jestli by šly do ANU nevím, jistě rád poradí někdo znalejší....
sorry za doměnky
A asi ani nevíš co v tom autě máš, mrkni se pořádně, protože :
AHU - je rotačka 66kW - tam by šlo laborovat s hlavou čerpadla a tryskama jak ti napsal Dukes.
ANU - je PD 66kW - to je úplně jiný systém, nemá čerpadlo, tudíž nemá ani hlavu čerpadla.. má vstřikovače sytému PD - jako všecky PDčka (proto se jim tak i říká). Tam by jsi pak mohl použít některé vstřiky ze silnějších PD verzí, ale nejlépe i s větším turbem - třeba vše z 96Kw + k tomu soft (DP, TdiFUN...)
BXE je PD 77kW motor z O2 - ten taky nemá čepadlo a ani větší hlavu. Jestli má "větší" vstřiky a jestli by šly do ANU nevím, jistě rád poradí někdo znalejší....
sorry za doměnky

jsem to ale p...,tímto se omlouvám všem za můj překlep opravdu je to ANU.S těmi doměnkami jsem to myslel následovně:je zde spousta přispěvovatelů specialistů,kteří dokáží přešroubovat třeba turbo a tím se z nich stal ihned aprobovaný odborník na VW technologie.Sami jistě víte, že je takových spoustu.Jde mi o klasickou přestavbu motoru na silnější výkonovou variantu,nechci tunning ani závodit.Měnit turba, spojky,a topit love do křápu.Potřebuji větší výkon,použitelný na denní ježdění a ne abych přemlouval auto at mě někde odveze-mám ho jako sluhu.
- TDIfun
- Aktivista
- Příspěvky: 1994
- Registrován: 06 říj 2008, 20:15
- Bydliště: Valcova STATICKA zatezova zkusebna Cesky Tesin
- Kontaktovat uživatele:
Pokud nezapomenu, jakoz asi jo
, tak mam nekde graf v PC na dilne co jsem nameril na brzde kdyz jsem tento motor upravoval a kluci na nem nalozeni po strechu projeli cele Svedsko. Bohuzel jim pak na sumave sezral nenazranej hlodavec hadicky od regulace turba
to byl jedinej problem, jinak spokojenost.




to byl jedinej problem, jinak spokojenost.
340HP 1.9TDI ASZ
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
Ty motory jsou pořád plus minus na jedno brdo, ať mají 66 nebo 96 kW. Nejzásadnější rozdíly jsou v těch ozdobách, co jsou na tom přivěšené - turbo, trysky, IC, soft.
Motory 66 a 85 kW (ANU a AUY) jsou stejné, liší se jen turbem a jehlami. Nicméně můj názor je, že pokud bys na svůj motor dal turbo a soft z AUY, pojede to bez problému i na seriové jehly.
Motory 66 a 85 kW (ANU a AUY) jsou stejné, liší se jen turbem a jehlami. Nicméně můj názor je, že pokud bys na svůj motor dal turbo a soft z AUY, pojede to bez problému i na seriové jehly.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)